***Kapitulo Otso***
Gitunong nila na sabado adtuon si Connie para wala kaayo mga studyante sa sulod sa skuylahan. Alas 5:00 sa hapon sila nagadto. Gipauna og sulod si Devin sa Don Severino University, sunod si Patirica og si Ralph. Gipasangil nila sa guard na naa lay asikasuhon si Ralph na mga papeles sa sulod para pasudlon kini. Wala silay gidala bisag onsa, ang ilang tuyo nga storyahan si Connie bahin sa ilang duha ni Ralph. Kahibaw sila na kung naa si Ralph dili magpakita si Connie kaniya. Kung si Patirica pud ang mgapakita og una, mahibulong si Connie kay dili siya mag-adtuan kada sabado sa skul. Ang ila giplanu ipa-on nila si Devin, kibaw sila na kung makakita og lalaki si Connie na naa sa rooftop iya kining tripan. ..
Nakasulod na sa pultahan si Devin sa CON building, mingaw ang sulod. Nidiretso siya sa may elevator para dali lang maabot sa taas. Tuod naa siyay gamay nga kakulba, pero gi-pugngan niya iya kaugalingon na dili mahadlok for the sake sa ikaayo sa iyang brother. Gituplok niya ang button sa elevator dayon niabli kini. Samtang anaa siya sa sulod sa elevator, giampo niya sukad karon adlawa maging ok na ang tanan. Gitan-aw niya ang nakasuwat na number sa elevator para mahibaw-an kung asa na siya na floor...3....4....ting. Mas nikusog ang iyang kakulba. Dugay niabli ang pultahan sa elevator, og nikalit og kidlap kidlap ang suga. Dantan og mga lima ka-minuto ni abli ang pultahan. Bugnaw ang lugar sa 4th floor, feeling niya naa lang sa iyang tapad si Connie apan wala pa kini nagpakita sa iya. .Nanimahong alcohol, pareha og baho sa hospital pagsaka palang niya sa hagdan padulong sa rooftop. Pag-abli niya sa pultahan sa rooftop, nagbarog sa iyang atubangan si Connie nga isog og tinan-awan.. murag naalsa ang kabuhi ni Devin sa iyang kakurat, nakapa-nguros siya sa iyang nakita...
-------
Pag-abot ni Patirica og ni Ralph sa may elevator, nakita nila padulong pa sa taas ang elevator. Kihibaw sila na si Devin to ang nakasakay kay nagsunod man lang sila. Wala na nila paabota mo balik sa ubos ang elevator og nigamit na sila og hagdan. Nisurotoy silag dagan padulong sa taas. Naa na sa second floor na sila sa dihang nabatian nila nagkalagubo sa taas. Nag-una si Ralph kang Patirica ug dagan. Nagdagma pa jud sa pagdali dali si Patirica..
“Hurry.” Ingon ni Ralph, samtang naglingi kang Patirica sa iyang sunod.
“Move on, I’ll follow.” Tuod ni-una na si Ralph og wala na siya huwata kang basin og naunsa na si Devin sa taas.
Sa fourth floor nakita ni Ralph iya manghod sa ubos sa hagdanan nga padung sa rooftop nga naghigda og nagkupot sa iyang hawak. Giduol niya..
“Are you okey?” nabalaka si Ralph kay basin og nabalian kini. Nag-thumbs si Devin sa iyang kuya. “Patirica is coming, she’ll take care of you.”...
“Ralph?!!!” nitunga sa babaw sa hagdan si Connie og na-shock na nakita niya si Ralph. Nidagan kini sa rooftop og gisarado ang pultahan. ..
“Connie wait......” nisaka sa taas si Ralph og pagliso niya sa doorknob gi-lock kini. “CONNIE CONNIE please.” Sampit niya nanghinaot na ablihan siya. “Let’s talk.” Nagsige siyag dukdok sa pultahan pero wala siya paminawa ni Connie. Wala na siyay mahimo og gipatiran niya ang pultahan. Tulo ka patid una naguba ang pultahan. Nakita niya si Connie, nagtalikod sa iya.
“Connie, can you please listen.” Pakiluoy ni Ralph.
Nilingi si Connie og.. “NOOOOOOOO.” Hapit malagpot si Ralph sa kakusog sa hangin kauban sa kakusog sa tingog ni Connie. “YOUuR A LIIER, YOOOU NEVeEER LOVED MEEeE. I HATE YOUU RALPH.” Halos mabungol si Ralph sa iyang tingog.
“If you hate me, then why are you hurting other people?” matud ni Ralph.
“All BOYS ARE THE SAMEEEEE. THEY DESEEEEEERVED PUNISHMENT.” isog gihapon kaayog tingog si Connie. “I SEEK REVENGEEEEE.”
“Nooo, you must not involve them. It’s between you and me. If you seek revenge, i am willing to accept it.” matud ni Ralph. “I am willing to die to pay what I did to you.”
“What do you mean?” pangutana ni Connie.
Nikatkat sa may tangki sa tubig si Ralph.
“What are you doing?” gusto niyang pugngan si Ralph sa iyang planu nga buhaton pero wala siya nasayod kung onsaon.
Nilakang sa may railings si Ralph og nipiyong...
“RALLLLLLPPPHH, NOOOOOO.” Si Patirica ang niabot sa pultahan naghingos hingos sa kakutas. Mao pa lang iyang pagbalik pagkahoman ihatod sa clinic si Devin. Nilingi lag kadiyot si Ralph na nagpahiyom dayon gipasagdaan na mahulog ang kaugalingon sa railings sa rooftop. Nidagan si Patirica ~~slooooww~~~mooooo~~~ pero wala na niya maabti si Ralph.
-------
Sa hospital....
Naghinuktok si Patirica sa waiting area. Wala siya kahibaw kung onsaon niya pagsulti sa ginikanan ni Ralph sa nahitabo. Mahipatyan jud siya ani. Nagsige lag tulo iya luha. Si Devin tua pa sa clinic. Nganung nabuhat man ni Ralph na mo-layat sa building!!!. Gionsa man niya paghuna-huna. Kinsa may mabuhi anang ingon ato ka-taas.
Pagkakita niya sa doctor na nigawas, iya dayon kini giduol og gipangutana. Nagboto pag-ayo iya dughan. ..
“Doc, how was Ralph? Please tell he survived. Please please dok.” Dili siya gusto makadungog sa itubag sa doctor pero kinahanglan niyang mahibaw-an. Ni-ngisi ang doctor sa iyaha.
“Relax. He’s alright now.” Murag nabungol si Patirica sa gitubag sa Doctor.
“Doc?” gusto ni Patirica nga madungog og balik ang gitubag sa Doctor.
“You heard it right. He’s ok. You can visit him inside.” Giablihan sa doctor ang pultahan kung asa nahimutang si Ralph. Diritsog sulod si Patirica sa room, wala na siya nakapasalamat sa Doctor.
Nakita niya si Ralph nipahiyom pagka kita niya na naghigda sa kamang puti. Giduol niya kini og gihikap. Wala siya katingog sa iyang nadiscobrehan. Mura rag walay nahitabo kang Ralph bukod sa naa kini mga gamay lang mga samad sa nawng nga maguwang rag gamay sa karas.
“Me too, I can’t believe it too.” Comento ni Ralph sa kaugalingon.
“H-h-how?” giisa ni pAtirica sa hangin iya duha ka kamot.
“Connie.” Napatulo ang luha ni Ralph.
YOU ARE READING
CON Lady (bisaya only)
ParanormalSugdan ta ang sugilanon sa osa ka babae na makig-higala sa osa ka white lady.