Hepsi birbirlerine sarılıp uyuyorlardı. Taehyung gözlerini açtı ve susadığını fark etti. Yavaşça mutfağa gitmek için kalkıp adımladı. Bir bardak suyu içtikten sonra yukarı çıkmak için arkasını döndüğünde arkasında Jack'i görmesiyle kısa süreli bir şok geçirdi. Kaşlarını çattı.
"Ne istiyorsun?"
"Seni."
"Hala o noktayı geçemedin mi? Hah beniymiş benim zaten sevdiğim bir adam ve ailem var. Bu kadar kalpsiz ve iğrenç olamazsın bence."
"Ben senin için her şeyi göze almışım bir kere."
"Bu kadar konuştuğun yeterli. Hadi görüşürüz."
Yanından adımlayıp geçecekken kolunu tutup sıktı.
"Sen benim olmadan peşinizi bırakmayacağım!"
"Eğer ailemin başına bir şey gelsin seni kendi ellerimle öldüreceğim!"
Kolunu hızla çekip yukarıya çıktı. Jin merdivenlerin başında ellerini göğsüne bağlamış bekliyordu.
"Nereye gittin bebeğim?"
"Susamıştım su içip dönüyorum."
"Konuşma sesleri?"
"Ha ne sesi yanlış duymuşsundur."
"O zaman "Eğer ailemin başına bir şey gelsin seni kendi ellerimle öldüreceğim!" neden dedin?"
"A şey..."
"Bana yalan söyleyemezsin bebeğim anlat."
"Of terasa çıksak uykum yok benim."
"Olmaz uyuman lazım. Yada hemen anlatıyorsun ve yatıyoruz tamam mı?"
"Tamam."
Jin elini uzattığında elini uzattı. Terasa gelip oturduklarında Jin gözlerini Taehyung'dan ayırmadı.
"Dinliyorum bebeğim."
"Ya ben su içmeye indim işte sonra arkamı bi döndüm o arkamdaydı."
"Bir şey yaptı mı ne söyledi?"
"Kolumu sıktı."
"Neresini?"
"Burası."
Tişörtünü çıkarttı. Elini Jack'in sıktığı yere götürdü. Jin kolunu tutarak sıktığı yere öpücükler kondurdu.
"Bunu ona ödeteceğim o kim oluyor da sana dokunma cesaretini alıyor! Sonra ne dedi?"
"Ne istiyorsun dedim seni dedi bende iğrenç olduğunu söyledim senin için her şeyi göze aldım bir kere dedi çıkmaya çalışırken kolumu tuttu. Sen benim olmadan peşini bırakmayacağım dedi."
"Sen bir şey demedin mi?"
"Biliyorsun ne dediğimi."
" "Eğer ailemin başına bir şey gelsin seni kendi ellerimle öldüreceğim!" değil mi?"
"Hı hı."
"Merak etme bebeğim senin öyle bir şey yapmana izin vermeyeceğim."
"Ne?"
"Ne ne Tae?"
"Öyle bir şey yapamazsın Jin izin vermem."
"O zaman bende izin vermiyorum."
"Bensiz yaşayabilirsiniz bence."
"Nasıl böyle bir şey düşünebildin Tae anlatsana?"
"Başınıza ne bela geliyorsa benim yüzümden! O yüzden en iyisi yok olmalıyım değil mi? Hem belalarda biter ve mutlu mutlu yaşarsınız. Üzerinize sadece sıkıntı çekiyorum sizi üzüyorum."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Apnapan☁️
RomanceApnapan; Karşınızdaki insan size aitmiş, sizin bir parçanızmış gibi sahiplenme ve sevme. Bir Jin bir Taehyung ve Kızları Mina azıcık minicik kaos ;) ☁️☁️☁️ -Mpreg 25/03/2021 - Mpreg/17 ☁️ 1/04/2021 - Mpreg/10 ☁️ 8/04/2021 - Mpreg/10☁️