deel 10

144 5 0
                                    


hyyy mensen ik heb een nieuw boek: my love for you
neem eens een kijkje. ik ben wel blij dat er al een paar mesen zijn die mijn boek lezen. eerst leesde niemand het. dat was toen wel niet leuk maar nu wel. Echt bedankt voor degene die het lezen.

ik ben wel blij Niall doet niks anders met me dan zoenen. Na 10 minuten stoppen we en kijken elkaar aan. Ik smelt als ik naar zijn ogen kijk, ze zijn zo mooi er bestaat niks mooiers dan dat. Niall kijkt me aan en krijgt een glimlach op zijn gezicht, hij is zo schatig. ik begin ook te lachen.

Alena ik hou van je !

ik ook van jou

hij heeft me nog een kus op mijn mond

kunnen we het nog effe geheim houden voor iedereen? anders zorgt het aleen maar voor problemen.

oke ik zal het tegen niemand zeggen.

zelfs niet tegen Sophie en de jongens ? Vraagt Niall mij

geen probleem Niall.

dankje

zullen we naar onder gaan? Vraag ik aan Niall

jip

we komen onder aan en iedereen kijkt ons ongemakkelijk aan met een brede glimlach.

kijk niet zo met een idiote blik naar ons. Zeg ik op een grappige manier

iedereen begint te lachen. we gaan op de zetel zitten. Niall gaat tegenover me zitten, als we bij elkaar gaan zitten zou het opvallen.

ik heb honger. Hoor ik Niall zeggen

ik oooook !!!! zegt Sophie

zullen we pizza bestellen? Vraag ik aan iedereen

Niall kijkt me trots aan, ik weet ook precies wat hij wilt.

er is hier een HEEL goede pizzaria maar daar leveren ze niet thuis.

is niet erg, dan ga ik ze wel halen. Zeg ik op een lieve manier

en dan ga ik mee. zegt Niall op een sexy manier.

ik voel me helemaal warm worden van binnen. Niall en ik kijken elkaar nog 5 minuten aan tot Sophie het briefje aan mij geeft met wie welke pizza’s wilt.
Niall en ik stappen de auto in en vertrekken. gelukkig dat ik mijn rijbewijs al heb en mag rijden met de auto van Sophie. Ik start de auto en begin met rijden.
we rijden nu al een halve minuut en dan legt Niall ineens zijn hand op mijn been waardoor ik moet glimlachen. De rest van de rit hebben we nog gepraat en gelachen enzo. Ik parkeer de auto en Niall en ik stappen uit. Ik wil net de pizzaria binnen wandelen tot Niall aan mijn pols trekt. hij kijkt me aan en geeft me een kusje op mijn lippen. je bent de beste. zecht hij op een schattige manier.
I love him so much. daarna gaan we naar binnen. Tot oze verbazing staan er alemaal paperazzi.(of hoe je het ook schrijft)

ik ga morgen of deze avond nog een stukje er op proberen te zetten.

i'm afraid (niall horan 》nederlands)Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu