Niall at de boterhamen snel op.
wow dat is snel gegeten. Zeg ik tegen Niall
ja je kent mij he. ja veel te goed. Niall geeft me een kus en vertrekt dan. ik ga naar onder en zie mam tv kijken. alena wat is er tussen Niall en jou? vraagt ze aan mij. niks hoezo. Vraag ik aan haar. ik heb een foto gezien van Niall en jou waar julie kussend op staan.
aah dat bedoel je, Niall en ik waren aan het wandelen en er was een fan zo blij om hem te zien dat hij Niall tegen me op duwde. en onze lippen raakte elkaar perongelijk. Zeg ik snel tegen mam. ow oke. antwoord ze terug.
ik kijk vlug op mijn eigen twitter en er staan aleen slechte dingen op. dat was ook wel te verwachten.een week later
Niall en ik zijn nu al een hele week samen, en het word aleen maar beter tussen ons. mensen vroegen nog aan ons over die foto. en we hadden gewoon steeds hetzelfde gezegd. het is nu vrijdag en Niall en ik vertrekken morgen vroeg ergens naartoe. maar ik weet niet waar, Niall wilt het een verrasing houden. een beetje later hoor ik de bel en ga naar buiten, en daar staat voor mijn neus Melissa. '' jij blijft met je poten van MIJN Niall af!!!!'' schreeuwt ze tegen mij. '' waarom zou ik'' zeg ik terug tegen haar. '' omdat ik er anders voor ga zorgen dat Niall jou haat'' zegt ze tegen me. ik sla de deur net voor haar neus dicht zodat ze schrikt en ga dan terug naar de keuken. ik voel me niet verdrietig maar juist sterker dan ooit. na een half uurtje komt Niall aan en komt naar binnen. ja ik ben niet van plan om het hem te zeggen anders gaat hij zich zorgen maken om niks en dat wil ik niet. hy Niall. begroet ik hem.
hy schatie. het is zo lief als hij dat zegt. mam vind het raar dat Niall zo vaak langs komt maar daar trekken we ons niks van aan. heb je honger? vraag ik aan hem. net als hij wilt antwoorden op mijn vraag word hij gebeld en hij neemt op. WAT!!!!! schreeuwt Niall door de telefoon' en hij kijkt naar mij.mensen ja ja mijn nieuwe boek is online, neem eens een kijkje. ik hoop dat julie het goed vinden!!! ❤❤❤
JE LEEST
i'm afraid (niall horan 》nederlands)
Fanfictionik ben een meisje van 18 genaamd Alena bryen, toen ik 15 was was ik bevriend met one direcion maar toen ze mijn oudere zus leerden kennen die even oud was als hun was vergaten ze me al snel. na een tijdje hadden ze door dat ik boos was op hun, en sm...