"Mina denize falan gitmiyoruz hava soğuk."
"Ya ama!"
"Tae! Bende istiyorum!
"Babalı kızlı bana karşı çıkıyorsunuz demek?"
"Ya bebeğim hiç alakası yok ama biz yüzmek istiyoruz."
"Jin'im canım bana bak dışarısı soğuk diyorum hasta olursunuz diyorum Mina daha yeni hastalık atlattı."
"Of ama ya!"
"Sen ne zamandır of demeye başladın Mina!"
"Özür dilerim."
"Evden çıkmadan yapabileceğimiz veya kapalı alan aktivitesi bulun. Dışarıda yağmur yağıyor kışa girdik siz denize gidelim diyorsunuz."
Mina ve Jin kafasını eğmiş bekliyordu. Jimin Taehyung'un arkasında duvara yaslanmış ve ellerini bağlamış izliyordu.
"Jimin azıcık bizimi savunsan?"
Jin'in söyledikleriyle Jimin güldü.
"Üzgünüm ama ben Taehyung'un sinirli halini çekemem. Zamanında çok çektim. Size kolay gelsin. Taehyung en iyisini bilir diyorum susuyorum."
"Ya herkes neden babamdan bu kadar korkuyor?"
"Bir fikrim var!"
Jin aydınlanmışçasına konuştu.
"Hadi pijama partisi yapalım bizde okul anılarımızı anlatalım sana nasıl fikir?"
"Sonunda iyi bir fikir buldunuz. Şimdi nerede yapacağız pijama partisini?"
"Kardeşimin odası boştu orada yapalım."
"Pekala hadi hazırlıkları yapalım yürüyün."
Yarım saatten fazla süren çabadan sonra oturacak bir yer ayarladılar. Hepsi kucağına yastık alıp oturdu. Ortaya birkaç abur cubur koydular.
"Çok heyecanlıyım hadi anılarınızı anlatın!"
"Pekala başlıyorum."
Anlattığından sonra Mina ve Jimin kahkahaya boğuldu.
"Baba kızın kafasından aşağı kola döküp isteyerek oldu demeseydin bari!"
"Bakmasaydı! Benim sevdiğim çocuğa bakıyor terbiyesiz bir elime geçse yolardım cadıyı ama babamla anneme ne diyeceğimi bilmediğim için yapmadım."
"Kız sadece baktığı için kafasından kola döktün ya o an tekrar aşık olmuştum sana."
"Başka ne yaptı anlatın hadi!"
"Şimdi Jimin abin Taehyung'la çok iyi arkadaştı yani ondada bir şeyler vardır."
"Şimdi Taehyung ile bahçede oturuyordum. Taehyung Jin'e aşırı takıntılıydı tabii seviyordu da ve aşırı kıskançtı. Jin'de aynıymış sonradan fark ettik ama şimdi Taehyung'un kulağına birkaç dedikodu geldi. Okulda Jin'den hoşlanan biri varmış. 1 ay kesintisiz o kızı aradık ve bulduk. Celladı gibi kızı yalnız yakalamak için her yerde takip ettik. Kızda bizi sapık diyerek ihbar etti. Gece polis hem beni hem de Tae'yi apar topar karakola götürdüler. Tae vazgeçmemiş hala kıza bakıyor. Tabii dayanamadı kıza atladı saçını yoluyor kızın zar zor ayırdım. Ama hala bağırıyor "Jin'e bakan gözlerini oyarım senin!" diyerek. Bizim arkadaş grubunda Jin tabii haberi alınca geldiler. Taehyung az önceki yırtıcı kaplandan süt dökülmüş kediye dönmesin mi. Kendimi gülmemek için zor tutuyorum. Gece saat kaç olmuş Tae hala kıza ters ters bakıyor. Kız en son durumu anlamış olacak ki şikayeti geri çekmiş. Ama Tae'nin o kaplandan kediye geçişini görmeliydin!"
"Senden beklemezdim baba!"
"Ne olmuş kızı takip ettiysem sevmeseydi biriciğimi!"
"Tüm okul yanımdan gözü kapalı geçiyordu senin sayende Tae. Hocalara bile ters çıkabiliyordu bazen. Sen sakın yapma Mina."
"Yapacağımı sanmıyorum. Jin babam hakkında da bir şeyler anlatın!"
"Şimdi Jin'in öyle göründüğüne bakma benden daha kıskançtı ama sadece kendisini tutuyormuş. Biri bana çıkma teklifi etti reddettim doğal olarak kız abilerini toplamış beni dövmeye geldiler Jin geldiklerine bir pişman etmiş bunları varya sadece bir kere oldu bu olay sonrasında kimse bana böyle bir şey yapamadı. Benimde kıskançlığımı gördüler Jin'e yaklaşmadılar. Sonraki zamanlar o kadarda sıkıntı olmamıştı."
"Aşkınıza aşık oldum. Jimin abi senin hiç böyle hikayen oldu mu?"
"Hayır ben daha hiç aşık olmadım prenses."
"Yalancı! Jungkook abiyle neler yapmışsınızdır kim bilir."
Herkesin içtiği içecek boğazında kalıp öksürmeye başladı.
"Mina'cım bence uyku saatimiz geldi. Ne dersiniz?"
"Yaa!"
"Yaa yok bal var Mina'cım hadi kalkın hepiniz yatıyoruz!"
"Sabah toplarız burayı."
Herkesin yatağına gidip uykuya dalması bir olmuştu. Tabii Jin ve Taehyung Mina'ya iyi geceler öpücüğünü unutmamışlardı. Taehyung 4 hafta diyerek geçirdi içinden. Son 4 hafta.
---------------
Kısa olduğu için çok bölüm atıcam son 4 :)
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Apnapan☁️
RomanceApnapan; Karşınızdaki insan size aitmiş, sizin bir parçanızmış gibi sahiplenme ve sevme. Bir Jin bir Taehyung ve Kızları Mina azıcık minicik kaos ;) ☁️☁️☁️ -Mpreg 25/03/2021 - Mpreg/17 ☁️ 1/04/2021 - Mpreg/10 ☁️ 8/04/2021 - Mpreg/10☁️