ik kijk vlug de andere kant op als ik de deur zie open gaan,
’’Alena’’ hoor ik sophie haar stem vragen.
’’ohh jij bent het’’
’’ja wie had je anders verwacht?’’
’’uhm, niemand’’ lieg ik. ik kijk snel de andere kant op.
’’ de jongens vragen naar je, kan je effe komen?’’ vraagt sophie aan me
ik begin helemaal te trillen. chit wat moet ik nu zeggen.
ahh ja ik heb ze daarstraks voorgelogen dat ik met iemand had afgesproken. laat ik dat dan maar zeggen.
’’ sorry anders kom ik te laat op mijn afspraak’’
’’ maar Alena, als je weg moet dan kom je toch voorbij de woonkamer dan kan je toch een minuutje wachten.’’
pfff ohh nee vergeten. opeens hoor ik mijn gsm gaan. YES net op het juiste moment.
’’ ik ga dan maar naar onder’’ zegt sophie
nadat ze weg is gegaan heb ik besloten om maar niet mijn gsm op te nemen.
ik heb echt geen zin om met iemand te praten.
sophie p.o.v
’’euhm jongens, Alena wilt niet naar onder komen’’
’’ maaaaaaaaaaaaaaa!!!!!’’ roepen ze allemaal door elkaar.
’’ ik ga wel’’ zegt Niall
’’ oke mij goed’’
niall p.o.v
op een of andere manier durf ik niet naar boven te gaan.
ik weet niet hoe het komt maar ik denk dat ik verliefd ben op haar.
maar zei denkt zeker dat ik al een lief heb. namenlijk Melissa
pfff ja daar is het al lang mee uit. maar we moetten het van het fragement eventjes stil houden, omdat anders onze relatie te kort heeft geduurd.
ik sta voor de deur van de badkamer. het staat een beetje open. zou ik naar binnen gaan of zou ik terug naar onder gaan. kom op Niall gewoon naar binnen lopen.
klop, klop
’’ ja ?’’ omg wat heeft ze een mooie stem
’’ hey, waarom kom je niet naar onder?’’ zeg ik op een bedroefde manier.
Alena p.o.v
ik hoor geklop op de deur. ’’ ja?’’
ineens zie ik niall naar binnen lopen. ik word helemaal warm van binnen, en krijg een raar gevoel in mijn buik.
’’hey, waarom kom je niet naar onder?’’ zegt hij op een schattig maar ook bedroefde manier.
’’euhm, ik heb een beetje buikpijn.’’ lieg ik zo snel mogelijk
JE LEEST
i'm afraid (niall horan 》nederlands)
Fanfictionik ben een meisje van 18 genaamd Alena bryen, toen ik 15 was was ik bevriend met one direcion maar toen ze mijn oudere zus leerden kennen die even oud was als hun was vergaten ze me al snel. na een tijdje hadden ze door dat ik boos was op hun, en sm...