deel 4 ben ik verliefd?

210 9 0
                                    

ik ga met Grace de woonkamer binnen, mam is aan het koken. ik ben gek van eten, grace ook maar niet zo erg als ik. ik neem mijn gsm en va op twitter ik zie een berichtje van Niall. ’’ Alena ben je nog boos van wat er 3 jaar geleden was gebeurt?’’ ik geef geen antwoord. een beetje later stuurt hij een vraagteken. ja wat moet ik nu sturen ik kan toch noeilijk zeggen dat ik niet boos ben want dan denkt hij dat we vrienden zijn. maar dat wil ik niet meer. maar toch schrijf ik nee. ’’ wil je afspreken? maakt niet uit waar’’ schrijft hij. ik voel alweer die trillingen door mijn lichaam. ben ik verliefd? ik hoop het niet dat kan ik niet aan, en Niall heeft al een lief. ’’ nee sorry ik heb geen tijd’’ schrijf ik. ’’ spijtig ik heb je wel gemist in die 3 jaar! maar maakt niet uit een andere keer dan.’’ schreef hij terug, ik antwoorde niet meer. ik ging op de zetel zitten en keek naar mijn lievelingsfilm mean-girls, na een tijdje is de film gedaan en vertrekt grace ook naar huis. ik geef haar nog snel een knuffel voor ze vertrekt. ’’ heb je morgen iets te doen’’ vraagt ze. ’’nee’’ anrwoord ik snel. ’’ ik laat je morgen nog weten wat we gaan doen. ik kan nog nket antwoorden of ze is al weg.

ik ge terug op de zetel zitten en kijk terug tv. ik voel mijn gsm trillen een berichtje van Harry. ’’ hey babe, wat ge je doen vanavond?’’ pff ik had geen zin om te antwoorden. een beetje later beld hij me. schit wat nu. ik zet vlug mijn gsm uit. hoe kan ik nu laten merken aan hun dat ik niks meer met ze te maken wil hebben. pfff het is zo moeilijk.

i'm afraid (niall horan 》nederlands)Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu