*27*

175 14 0
                                    

Taehyung překvapeně vystřelil do sedu a pobídl mě, ať mu řeknu všechno, na co jsem si vlastně vzpomněl.
,,Když jsem odešel od stolu a mířil na záchod, na chodbě mě zastavila jakási starší služebná a podala mi skleničku s bezinkovou šťávou s tím, že mi to prý posílají z kuchyně. Mně to ani nepřišlo nijak zvláštní, přece jenom se to stává docela často, ale většinou se spíš jedná o jídlo a ne o pití. Ona potom odešla a já jsem se tedy napil a skleničku položil na parapet okna a odešel jsem na toaletu. Nemyslíš si...že by to mohlo mít něco společného s tím mým zkolabováním?" zeptal jsem se a princ na mě nevěřícně zíral

,,No to si tedy myslím. Jungkooku něco mě napadlo. Zkusím povolat a vyzpovídat všechny služebné a třeba se dozvíme něco víc." vylíčil mi černovlásek svůj nápad a já s ním naprosto souhlasil
~
Uběhl asi týden a nám se konečně podařilo najít tu služebnou, která stojí za naší záhadou. Taehyung mi řekl, ať počkám za dveřmi, zatáhl starší paní do svého pokoje a začal se jí tam ptát na různé otázky. Trvalo asi hodinu, než se mu konečně podařilo z ní vytáhnout nějaké informace.

,,Tak co?" zeptal jsem se, když jsem vešel do pokoje. Starší seděl na posteli a jeho tvář zdobil teď momentálně jeden z nejnaštvanějších výrazů, který jsem na něm zatím spatřil. Přisedl jsem si k němu a on mi postupně vše řekl a vysvětlil a i přesto, že jsem věděl, že se nejspíše jedná o pravdu, nechtělo se mi jeho slovům věřit. Společně jsme následně vymysleli skvělý plán, který se nám snad podaří zrealizovat už za pár dnů. Bude se totiž konat Taehyungova korunovace a oba jsme se shodli na tom, že tohle je ta nejlepší příležitost, při které budeme moct náš plán uskutečnit.
~
YOONGI'S POV

Procházel jsem se chodbami tohoto obrovského zámku. Už ani nevím, jak dlouho tu s rodinou jsme. Královna nás přemluvila, abychom tu zůstali, jelikož už za pár dní proběhne Taehyungova korunovace, na kterou jsme stejně zváni, takže by bylo docela nesmyslné vracet se domů a hned o pár dnů později přijíždět opět zpátky sem.

Zrovna jsem jsem šel okolo pokojů služebných, když v tu jsem uviděl Jimina s Hoseokem, kteří se vášnivě líbali u schodů, které by měli asi momentálně zametat. Očividně se místo úklidu rozhodli zvolit jinou činnost. Nechtěl jsem je vůbec rušit a proto jsme se rozhodl, že se vydám jiným směrem. Oni si mě ale stačili všimnout.
,,Yoongi počkej!" zavolal na mě Jimin a společně s Hobim doběhli až ke mně

,,Tak co, jak vám jde práce?" zeptal jsem se a oni se místo odpovědi pousmáli a přímo si mě změřili pohledem. Oba se ke mě přiblížili až nebezpečně blízko a a já na ně zůstal přímo zírat. Hoseok se sklonil k mému uchu a já zůstal stát na místě jako přikovaný.
,,Víš Yoongi, už delší dobu se po tobě s Jiminem koukáme." zašeptal svým chraplavým hlasem a já se nad tím otřásl
Jimin se mi následně přisál na krk a svými plnými rty tam začal vytvářet červeno-fialová znamínka. Zaklonil jsem hlavu a pouze si užíval návalu vzrušení.

Po chvilce se odtáhl a než jsem se stihnul vůbec vzpamatovat, byl jsem přiražen ke stěně Hoseokem v Jiminově pokoji. On se okamžitě přisál na moje rty a Jimin mi mezitím pomohl se sudnáním vrchní části mého oděvu. Hobi nepřestával s opečováváním mých rtů a krku a Jimin se mezi tím přesunul trošku níže. Přímo mučivým tempem mi rozepnul pásek a stáhnul kalhoty spolu se spodním prádlem. Na nic nečekal a uchopil do ruky moji chloubu a následně si ji až po kořen vložil do pusy.

,,Mmmh.." slastně jsem vydechl a Hoseok se ode mě odtáhl
,,Chtěl bys víc, hm?" zeptal se a mé vzdechy byly díky Jiminově šikovné puse stále více hlasitější
,,A-ano.." odpověděl jsem oddaně a byl jsem ze sebe upřímně dost překvapen. Většinou totiž nejsem ten, co se druhým až takto podřídí. Teď mi na tom však vůbec nezáleželo, sexuální frustrace ve mně bylo totiž více než dost.

Všichni jsme se zbavili veškerého oblečení a přesunuli se na postel. Já jsem šel takzvaně na čtyři a Jimin si lehl přímo pode mě a začal mi prsty přejíždět po všech koutech mé hrudi a trupu. Podařilo se mu mou maličkost tak dokonale uvolnit, že jsem si ani nevšiml toho, že Hoseok již začal s přípravou a zasunul do mého otvoru jeden prst. Potom přidal i další a a dokonce se mu povedlo najít moji prostatu. Na to jsem okamžitě zareagoval hlasitým vzdechem a on se rozhodl, že už to nebude dál prodlužovat a přiblížil se svým přirozením k mému vstupu. Nejprve do mě zasunul špičku a čekal, než si trošku zvyknu. Bolestně jsem vydechl a v dlaních pevně sevřel prostěradlo.

Jiminovi se naštěstí opět podařilo odpoutat moji pozornost doteky a Hoseok byl ve mně konečně úplně celý. Ucítil jsem nával příjemného pocitu a tak jsem oproti němu přirazil, abych mu dal jasně najevo, že jsem připraven. On poté začal s jemnými přírazy, které se po chvilce změnily v mnohem hlubší a intenzivnější.
,,Ahh H-Hoseoku-" vzdychal jsem nahlas a do toho všeho Jimin opět uchopil do ruky mé přirození a začal mi dělat dobře

,,Plivni na mě.." řekl Jimin nadrženým hlasem a já jsem se trošku podivil nad jeho prosbou, ale všechno se přece musí někdy zkusit. Proto jsem mu tedy plivnul na hruď a sledoval, co se bude dít dál. On slastně vydechl a dvěma prsty zabloudil až na svoji hruď a smočil si je v mých slinách. Následně si prsty olízl a já jsem z toho pohledu byl snad ještě více vzrušený. Po chvilce si je z pusy vyndal, jednou rukou uchopil moji chloubu a tou druhou začal se sebeukájením.
Hoseokovy přírazy se čím dál tím více zrychlovaly a já cítil, že nemám vůbec daleko od vrcholu.
,,U-už.." řekl jsem a Hoseok do mě naposledy hluboko přirazil a zanechal svoji nadílku hluboko v mém nitru.

Mé nohy se roztřásly a podařilo se mi vyvrcholit přímo na Jiminovy rty. On sám poté dosáhl vrcholu a pošpinil tak moji hruď a rty si oblízl.
,,Mmm..dobrý." konstatoval a zahihňal se
~
JUNGKOOK'S POV

Dnes je konečně ten den, na který jsme s Taehyungem dlouho čekali. Všichni hosté včetně celé rodiny Kimových se shromáždili ve velkém sále. Taehyung měl na sobě překrásné roucho a já z něho nemohl spustit oči. Královna stála uprostřed místnosti a v ruce držela lesknoucí se zlatou korunu zdobenou barevnými drahokamy.
On k ní za doprovodu hudby přišel a poklekl a ona začala s klasickým proslovem k ceremonii.

,,Tímto, tě prohlašuji za právoplatného krále." řekla nakonec a korunu mu nasadila na hlavu. Padla mu jako ulitá a já ho s úsměvem sledoval a stále nemohl uvěřit, jak někdo tak nádherný může být zrovna můj. Potom jsem ale trošku zvážněl, jelikož mi bylo moc dobře jasné, co teď přijde. Královna Taehyungovi naznačila, že může mluvit a on ihned spustil a zopakoval po ní sliby, které se týkaly obrany království a podobných záležitostí. Potom došlo na poslední slib, tedy slib poctivosti a tak přišla naše chvíle.

,,Jakožto král slibuji, že budu poctivý a postavím se svým chybám čelem. To byl měl dle mého názoru dodržet každý král. Některé však ovládne zlo a chamtivost a mají potřebu se mstít například zabitím jednoho z dědiců našeho království. Nemám pravdu, králi Kime?"
~
Snad se vám nová kapitola líbí a užili jste si yoonseokmin smut :D<3
ilyyy🧸💗

Znova se shledáváme, pane králi//vkookKde žijí příběhy. Začni objevovat