***Kapitulo Noybi***
Sukad sa nahitabo wala na magpakita si Connie kang Patirica. Sila lang tulo ni Patirica, Ralph og Devin ang nakahibaw sa nahitabo. Wala silay gisultian nga uban biskan ilang mga ginikanan kay lisod kini og e-explain.
April one, niaabot ang graduation nila ni Patirica og ni Devin. Malipayon sila na makalampos na sila sa college. Tuod malipayon si Patirica apan pamati niya naay kuwang. ..
“Patirica.” Naay nitawag sa iya sa likod. As expected si Devin kini kauban si Ralph og ang iyang mga ginikanan.
“Congrats to us.” Greet og una ni Devin kang Patirica.
“Congats.” Nipahiyom lang si Patirica. Napansin kini ni Ralph og Devin na naay gamay na kaguol sa nawng ni Patirica.
“We have a surprise for you.” Matud ni Ralph.
“Close your eyes first.” Hangyo ni Devin.
“I’m not a little kid.” Inarte pa jud ni Patirica.
“OK, forget the surprise.” Aksyon og lakaw si Ralph og Devin.
“Wait.” Di di pa, gusto diay.
“0k, close your eyes and count one to ten.” ....
“One two three.........nine ten.” Gibuka ni Patirica iyang mga mata. Nakaluha siya sa iyang nakita. ..
“Congrats anak.” Gigakos siya sa iyang mama og papa. Wala na katingog si Patirica. Wala siya magdahom. Dili niya ma-explain iyang gibati. Padayon ra siyag gakos sa iyang ginikanan. Sulod sa upat ka tuig na wala sila magkita og bisag kontak man lang. Nipahiyom ang iyang ate sa iyang kilid sama nila Ralph og ni Devin.
“Thank you, you completed my graduation day. I missed you so much. I love you.” Gihapuhap siya sa iyang ginikanan. Clap clap clap.. Gipakpakan sila sa iyang mga classmates. Karon lang nakabantay si PAtirica na nagtan-aw diay iya mga classmates nila.
Nagpapicture sila pag-ayo for remembrance kay nasayod sila na dili na sila magkakita kita sa ilang mga kauban. Nasuod napud ni Patirica ang uban nilang mga classmates. Mao na siguro ni ang pinaka-malipayong moment sa tibuok kinabuhi ni Patirica. Dako iya pasalamat kang Ralph og Devin. Nigakos siya kang Ralph og una, dayon kang Devin na iya gi-kiss sa aping. ..
“Thank you for everything, the two of you.” Ingon ni Patirica sa duha.
“No, we were the one who supposed to thank you. For helping my brother.” Matud ni Devin samtang ningayo si Ralph.
Nipahiyom si Patirica.
“I’m gonna miss you.”
“What are you saying.” Nagkatawa na lang si Devin kang Patirica. “We will apply for work together, so we can be workmates. We can still get along. Do you agree?”
Nagthumbs up lang si Patirica og nipahiyom.
Gusto ni Patirica na makauban niya iyang mga ginikanan samatang anaa pa kini sa iyang kinabuhi. Mokuyog siyag uli sa iya ginikanan kauban sa iyang ate sa Cebu. Wala niya sultii sila Devin og Ralph sa iyang desisyon, dili niya kaya. Sobrang sakit para sa iya ang byaan sila pero kinahanglan. .
Tulo kaadlaw ang milabay og milarga na sila si Patirica. Nakatulala lang siya samtang nagsakay sa eroplanu. Mitungha sa iyang huna2x ang mga good memories niya sa Don Severino University kauban sila Devin og Ralph ilabi na si Connie. Sana makit-an nila Devin ang iyang gibilin na suwat na gipalup-itan sa libro nga iya gihowaman. Og unta masabtan nila nga nganung wala siya mananghid daan na mouli na siya. ..
Osa ka oras lang ang byahe sa eroplano og nagtungtong na sila sa dakbayan sa Cebu. Nisakay silag taxi gikan sa airport padulong sa ilang balay. Niginhawa si Patirica og lawm pagdayong kanaog niya sa taxi. Nagkupot siya sa bag na puno sa iyang mga butang samtang nag-atubang sa ilang balay. ..
“Been a long time.” Hunghong niya sa iyang kaugalingon. Gipaabot una niya na maablihan sa iyang inahan ang naka-lock na pultahan.
Nidiretso dayon siya sa iyang kwarto. Alas 7 na sa gabei ang naa sa orasan sa kuarto. Samtang nigawas pag balik og gawas iyang inahan para mopalit og makaon sa ilang panihapon, giaablihan una niya iyang bag. Gikuha niya ang box na puno sa mga graduation pictures nila. Gitagsa tagsa niyag tan-aw. Malipayon kaayo siyag nawng sa mga pictures na naksul-ot sa iyang toga. Og ang best picture sa tanan, ang picture nila tulo ni Devin og Ralph. Si Devin ang naa sa wala nga bahin nga nagkupot sa iyang graduation hat na dako kaayog ngisi. Si Ralph ang naa sa tuo nga naka crossed-arm samtang nagpahiyom. Si Patirica ang naa sa ilang tunga nga nagpahiyom lang. Gitutukan niya pag-ayo ang maong picture, na-realized nya nga dili lang sila tulo ang anaa. . Ni-tulo iyang luha sa iya nasaksihan. Gikakos niya kini samtang naghingos sa iyang sip-on. Si Connie ang ika-upat sa picture na hanap lang ang makita. Si Connie sa kilid ni Ralph na nagpahiyom samtang naka-peace sign.
----KATAPUSAN-----
YOU ARE READING
CON Lady (bisaya only)
ParanormalSugdan ta ang sugilanon sa osa ka babae na makig-higala sa osa ka white lady.