21☁️

134 18 20
                                    


*5 YIL SONRA*

"Min! "

"Ya baba ama!"

"Üzerine ceket giymezsen çıkmayacağız dışarı falan."

"Ama hava sıcak!"

"Rüzgâr var ve yağmur yağacak gibi bir hava var Min."

"Peki, tamam giyeceğim."

Üzerine ceketini geçirdi Taehyung'un yardımıyla. Sonrasında evden çıktılar. Sitede oturuyorlardı. Taehyung kartında biriktirdiği parayla geçiniyordu. Min büyüyene kadar işe giremezdi zaten işe girerse adı yayılır ve Jin onu bulabilirdi.



"Mina!"

"Efendim baba?"

"Ödevlerini bitirdin değil mi?"

"Evet, sana yardım edeceğim."

O evden taşınmışlardı. Kore'ye dönmüşlerdi. 5 yıldır her gün Taehyung'u arıyorlardı ama Jin biliyordu ki Taehyung zekiydi. Her şeyi hallettiğini biliyordu. Güvenmek istiyordu. Mina çok büyümüştü. 14 yaşında akıllı bir kızdı o artık. Jimin'den ve Hoseok'tan dans dersleri alarak kendisini dansta geliştirmişti. Yoongi ve Hoseok'un çocuğu Min Sung Mina'nın dilinde Sung çoktan 5 yaşına girmişti. Mina kardeşi gibi büyütmüştü Jin hiç karşı çıkmamıştı çünkü Taehyung'un yokluğunu bir şekilde unutması gerektiğini düşünüyordu.

"Sung'a bugünde bakman lazım. Yoongi ve Hoseok'un işleri varmış."

"Yaşasın! Ne zaman geliyor Sung?"

"Yarım saate buraya gelecek."

"Tamam."

"Birde Mina akşam bir şey konuşmalıyız."

"Tamam baba."

Jin'in yanağına öpücük kondurup ellerini temizledi.

"Sung geldiğinde parka götürelim mi?"

"Benimde dışarıda birkaç işim var dışarıda önce onları yapalım sonra parka gideriz olur mu?"

"Anladım! Şey Shin anneyi ziyarete gidelim mi bir ara?"

"Gidelim."

Jin'de ellerini temizleyip Mina'ya gülümsedi. Tam o sırada kapı çaldı. Mina hemen kapıya koştu.

"Sunggg!"

"Mina ablaa!"

Sung ayakkabılarını çıkarıp Mina'ya sarıldı. Hoseok ve Yoongi kapıda duruyorlardı. Jin Mina'nın ardından kapıya geldi.

"İçeriye gelin?"

"Acilen gitmemiz gerekli. Teşekkür ederiz Jin ve Mina."

"Rica ederiz hadi siz işinize geç kalmayın."

"Teşekkürler tekrardan."

Yoongi ve Hoseok ayrıldığında Sung ve Mina çoktan parktaki oyunlar hakkında konuşmaya başlamışlardı bile.

"Ben üzerimi giyinip geliyorum Sung bekle beni tamam mı?"

"Tamam abla."

Jin Sung'un karşısına oturdu.

"Nasılsın Sung?"

"İyiyim Jin abi sen?"

"İyiyim."

Apnapan☁️Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin