deel 7 ik weet het zeker

166 5 0
                                    

hij komt dichter bij me staan, zo dicht dat er bijna geen plaats meer is tussen ons. Mijn hard klopt als een gek. Hij kijkt me aan in de ogen, en ik in die van hem. Waarom kan ik geen andere kant op kijken. Zijn ogen zijn zo mooi, zo helder blauw. Zo helder dat ik er bijna door kan kijken.

’’ kom gewoon ’’ fluisterd hij

’’ oke, ik zal meekomen’’

neeee, wat heb ik nu gedaan. Ik durf niet naar de jongens te gaan.

We lopen samen naar onder, de woonkamer binnen. Iedereen kijkt me raar aan.

’’ Alena !!!’’ schreeuwt Zayn zo hard mogelijk

’’ je bent zo hard veranderd’’ zegt Liam

’’ HOT ’’ hoor ik iemad zeggen

’’ wie zei dat ? ’’ hoor ik Liam zeggen

Ik kijk van de een naar de ander. Dan kom ik uit bij Niall, hij kijkt naar mij en ik naar hem. We kijken zo snel mogenlijk de andere kant op.

’’ Alena, Niall, waarom blozen julie?’’ vraagt Harry

’’ ik bloos toch niet, hoe kom je daat bij!’’ zeg ik lachend

Ik voel dat mijn wangen rood beginnen te kleuren. Ik kijk vlug de andere kant op, zodat de jongens het niet zien. Te laat ik zie dat Niall naar me keek.

niall p.o.v

’’Alena!!!’’ hoor ik Zayn roepen.

’’ je bent zo hard veranderd’’ zegt Laim

’’HOT’’ hoor ik iemand nog snel roepen. Daar gaat een steek door mijn hard.

’’ wie zei dat?’’ vraagt Liam

ik kijk naar Alena. Ze kijkt ineens van Harry naar mij. We kijken tegelijk terug weg.

’’ Alena, Niall, waarom blozen julie?’’ vraagt Harry

’’ ik bloos toch niet, hoe kom je daar bij.’’ zegt Alena lachend

ze heeft zo een mooie lach. Te mooi om waard te zijn.

alena p.o.v

’’ ik ga terug naar boven.’’ zonder de jogens aan te kijken ga ik naar boven.

ik kijk in mijn kas en neem een een trui ik begin het al redelijk koud te krijgen ook al is het zomer.(zie foto)

hyy sorry kort stukje. ik ben aan het twijfelen of ik nog wel door zou gaan met dit boek, ik krijg het gevoel dat niemand het leest. laat weten of ik door moet gaan of niet. dan weet ik het tenminste.

i'm afraid (niall horan 》nederlands)Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu