twenty eight

260 39 13
                                    

from aeri

kısaca, son birkaç günde farkına vardığım ve kavrayabildiğim olayları yeniden açacağım; okula gittiğim çoğu gün, minjeong'un bakışlarını üzerimde hissediyordum. her ne kadar yakın arkadaşım olduğunu bilsem de normalinden biraz daha farklıydı...

çoğu zaman geceleri sohbetlerde aktif olması, okula erken gelip bir şeyleri kontrol etmesi... yolunda olmayan olayların olduğunu düşünmeme sebep olmuştu. bu teorimi kanıtlayan da, bir gün yuna'nın illa ve illa ryujin'e buluşma teklif etmesiydi.

gerçek şu ki; ona teklifinden önce minjeong ve yuna'nın konuşmasını görmüştüm. aynı bir aksiyon filmi gibi, onun evine gitmiştim. bayan kim'e minjeong ile gezeceğimizi, benim erken geldiğimi söyleyerek onun odasına çıkmış, evde bıraktığı telefonunu alarak sohbetlerine girmiştim.

normalde yapmazdım! ancak davranışları beni kuşkuya düşürmüştü.
terleyen ellerimle "shin yuna" ile olan sohbetlerine girdiğimde tonla yazışma ve anlaşmaların olduğunu görmüştüm.
aklım almamıştı olanları, ancak belli etmeden evden gitmiştim. sonraki gün okula gitmememin sebebi ise sanki kırgın bir sevgiliymiş gibi davranarak onların hiçbir şeyden haberdar olmamasını sağlamaktı.

çünkü onlara istediklerini vermek istememiştim, intikam istemiştim belki de.

hepsi olup bittiğinde en çok boşladığım ve açığını hissederek özlediğim kişiye yazmıştım; ryujin'e. hatamı affettirmenin zamanı gelmişti.

sabah erkenden işe gitmiş ebeveynlerimden ötürü, tüm ev boş bir halde bana kalmıştı ve bunu değerlendirmemin en iyi yanı da düzgünce ryujin'i çağırmadan bir temizlik yapmış olmamdı.

tüm evin temiz olduğundan emin olunca, aptal kafama uyarak dolaptan elime geçen kahverengi bol tişörtümle siyah düz pantalonu altıma giydim, saçlarım düzgün dursa da bir topuz yaparak  gergince tırnaklarımı mutfak masasına teker teker vurmaya başlamıştım. zamanın hızlı geçmesi ile kapı zilini duyunca gergince nefes aldım, belki de ryujin'e çok haksızlık etmiştim ama onu uzun süre sonra görmek biraz ürpertiyordu beni.

kapıya doğru gittiğimde içimde bir şeylerin kaosa neden olduğunu hissetmiştim, tüm bedenim titriyordu sanki. elim kapı koluna uzanınca karşımda eski halinden eser kalmamış,
asi bir kızdan adeta bir bayram şekerine dönmüş bir ryujin ile karşılaşmıştım, şaşkın bakışlarıma engel olmam mümkün değildi.

••

ryujin'i görmeye hazır mısınız???






























elin yorulacak :(


















AZ DAHA AŞAĞI KAYDIRIN











 








love is the way | ryuselleHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin