05. We're The Winners!

132 14 0
                                    

Written By @kiansgucci

POV Amber

'Nee!' roept Kian uit. 'Het is niet waar! Verdorie!' Sam begint te lachen. 'Ik meen het. Ik ben niet oorsprongelijk uit Amerika.' zegt ze. 'Jezus man! Hoe kun je zo stom zijn? Nu staan we weer achter met de punten!' Joe geeft Kian een duwtje waardoor hij bijna van zijn stoel valt.

'Dit was dan onze challenge. Ik hoop dat jullie het leuk vonden. Als je het leuk vond, klik dan op het blauwe duimpje omhoog,' zegt Joe en we steken alle vier onze twee duimen omhoog.

'Bekijk ook de video op Kian's account en de video op het account van Amber en Samantha.' zegt Joe tegen de camera.

'Om die video's te bekijken moet je alleen even op de link hieronder klikken.' zegt Kian en hij wijst naar beneden. 'Wij moeten weer gaan. Byee!!'

'Wauw. Dat was echt een leuke challenge. En we hebben ook nog eens gewonnen van de jongens!' Samantha kijkt grijnsend naar Kian en Joe die de spullen weer opruimen.

De video voor ons kanaal gaan we morgen maken en die voor Kian's kanaal gaan we later die dag maken. Daarna moeten we alweer naar huis, wat ik best jammer vind omdat de jongens echt heel aardig en grappig zijn.

'Jullie vinden het toch niet erg om vanavond pizza te bestellen he?' vraagt Joe. We schudden ons hoofd. 'Mooi zo. Ik heb geen zin om te koken vanavond en aangezien ik dat toch niet echt goed kan, komt het allemaal goed uit!'

'Zeg, waar gaan we eigenlijk slapen vannacht?' vraagt Samantha aan Joe. Joe bijt op zijn lip. 'Ehm... Daar had ik nog niet over nagedacht. Kies maar waar jullie willen slapen.' Kian doet zijn mond open om iets te zeggen, maar Samantha is hem voor.

'Heb je matrassen over?' Joe denkt na. 'Volgens mij liggen er twee op zolder. Die kan ik zo wel even halen en neerleggen in de logeerkamer.' Kian ploft op de bank in de woonkamer neer. 'Ik ga op een matras!' zeggen Samantha en Kian tegelijk. Ik moet lachen.

'Dat betekend dat ik op de bank ga liggen.' zeg ik. Joe knikt. 'Sorry. Vind je het niet erg?' Ik schud mijn hoofd. 'Nope.'

'KEYUHN!! Kom even helpen.' roept Joe vanaf de zolder. Kian springt op van de bank en rent naar Joe toe.

POV Joe

Kian komt aangerent. 'Kan je de matrassen even aanpakken van me?' Hij knikt. Ik klim het trapje op en doe het luik naar de zolder open. Ik zoek naar de matrassen. Na eventjes zoeken, heb ik ze gevonden. Ik sleep ze naar het luik en laat ze erdoorheen zakken. Kian pakt ze aan en legt ze op de grond neer. 'Thanks.' zeg ik. Kian glimlacht. 'No problem.'

Als ik het trapje af ben geklommen, tillen we de matrassen naar de logeerkamer toe.

'Vind je ze leuk?' vraagt Kian opeens. Ik kijk hem vragend aan. 'Hoe bedoel je?' Kian grinnikt. 'Of je Amber en Sam leuke meiden vindt?' Ik bijt op mijn lip, voor de tweede keer vandaag. 'Ja.' besluit ik te antwoorden. Kian hoeft niet te weten waarom ik nou precies Amber en Sam heb uitgenodigt voor een video.

We are 2Passionate {K.L. & J.S.}Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu