Üdv.
Az én neven Natasha Finnigan. (Barátaimnak csak Nati, de leginkább Finnigan)
Harmadéves leszek a Roxfortban a legjobb barátnőmmel. Van egy öcsém, Seamus, ő idén kezdi el a sulit.
Világos barna hajam van és gyönyörű szép zöld szemeim.
Félvér vagyok, anya varázsló apám mugli. Nagyot nézett, mikor három éves koromban a semmiből felrobbantottam a virágcserepet a házban. Ne tudd meg.
De mielőtt belekezdenék a storym-ba. Elmondom neked, hogyan lettem az, aki most vagyok.Apa, anya és Seamus is elkísért a Roxforti expresszhez. A falon átfutással semmi gondom nem volt, de itt anyáéktól elbúcsúztam és tovább mentem egyedül a kocsimmal. Előttem egy kisebb termetű lány állt, nem tudta felrakni a csomagjait a vonatra. Bele boxolt a csomagjába, én mellé sétáltam.
- Gyere, ketten sikerülni fog.
- Köszi a segítséget - raktuk fel együtt mindkettőnk csomagját.
- Ugyanezt mondhatnám.
A tarkómat vakarva beszélgetve sétáltam vele az egyik üres kabinig. Be mentünk és leültünk.
- Te is mugli ivadék vagy, mint én? Nem láttam a szüleid.
- Félvér vagyok. Van egy öcsém is.
- Hallod, apám nagyon ordibált velem mikor megjött ez a levél - kezdett el könnybe lábadni a szeme - pedig nem tettem semmi rosszat. Még csak el sem hoztak. Hagrid a vadőr segített mindenben.
- Te szegényke - zártam az ölelésembe. - Hozzám jöhetsz mindig ha bánatod van.
- Leszünk barátok? - néz szemeit törölgetve.
- Legjobb barátnők.
- Legjobb barátnők!
Na ez óta elválaszthatatlanok vagyunk. Mindig együtt lógunk 0-24-ben. Néha csapódnak hozzánk emberek, néha mi csapódunk emberekhez. Leginkább a két Weasley ikerpárral szoktunk lógni. Most azt fogom elmesélni, hogy hogyan barátkoztunk meg velük:
Lily-t a griffendélbe sorolták. Nagyon stresszeltem, mi lesz, hogyha a Mardekárba kerülök, vagy esetleg a máshová? Griffendéles akarok lenni.
- Szia - köszönt rám két hang.
Hátra pördültem kettő vöröske állt mögöttem. Az utolsó szeplőjükig egyformák.
- Fred Weasley vagyok.
- Én George Weasley.
ÚÚÚÚ. Anyukámtól hallottam a Weasleyk-ről. Ők szerethető elfogadó aranyvérű mágusok. Anya egy évfolyamba járt az apjukkal.
- Te vagy Natasha Finnigen - mutat rám, aki George-nak nevezte magát.
- Személyesen. Ti bizonyára az ikrek vagytok. Hallottam rólatok. Majdnem egy napon születtetek velem!
- Láttam a barátnőddel igencsak össze vagytok nőve - kacsintott Fred.
- Igen. Nagyon Griffendéles szeretnék lenni. Félek, hogy Mardekáros leszek.
- Ne lógasd az orrod. Tuti Griffendéles leszel. Küldjük az energiát - kuncogtak ketten egyszerre.
Hogy lehetnek ilyen jó összhangban?
- Fred Weasley - olvassa fel McGalagony professzor.
- Szólít a kötelesség - simítja meg a vállam.
Na hát igen. Mi négyen nagyon össze vagyunk nőve. Azóta a nap óta. Az ikrek van amikor bevonnak minket a csínytevésbe. Egyre többször. Nem is bánom. Imádok csínyeket végrehajtani.
Különleges erőm van. Amire tudatosan koncentrálok (pl. váza) az felrobban. Így járt első évfolyamomban a tanárok/gyerekek talárjának nagy része. Nagyjából megtanultam bánni az erőmmel.
Nagyon sokat segítek a Weasley ikreknek a találmányaikban.
Lily egy nagyon erős boszorkány. A "stupor" és a többi támadó bűbájnál kétszeres távolságra taszítja el tőle a tárgyat/embert. Egyszer kértem, hogy áldjon meg egy capitulatus-al.
Csukló ficamom lett.Remélem tetszett a bevezetés :) :3
Ahogy a főszereplőink kinéznek:
Natasha FinniganLily Amefox:
Aranyosak nem? :3
Holnap hozom az első részt :3
YOU ARE READING
𝙈𝙚𝙧𝙩 𝙢𝙚𝙜𝙩𝙚𝙝𝙚𝙩𝙚𝙢
Fanfiction🔥Mert megtehetem. Szerethetlek!🔥 WEASLEY TWINS FF. Heti több rész. EZ a könyv a bölcsek köve, Tűz serlege, Főnix rendje könyveket tartalmazza. Részben követi a történet fonalát. Natasha és Lily szemszögéből íródik Kezdés: 2021.03.18. Befejezés:...