*31*

153 16 1
                                    

Začal jsem se přímo klepat a sehnul se k němu. Položil jsem mu ruku na tvář a měl ji dle mého odhadu normální tělesné teploty a spokojeně oddechoval. Trošku jsem se tak uklidnil a lehce s ním zatřepal a doufal, že se mi podaří ho ze spánku probrat.

JUNGKOOK'S POV
Pomalu jsem otevřel oči a spatřil Taehyunga s ustaraným, ale zároveň šťastným výrazem.
,,Taehyungie?" oslovil jsem ho rozespale
,,Pane bože..Jungkooku. Tak moc jsem se bál. Jak se ti tu podařilo usnout?" zeptal se, pohladil mě po tváři a pomohl mi vstát. Mezitím na místo doběhli i Jimin s Yoongim.
,,Byl jsem strašně vyčerpaný a nemohl najít cestu zpátky, tak jsem si myslel, že bude lepší, když se o to pokusím až zítra.." odpověděl jsem a očima zabloudil hluboko do těch černovláskových

,,Lásko, příště už nepůjdeš nikam sám, dobře?" řekl a políbil mne na spánek a já přikývl
,,Noo, ale já nebyl tak úplně sám." poznamenal jsem a pohladil si bříško
,,Ale o to víc potřebuješ nějaký ten dohled, hm?" pozvedl jedno obočí, sklonil se a bříško mi obsypal dětskými polibky. Poté se zase postavil a vrhl se na mé rty, které po jeho polibcích již velice toužily a prahly zase ochutnat ty sladké a měkké polštářky.

,,Ehm..musíme se vrátit." odkašlal si Yoongi a my přikývli na souhlas.
,,Hele Jungkooku, ty fakt umíš dobře líbat." poznamenal Jimin a já se uchechtl.
Yoongi se na něj podíval a za zátylek si ho přitáhl do vroucného a dravého polibku. My na to s Taehyungem jen překvapeně zírali.
,,Tak počkat..nejsi náhodou s Hoseokem?" zeptal jsem se a Jimin s Yoongim přímo zčervenali.
,,Noo víš, mezi námi třemi je to teď takové...složitější." vysvětlil mi Yoongi a já už se radši rozhodl na nic neptat a pokračovat v tiché chůzi.
~
Došli jsme až nazpátek k místu srazu, kde už na nás čekal zbytek naší výpravy. Chvilku trvalo, než jsme ostatním objasnili, co se mi vlastně stalo, ale nakonec to naštěstí pochopili a my se tak mohli vrátit zpátky na naše tábořiště a po malém občerstvení jsme se všichni přesunuli do stanů, jelikož jsme z celého dne byli dá se říci mrtví.

Další den hned po probuzení nastalo opět dohadování, kam vlastně vyrazíme. Nakonec jsme zvolili návštěvu takzvaného Růžového háje. Jedná se o menší les, který zdobí květy rozkvetlých sakur. Vzhledem k tomu, že dnes půjde opravdu jen a pouze o romantiku, museli jsme si s Taehyungem vybrat na tento výlet i příslušné oblečení.

 Vzhledem k tomu, že dnes půjde opravdu jen a pouze o romantiku, museli jsme si s Taehyungem vybrat na tento výlet i příslušné oblečení

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.

Já jsem spolu zkombinoval poměrně nevýrazné, ale zároveň krásně decentní kousky. Když jsem ale uviděl, co si na sebe vzal můj král, nemohl jsem na něj přestat zírat.

 Když jsem ale uviděl, co si na sebe vzal můj král, nemohl jsem na něj přestat zírat

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.

,,Vypadáš...nádherně." konstatoval jsem s otevřenou pusou a starší si olízl své rty a přiblížil se ke mně.
,,Ty taky.." rukou sjel až na můj zadek a lehce mě pohladil po levé půlce a následně ji zmáčkl. Začal mě přímo svlékat pohledem, ale bylo mu to jak se tak říká houby platné, jelikož jsme již museli vyrazit na cestu.

Netrvalo dlouho a my dorazili do našeho cíle. Nemohli jsme se ani vynadívat na tu nádheru před námi.

Ty překrásné růžové květy se na nás usmívaly od ucha k uchu a vybízeli nás k jejich prohlédnutí

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.


Ty překrásné růžové květy se na nás usmívaly od ucha k uchu a vybízeli nás k jejich prohlédnutí. Tentokrát jsme se rozdělili do skupinek přesně podle stanů a já tak konečně mohl být s Taehyungem úplně sám. Propletli jsme si prsty a pomalým krokem se procházeli mezi stromy a jednoduše si užívali přítomnost toho druhého.

Po chvilce jsme se zastavili u jednoho stromu, který se zdál býti o mnoho větší, než všechny ostatní. Taehyung mě k němu zatáhl blíže a tím mě přinutil, abych se opřel o jeho kmen a on se tak nade mnou mohl sklonit. Zrovna z koruny padal malý třešňový kvítek a černovláskovi se podařilo ho zachytit. Zaradoval se a chvilku si kvíteček pouze prohlížel.

Následně mi ho položil do vlasů tak, aby se ujistil, že mi jen tak nespadne. Pousmál jsem se nad jeho učiněním a zčistajasna dostal úžasný nápad.
,,Pokud by to naše malé byla dcera, můžeme jí pojmenovat Sakura, co na to říkáš?" zeptal jsem se a on mě sladce políbil.
,,Souhlasím." řekl a já mu zapletl ruce do vlasů a polibek prohloubil.

Sakury květ vzduchem padá dál,
Z koruny zbarvené růžovou sytě,
Chytil ho můj šikovný, usměvavý král,
Snad květu jméno nésti bude dítě.

Znova se shledáváme, pane králi//vkookKde žijí příběhy. Začni objevovat