*32*

157 15 3
                                    

Zbytek našeho výletu proběhl poměrně v klidu, až na velmi hlasité ponocování Namjoona s Jinem, kteří se podle nás asi konečně rozhodli pokusit o potomka. Dnes už musíme bohužel odjet, ani jednomu z nás se ale upřímně nechce vracet k povinnostem, které nás čekají na zámku. Nezbývalo nám ale nic jiného, než si sbalit všechny věci, naložit je do kočáru a nechat se odvézt nazpátek.
~
Pomalu ale jistě se blížil konec května a z příjemného teplého jarního počasí se stávalo to opravdu horké letní. Slunce pálilo a venku to nebylo k vydržení, proto jsem s Taehyungem většinu času trávil v zámku, kde to nebylo tak hrozné, jelikož chodby a místnosti byly vychlazené.

Opravdu nám ale začínal chybět nějaký ten pobyt na čerstvém vzduchu a černovlásek dostal přímo úžasný nápad. Nedaleko zámku, přesněji u kraje města Arum se nachází velký rybník, který se vážně vybízí ke koupání a v tomto horku není lepší možnost, jak se zchladit a užít si nějaké zábavy než právě koupání.

Rozhodli jsme se, že sebou vezmeme i ostatní kluky, ať si taky na chvilku odpočinou od práce. Do tašek jsme si pobalili všechno důležité-plavky, ručníky, deku, vodu a další maličkosti a mohli jsme vyrazit. I přes to, že se venku nedalo pomalu ani dýchat jsme šli pěšky a po takových 10 minutách jsme dorazili na místo určené.

Nejprve jsme si na trávu roztáhli tři velké deky, poté nastala fáze převlékání. Už jsem si chtěl tričko sundat sám, když v tom mi to ale starší znemožnil, uchytil jeho lem a přetáhl mi tričko přes hlavu. Projel si mě pohledem a já nad tímto gestem zčervenal. Následně mi věnoval polibek na rty a u toho pohladil mé bříško a asi mi tím chtěl dát najevo, ať se za něj nestydím před ostatními, jelikož už bylo poměrně velké.

Když už jsme byli všichni převlečeni, nastal čas jít do vody, což dělalo některým opravdu problém.
,,F-fuj to je studený." otřásl se Hobi poté, co strčil špičku nohy do rybníka.
Yoongi něco zašeptal Jiminovi do ucha a roztomilý blondýn kývl na souhlas. Přistoupili každý z jedné strany k Hobimu a předstírali, že nemají žádný plán.
,,Hobi, skočíme tam všichni tři společně!" zvolal radostně Jimin a Hobi nadšeně souhlasil.

,,3..2..1..TEĎ!" odpočítal Yoongi a Hobi se samozřejmě chytil jak ryba na naviják a skočil do vody jako jediný.
,,HEJ!!" zařval na ty dva, přiblížil se ke břehu a stáhl je sebou do vody.
Jinovi se také povedlo Namjoona do vody shodit a vlastně se moc snažit nemusel, jelikož Namjoon uklouzl na bahně a Jin taktéž, tedy až poté, co ho dohnala karma za jeho hlasitý smích. Teď už byla řada pouze na mně a Taehyungovi. Bál jsem se, že mě do vody také shodí, on mě však popadl do náruče a pomaličku se mnou šel až do vody. Já jsem mu omotal ruce kolem krku a tím si ho přitáhl blíže.

Teď už mezi námi nezbýval skoro žádný prostor a já se ho rozhodl nadobro prolomit tím, že jsem se mu přisál na rty a tentokrát se rozhodl tu naši jazykovou válku vyhrát. Na černovláskovi bylo poznat, že ho to překvapilo, ale nejspíše se mu to opravdu hodně líbilo, jelikož mě pustil ze své náruče a pevně mě chytil pod zadečkem tak, abych si mohl pohodlně obmotat nohy kolem jeho pasu.
,,Hele kluci, nemuseli byste si to rozdávat přímo tady.." podotkl Jin a starší se ode mě naštvaně odtáhl.
,,Ty debile, já ti dám!" zakřičel na něj Taehyung a pořádně po něm cákl vodu.

,,Kdo je tu podle tebe debil?!" zakřičel na něj Jin a cákl po něm nazpátek. Nakonec se z toho stala taková cákací válka, do které jsme se zapojili i my ostatní a nasmáli se u toho, jako nikdy předtím.
~
Za chvilku již bohužel bude čas vrátit se zpátky, proto jsme všichni z vody vylezli a přesunuli se na naše deky, aby paprsky slunce mohli dát naší kůži poslední sbohem před západem.
,,Kluci, asi bychom vám měli něco oznámit.." řekl najednou Namjoon, uchopil Jina za ruku a my ostatní jsme se na něj nechápavě podívali.
,,Čekáme miminko." oznámil Jin a Taehyung si překvapením zakryl pusu a vykulil oči, zbytek reagoval podobně a hned jsme jim oběma začali gratulovat.
,,Já jsem tak rád, že už tu nejsem jediný těhotný." poznamenal jsem a usmál se na Jina.

,,Pravda, můžeme si dávat každý týden čajové dýchánky a povídat si o nevolnostech!" napadlo Jina a já nadšeně pokýval hlavou.
,,To byl vtip.." řekl nakonec Jin a všichni jsme se začali nahlas smát.
~
Museli jsme vyrazit na cestu, jelikož se začalo opravdu stmívat a nechtěli jsme jít zpátky v úplné tmě. Netrvalo dlouho a my už se nacházeli před zámkem.
Všichni jsme ale ztuhli a naše pohledy se zastavily u jednoho z otevřených oken, ze kterého vycházel hustý a černý dým.

Znova se shledáváme, pane králi//vkookKde žijí příběhy. Začni objevovat