2 minuten later roept mam mij. ’’ het eten is klaar!!!’’ ik ga vlug aan tafel zitten, na 10 seconden komt sophie ook. ’’ hey’’ zegt ze vrolijk. ik zeg niks terug. mam heeft soep gemaakt, ik heb geen iedee welke maar hij is lekker dus ik eet het gwn. ’’ehh, over een half uurtje komen de jongens langs’’zegt sophie ineens. ik merk al meteen dat ze met jongens One Direcion bedoelt. mam en sophie kijken gelijk mijn kant op.
’’ waarom kijken julie naar mij??’’vraag ik met een idioote blik. vind je dat goed? vraagt mam.
’’ jah mij maakt het niet uit ik ben deze avond toch niet thuis. ik heb afgesproken met iemand dus.
mam en sophie kijken raar naar mij, maar ik trek me er niks van aan. ’’mag ik van tafel’’ vraag ik aan mam, ze knikt en eet verder. ik ga snel naar boven en kleed me om. als ik klaar ben doe ik mijn make-up vlug. en wil net naar onder gaan en hoor een paar jongens stemmen. CHIT !!!! nu geraak ik zeker niet meer naar onder. ik ga terug naar mijn kamer en kijk hoe laat het is 8.43 wat moet ik doen? ik besluit dat toch maar om naar de badkamer te gaan. ik kijk in de spiegel. ieww ik vind me eigen echt lelijk. net een zombie!!! maar toen ik 15 was was ik nog lelijker. ik was dik, had een bril en een beugel. nu ben ik veranderd . ik ben een hele lange tijd naar de sportschool gegaan, ik heb lenzen gekocht, mijn beugel mocht er gwn na een tijdje vanaf. en mijn haren die komen nu tot aan mijn kont. en mijn blauwe ogen die zijn zo lelijk als iets!!! vind ik toch! ik hoor ineens iet. ohh nee iemand komt de trappen op. pfff ik voel me zo zenuwachtig. wat als het een van de jongens is.
heyy sorry dat ik een paar dagen niet meer geschreven heb ik had huisarest en mocht niet van mama
en ook sorry voor het kort stukje
ik hoor dat julie het geweldig vonden
JE LEEST
i'm afraid (niall horan 》nederlands)
Fanfictionik ben een meisje van 18 genaamd Alena bryen, toen ik 15 was was ik bevriend met one direcion maar toen ze mijn oudere zus leerden kennen die even oud was als hun was vergaten ze me al snel. na een tijdje hadden ze door dat ik boos was op hun, en sm...