A hét többi napja vidáman telt. Lily megnyugodott.
Azt mesélte, hogy George egész este ott maradt nála és vele aludt.
Ugyanígy velem Fred. Egy percre sem hagyott magamra. Aznap este.A sebem már be hegesedett, olyan, mint régen.
De...
Úgy érzem Fred egyre kevesebb időt akar velem tölteni, másnap már felvett és átvitt a saját szobámba, velem ellentétben George egyre több időt tölt Lily-vel.
Ennek én csakis örülni tudok. Legjobb barátnőm előszeretettel meséli a fiúval töltött vidám perceit.
Sokat szoktunk nevetni.Már felszálltunk a seprűre, én Fred, Lily George mögé.
A mi nimbusz 2001-el repültünk.
- Hé - szólítottam meg.
Hümmögve jelezte, hogy mondhatom amit szeretnék.
Szorosabban hozzábújtam, csak egy póló volt rajta, éreztem ahogy a ruhadarab a testére simul.
- Lehet butaság, de mintha kerülnél engem.
Nem kaptam választ. Igaz lenne a feltételezésem?
- Hé Weasley, mond el mi a gond!
Simogatni kezdtem a hasát. Nekem jól esett, ő hagyta.
- Nincs semmi gondom veled.
- Mégis kerülsz.
Nagyot sóhajtott.
- Mond el min változtassak!
- Nem kell semmin sem változtatnod!
- Akkor meg? Miért érzem úgy, hogy kezdesz elhidegülni tőlem?
- Szó sincs róla.
- De...
- Azt akarod, hogy legyek többet veled? Miért nem ezt mondod?
- Te kerülsz engem.
- Fogd fel! Nem kerüllek! - emelte fel a hangját.
Az alsó ajkamba haraptam, meg ijedtem. A kezeim visszahúzódtak az oldaláig.
- Bocsáss meg!
- Semmi gond, minden miattam van. Ha én nem vagyok ilyen szerencsétlen most mi is hopponálhatnánk!
- Egy: te egy nagyon erős varázsló vagy - kezdi el Lily, aki újra feltűnt mellettem. - Kettő: a hiperszuper erőd miatt vagy hopponállás érzékeny.
- Utána olvastunk - folytatja George. - Eszméletlen erő birtokában vagy, és ezt ki kell váltania valahogy a szervezetednek. Ha érted mire célzok.
- Nem nagy cucc az a robbantás...
- Láttam mit csinálsz azzal a folyadékkal... rohadt erős vagy, ráadásul sebesülten varázsoltad.
- Sebesülten? - néz a válla felett rám Fred.
- Shh, semmi bajom - tért vissza kezem a hasára.
A sűrű ködnek hála alig láttam a kb 5-6 méterre mellettünk lévő barátaim.
- Találkozunk a sátornál srácok, kezd a köd sűrűsödni.
- Óvatosan George! - kiáltottam utánuk.Újra ketten. Én és Fred.
A robbantó és a vöröske Weasley.
- Sajnálom, hogy kiabáltam.
- Semmi...
- Tényleg.
Magamhoz szorítottam.
- Hiányzik a Roxfort.
- Mindjárt vissza megyünk nyugi. Kieszeltük a következő kalandunkkal!
- Na mesélj.
- Nagyjából rájöttünk, hogy hol lehet Edewis tükre.
- Az a tükör amit Potter az első évében talált?
- Pontosan Finnigan.
- Megkeressük?
- Naná.
Bizonyára tévedtem. Fred ugyanolyan lelkesedéssel beszél hozzám, mint mindig. Csak én vagyok annyira szerelmes, hogy már mindent beképzelek.
- Majd, még egyszer
Irultam-pirultam. Nem mertem megkérdezni.
- Mit még egyszer? - mondta a férfias hangján.
Nagyot nyeltem.
- Alszol velem még?
- Nem hallottam.
- Hallottad! Nem mondom el mégegyszer!
- Hadd halljam mégegyszer.
- Akarok még veled aludni! Tessék, jobb?
- Sokkal.
- Innen látom a hatalmas vigyorod.
- Én meg a tűzpiros arcodat.
Tágra nyitottam a szemeim, majd bele boxoltam a hátába, amit egy tipikus férfias sziszegés kísért.
Na én ettől akaratlanul is kuncogtam.
- Eltaláltam mi? Finnigan?
- Én tutira eltaláltam!
- De én is!
Nem szóltam, csak át karoltam, és simogattam.
- Úgy megnéztem volna... de akkor lezuhanunk.
- Weasley!!! - jöttem még jobban zavarba.🔥
A sátorban volt 2 emeletes ágy, na én az egyik alsó szintjére vetettem magam, majd becsuktam a szemem.
- Hova mentek? Nélkülünk?
- Csak üzletelünk Amefox.
- Hadd menjünk!
- Én ahhoz túl lusta vagyok! Ebből most ki maradok, menjetek idióta duó.
Valamit még motyogtak aztán szerintem távoztak.A meccset én már a felétől kezdtem unni. Tipikus olyan játékos vagyok, aki csak játszani szeret, nézni a játékot nem igazán....
- Krum a legeslegjobb! - Hallottam meg Ron hangját.
- Krum Krum Krum Krum Krum!!!
Az ikrek ezt a nevet harsogva, idiótán mozogva körbe "táncolták" öccsüket.
Le dobtam magam az ágyra, éppen merültem el a gondolataimban, mikor sikítani kezdtek.
- Ezek az írek aztán tudnak mulatni - morgom.
- Ezek nem mulatnak - hallom Mr. Weasley-t . - El megyünk.
- Francba, olyan jól fekszem itt - kelek fel lassan.
- Gyere már te szerencsétlen! - rángatott fel Lily.Ginny két oldalán helyezkedtek el az ikrek, aztán Lily George, én Fred oldalán, ragaszkodtak hozzá, nehogy elsodorjon a tömeg.
Az állapot borzasztó volt... mindenhol halálfalók gyújtogattak, és okoztak halálfélelmet.
Talán én itt estem pánikba a legjobban. Szemeim egyre jobban követték a lángok táncoló mozgását, majd észrevettem ahogy Hermione kiált.
- Harry!
A kis túlélőt el sodorta a tömeg. Bennem volt az érzés. Meg kell mentenem.
El engedtem Fred kezét, de ő túlságosan is szorította.
- Meg őrültél?
- Megmentem a barátaimat Weasley!
Akaratosan megrántottam a kezem, majd mikor realizáltam, hogy nem használ robbantottam. Potter után eredtem.
Sikítások és jajjgatások zaja töltötte meg a körülöttünk lévő teret. A keresett személyt nem találtam meg. Végül az égen kirajzolódott az ő jele.
A sötét jegy.- Harry Potter! - kiáltottam a nevet már szerintem századjára
Valahol elájult? Vagy azért tűnt el az összes maszkos, mert elvitték?
Bele se mertem ebbe gondolni.
Mérgesen rugdostam az elégett fa törmelékeket.
- Végre megvagy te idióta! - hallottam egy mérges hangot.
Fred közeledett felém.
- Eszednél vagy? - vette halkabbra a formát.
Láttam a szemeiben a megkönnyebbülést és a haragot keveredni. Nem néztem a szemébe, tovább indultam volna Harry-t keresni.
- El is kaphattak volna! - ránt magához a csuklómnál fogva
Mérgesen néztem rá egy "had csináljam a dolgom" üzenettel.
- Varázslattal üsselek ki téged? Vissza kell jönnöd.
- Potter...
- Mindenki őt keresi! Csak megtaláljuk valamikor. Mikor nőtt így a szívedhez?
- Sok örömöt okozott nekem az évek alatt, mindig támogat mindenben. Vissza akarom neki adni.
- Ne így! Túlságosan fontos vagy nekem, hogy elveszítselek!Gyorsan megfordultunk, hogy menedékbe igyekezzünk, de egy maszkos alakkal akadt dolgunk.
- Bazki - suttogta Fred.
Ránk emelte a pálcáját.
A testem mozogni kezdett, tudatomon kívül is.
Védelmezően Fred elé ugrottam.
- Crucio! - ejtette ki a száján.
Hosszas ordítozásba kezdtem, tehát ilyen ha rád szabadítanak egy kínzás átkot? Nem tudsz se gondolkozni se cselekedni. Nitroglicerint sem tudtam teremteni.
- Redukto! - üvöltötte a mögöttem álló.
A karjaiba estem. Ő felém hajolt.
Szaporán vettem a levegőt, a szívem őrült hajtással dobogott. Tehát ilyen, ha használnak rajtad egy főben járó átkot. Miután csillapodott a fájdalom próbáltam felállni.
- Uram isten Natasha, megvagy? - néz rám aggódó tekintettel a Weasley.
- Élek - válaszoltam neki egy szóban.
Szorosan magához húzott, esze ágában sem volt fel állítani a saját lábamra.
- Bátor vagy. Szembe szálltál egy halálfalóval.
- Nekem kellett volna eléd ugranom!
- Ne ostorozd magad! Nekem hamarabb eszembe jutott - kacsintottam.
Fred szép lassan az ölébe vett, majd a pálcáját a halálfalóra szegezte:
- Pecifictus totalus! (sóbálvány átok)
Szép lassan haladt, nem akarta hogy bajom essen.
- Tudod, kicsit megijedtem.
- Még szép, hiszen egy halálfaló megkínzott - sziszegte a fogai között.
- Amúgy hol hagytad az ikertestvéredet? Ugye nincs baja?
- Ők is Natasha kereső hadjáraton vannak.
Kuncogni kezdtem, majd szorosan a fiúhoz bújtam.
- Fred.
- Finnigan? - nézett a szemembe, mintha valami fontos dolgot akarnék mondani.
- Tegyél le kérlek.
- Eszem ágában sincs.
ESTÁS LEYENDO
𝙈𝙚𝙧𝙩 𝙢𝙚𝙜𝙩𝙚𝙝𝙚𝙩𝙚𝙢
Fanfic🔥Mert megtehetem. Szerethetlek!🔥 WEASLEY TWINS FF. Heti több rész. EZ a könyv a bölcsek köve, Tűz serlege, Főnix rendje könyveket tartalmazza. Részben követi a történet fonalát. Natasha és Lily szemszögéből íródik Kezdés: 2021.03.18. Befejezés:...