Alena p.o.v
ja ja het zal wel, je wilt gewoon weten of ik verliefd ben op hem en dan als ik zeg dat ik het ben dan zul je zeggen dat ik pech heb. ik ken die trucjes van u wel hoor. zeg ik tegen Sophie
nee Alena het is echt Niall is verliefd op je, we liegen echt niet.
ja ja ik trap daar niet in. Zeg ik op een bekakte manier
dan hoor ik iemand op te trappen naar boven komen, en dan zie ik Niall.
ik krijg het al warm van binnen als ik hem gewoon zie.euhm jongens willen julie eventjes weg gaan, ik moet iets tegen Alena zeggen.
ik ga snel op mijn bed zitten als de rest weg is. Niall komt langs me zitten en kijkt me aan, hij komt dichter met zijn hoofd. ik ga bijna ontploffen in mijn buik. Dan besluit ik maar ook dichter te komen, ik voel zijn warme adem al tegen mijn lippen. Onze lippen raakten elkaar bijna, tot dat we de jongens aan de deur hoorden fluisteren. Ik wil me terug trekken maar het lukt niet. Niall neemt me meteen vast bij mijn heupen en zet me op zijn schoot. Dan pakt hij een been van mij en doet hij die over zijn been, nu zit ik net in het midden van zijn schoot en kijk ik hem aan. Hij zet zijn hand op mijn nek en duwt mijn hoofd naar voren. ik voel zijn lippen op die van mij, het is nogal een natte kus.
ik voel zijn natte, slijmerige, tong in mijn mond glippen. mijn mond beweegt mee met mijn bewegingen. De kus word steeds heviger, ik voel Niall zijn handen op mijn buik, hij gaat naar onder richting de rand van mijn trui.
als zijn hand mijn blote buik aanraakt krijg ik kippenvel, en wil terug trekken. maar alweer gaat dat niet, Niall laat me liggen op het bed en gaat op me liggenik weet het weer een kort stukje
kort maar krachtig. ik wou ook nog zeggen dat ik een nieuw boek heb en ik begin volgende week of vandaag met uploaden het gaat wel over seksualiteit enzo. dus als je er niet tegen kan gewoon niet lezen. het boek heet ::: my love for you
ik hoop dat julie het leuk vonden!!!
dus als je er niet tegen kan, niet lezen
JE LEEST
i'm afraid (niall horan 》nederlands)
Fanfictionik ben een meisje van 18 genaamd Alena bryen, toen ik 15 was was ik bevriend met one direcion maar toen ze mijn oudere zus leerden kennen die even oud was als hun was vergaten ze me al snel. na een tijdje hadden ze door dat ik boos was op hun, en sm...