***Chapter Six***
Pagkahuman sa klase nidiretso dayon si Patirica sa CON. Mayo nalang kay walay nag-atang sa elevator og nakasakay siya hanggang 4th floor. Giablihan niya ang pultahan sa rooftop dayon gisarado pagkasulod niya. Gitawag ni siya si Connie samtang naglingi lingi sa palibot. ..
“Hi Patirica, how are you? I’m sorry if wasn’t able to see you yesterday. I had an important things to do.” Nagpahiyom si Connie niya.
Nakahinumdum si Patirica sa mga nakasugat niyang mga lalaki kagahapon. Nahadlok si Patrica na si Connie ang pusible ang nagbuhat adto. Pero wala niya gipahalata na aduna siyay duda kang Connie. Gikalma niya ang iyang kaugalingon. Dili niya gusto masuko sa iya si Connie. Wala siyay planu na diretsuon og pangutana si Connie sa mga nabalita sa dyaryo sa school. Isa- isa lang niyag pangutana, og manghinaot na makahatag og clue si Connie or mo-angkon kini sa iyang gipangbuhat kung tinuod man gani. Gusto niya mahibaw-an kung onsay hinungdan sa iyang pagkamatay. Nganung naa siya dire sa CON, og ang uban pa.
Nakahimutang na si Patirica sa iyang pirmeng pwesto kada anhi niya sa rofftop. Si Connie nagsandig sa iyang atbang nagtan-aw sa iya. Niginhawa una og lawm si Patirica osa niya sugdi..
“Ahem, ah you talked to me about a lot of things but you never mentioned about your history yet. Can you share it to me.” Gitan-aw niya ang reaction ni Connie na murag nabigla sa iyang pangutana. Taod taod pa una nakatubag si Connie...
“I’m sorry but I can’t share it with you for this time, not yet.” Ni-duko si Connie.
“But why, is there something wrong?” pangutana ni Patirica.
“It’s not the right time.” Wala gihapon nagtan-aw sa iya si Connie.
“Ok, I understand.” Wala nalang namugos si Patirica.
Sakto pagpatak sa alas 6:30 nigawas na sa CON si Patirica. Wala nay studyante sa sulod sa campus, gamay nalang na mga maestra ang nagtikaw-tikaw. Mga dagkong kahoy ang iyang maagian padulong gawas sa gate. Bugnaw kaayo sa ilawom sa mga dagkong kahoy. Makita niya ang mga sanga na nagsayaw sayaw kada lamba sa bugnaw na hangin. Mabatian niya ang mga kalagasa sa mga dahon na nagpatindog sa iyang mga balahibo sa panit. Ambot nganung mahaddlok pa siya nga naa man gani siyay amiga sa multo. Paggawas niya sa gate, mga dagko gihapon na kahoy ang naa sa daplin sa kalsada. Kilom kilom na, mingaw ang palibot. Wala siyay makita nga taw na naglakaw lakaw. Layo-layo pa lakton ang mga paradahan sa mga jeep na iya sakyan para maka-uli. Pagka-abot niya sa unahan, pamati niya murag adunay nagsunod sa luyo niya. Paglingi niya kay wala may tao. Padayon siyag lakaw, og gipaspasan na niya. Namugnaw iya pamati. Huna huna niya adunay tao sa iyang likod hangtod nabatian na niyag hinay ang mga palak palak sa sapatos. Padulong na siya mo-dagan sa dihang natapikod iya tuo nga tiil og nahulog sa kilid sa kalsada. Nahulog siya sa kanal kanal. “Awts, shit kasakit.” Samtang naghapuhap sa iyang tiil. Nagbasol siya nganung sa daplin pa siya sa kalsada niagi nga pwede man unta to sa tunga kay wala may nangaging sakyanan. Hinay hinay siyag barog. Nakabarog na siyag gamay sa dihang naay nikalit og “ahem ahem”..
“ahhhhgggggggghh.” Wala pa gani siya kabarog og tarong, nibalik napud siyag kahagbong sa kanal (uga nuon). .
“Sorry miss, let me help you.” Gikuptan siya sa taw og gipabarog. Wala na siya kapalag kay mura siyag napi-ang sa kasakit. Gipalingkod siya sa may bato...
“I’m sorry if I scared you.” Pirteng tutok ni Patirica sa lalaki, nagpasalamat siya kay maayo gani kay tao og dili abat. Sa iyang bana-bana nag-edad nag mga 26 pataas ang lalaki.
“Who are you?” nahuwasan si Patirica.
“I’m Ralph, I want you to help me.”
“Wait, help you with what?” napakunot sa agtang si Patirica.
“With Connie.” Samtang nagtan-aw sa shocked reaction ni Patirica.
“How do you know her?” nisaga ang mata ni Patirica, dili na kapaabot sa itubag ni Ralph.
YOU ARE READING
CON Lady (bisaya only)
ParanormalSugdan ta ang sugilanon sa osa ka babae na makig-higala sa osa ka white lady.