6☁️

226 28 28
                                    


Geçmişe gidiyoruz hadi bakalım ^-^

*7 YIL ÖNCE.*

(NOT: Şimdi ki zamanda Jin 28 Tae 27 yaşındaydı.)

Arkadaşlar olarak Jin'in buluşma ayarladılar. Kutlama yapacaklardı çünkü Jin kendi evine ilk kez çıkıyordu. İlk gelen iki arkadaş kapıya vurup beklediler ve içeriye girdiler.

"Hoş geldiniz Jin ve Jimin."

"Hoş bulduk."

Jimin gülümseyerek içeriye adımladı. Taehyung'da arkasından ilerledi. İkili evi incelediler ve salona geçtiler.

"Evin güzelmiş güle güle otur Jin."

"Teşekkürler."

"E artık sevgilin olursa eve atarsın."

Taehyung'a bakarak söylemişti. Taehyung kendisine söylenildiğini anladığında kalbinin hızlanmasıyla duraksadı.

"G-güle güle otur J-jin."

"Teşekkürler Tae."

Kapı çaldığında Jin ve diğerleri de içeriye adımladı.

"Evin güzelmiş lan kerata."

Jungkook. Jin'in kafasına vurduğunda herkes sözlerine ve hareketlerine gülmüştü.

"Eee Jin karı kız atıyor musun artık eve?"

Sanki herkes düşmanmış gibicesine sorular sormaya başlamıştı.

"Ya sizene oğlum istediğimi atarım."

"Şey Jin lavabo nerde acaba?"

"Girişin sağındaki kapı."

"Tamam."

Karı kız muhabbetlerinden kusacak duruma gelmişti. Jimin'le göz göze gelmişti Jimin tebessüm etmişti sadece. Lavaboya ulaşınca içeriye girip elini yüzünü yıkadı ve aynada kendisine bakmaya başladı. Ne zaman bu kadar aşık olmuştu da kıskanıyordu kendisine anlam veremiyordu. İçinde kötü bir his vardı ama önemsemeden içeriye adımladı tekrardan. Herkes içmek için Taehyung'u bekliyordu. Jimin'in yanına oturdu. Birkaç dakika sonra herkes sarhoş olmuştu. Taehyung pek yanaşmamıştı. Bir yudum alıp bırakmıştı. Jin'i izliyordu çaktırmadan. Sonra lavaboya gitmeye ihtiyacı olduğunu anlayıp kalktı. İhtiyacını giderip çıkacakken Jin elinden tutup tekrar içeriye sokmuştu. Kapıyla arasına almıştı sadece bakışıyorlardı.

"J-Jin?"

Ağzındaki kelimeleri zar zor toparlayıp birkaç dakika sonrasında sorabilmişti.

"Neden içmedin Taehyung? Beni izlediğinin farkındaydım."

"A-alakası bile yok n-ne saçmalıyorsun?"

Taehyung Jin'in sarhoş olduktan sonra her şeyi unuttuğunu biliyordu. Ve gerçekleri söylediğinide.

"Seni seviyorum TaeTae."

Jin kafasını Taehyung'un omzuna yasladı.

"Jin bunları unutacaksın biliyorum. O yüzden bende seni seviyorum."

Jin duyduğuyla kafasını kaldırıp Taehyung'un dudaklarına yapıştı. Karşılık aldığında devam edip dilini de işin içine kattı. Taehyung çok garip hissediyordu aklına gelen şeyle duraksadı. Bugün kızgınlık döneminin başlangıcıydı değil mi? Vücudundan ısının yükselmeye başladığını hissetti normalde bu dönemde evde ilacını almış yatması lazımdı. Jin garipliği fark etmişti. Dudaklarından ayrılıp Taehyung'un gözlerine baktı.

Apnapan☁️Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin