Evet Elif özür dilerim ama şarkıyı değiştirmedim ama başka biryer de kullanıcam söz neyse fazla laf yapmıyorum çünkü bir bölüm daha atacağım UwU
-----------------------------------------------------
Taehyung ağzı açık şekilde hazırlanan pastaya süslere ve Jin'e baktı. Jin gülümsedi.
"Başka bahane mi bulamadınız ödüm koptu!"
"Özür dilerim bebeğim. Aklıma başka bir şey gelmedi."
"Senle ayrı görüşeceğiz."
"Pastanı üflemeden olmaz."
Yan gözle pastasına baktı. Gözlerini kapatıp dudaklarını büzdü. Elleri göğsünde bağlıydı. Dudaklarında hissettiği sıcaklıkla gözlerini açtı.
"Mumları üflemeden trip atamazsın bebeğim."
Taehyung gülümsedi nasıl trip atacaktı ki her şeyine?
"Ama yaşlandım ya! 28 yaşıma girdim!"
"Ama sen her zaman benim bebeğimsin."
"Jin bey dersine çalışmış bakıyorum da."
"Tabii ki."
Elini Jin'e uzattı.
"Elimi tut."
Jin eliyle Taehyung'un ellerini sımsıkı kavradı. Taehyung pastasını üflemeden gözlerini kapattı. Tek dileğini geçirdi içinden.
Lütfen ailem asla ayrılmasın. Sevdiğim herkes uzunca yaşasın. Çocuklarım hep yanımda olsun. Ve en önemlisi Jin ile asla ayrılmayalım... Jack'ten kurtulalım... Ve ölene kadar beraber olalım... Ailelerimiz çocuklarımız ve tek ve biricik sevdiğim Jin...
Mumu üflediğinde etrafında alkış sesleri yükseldi. Herkes sırayla Taehyung'a doğum günü dileklerini iletiyordu sırayla. Gözden kaçırdığı biri vardı. Jack kenarda izliyordu. Yanına adımladığında gerilmeden edemedi. Jin'in elini sıktığında Jin Taehyung'a baktı duyduğu sesle karşısındaki kişiye gözlerini dikti.
"İyiki doğmuşsun Taehyung."Dudaklarından çıkmayan sesler ve fısıltıyla Taehyung'un kulağına fısıldadı.
"İleride benim olman dileğiyle. İleri yıllarda seninle olmak çok güzel olurdu bebeğim."
Taehyung Jack'in omzuna vurarak uzaklaştırdı.
"Düzgün konuş!"
Dişleri arasından sessizce söylemeye çalışmıştı. Jack iğrenç gülümsemesini takıp elleri cebinde uzaklaşmıştı.
"TaeTae'm bana bak."
"Efendim?"
"Ne olursa olsun o şerefsize izin vermeyeceğim."
"Sana güveniyorum Jin. Ben kendimde halledebilirim onu."
"Takma güzelim bugün senin doğum günün hadi eğlenelim."
Taehyung gülümsedi. Akşama kadar herkes eğlendi ve güldü. Son hazırladıkları etkinlik dans etmeydi. Jin şarkıyı duyduğunda gülümseyip elini Taehyung'a uzattı.
"Bu dans da bana eşlik eder misiniz?"
"Tabii ki..."
Ayağa kalkıp müziğin ritmine ayak uydurdular. Her sözü birbirlerine söylemeyi ihmal etmiyorlardı tabii ki.
Kalp atışlarım hızlanır.
Renkler ve sözler...
Nasıl cesur olurum?
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Apnapan☁️
RomanceApnapan; Karşınızdaki insan size aitmiş, sizin bir parçanızmış gibi sahiplenme ve sevme. Bir Jin bir Taehyung ve Kızları Mina azıcık minicik kaos ;) ☁️☁️☁️ -Mpreg 25/03/2021 - Mpreg/17 ☁️ 1/04/2021 - Mpreg/10 ☁️ 8/04/2021 - Mpreg/10☁️