Written by QueenBWrites
Samantha's POV
Nadat we met z'n allen een broodje hebben gegeten, zitten we al snel weer in de auto terug naar huis. Er stonden een aantal fans aan onze tafel tijdens dat we aan het eten waren, dat was nogal ongemakkelijk. Ik vind het leuk als fans ons herkennen en dat ze met ons willen praten, een handtekening vragen en interesse tonen maar op een moment dat je aan het eten bent, is het nogal irritant.
'Vonden jullie het leuk dat die fans aan onze tafel stonden?' vraagt Joe terwijl hij Amber en mij om de beurt aankijkt. Ik haal twijfelend mijn schouders op 'Ik vind het niet super erg maar ik wil ook af en toe wat privacy tijdens het eten.' Joe knikt met een kleine glimlach naar me en richt zich dan op Amber. 'En jij?' vraagt hij terwijl hij haar aan blijft kijken, iets langer als dat volgens mij de bedoeling was. Het valt nogal op dat Joe haar wel ziet zitten, I can see that.
'We zijn weer thuis,' zegt Kian terwijl hij de auto parkeert en de sleutel uit het contactslot pakt. Zuchtend stap ik uit de auto en Amber, Kian en Joe volgen. Ik wil nog niet naar huis gaan, het was net zo leuk hier maar ik wil Kian en Joe niet langer in de weg zitten. Met meerdere mensen een video maken is een heel stuk leuker, vooral met Kian en Joe. Niet dat ik het niet leuk vind met Amber alleen hoor, begrijp me niet verkeerd want daar geniet ik ook onwijs veel van.
Amber en ik hebben onze spullen al ingepakt, ook al hadden we niet veel bij. 'Het wordt maar eens tijd dat we gaan,' zeg ik een beetje teleurgesteld. 'We vonden het erg gezellig,' zegt Amber met een kleine glimlach op haar gezicht, ook zij is erg teleurgesteld dat we moesten gaan.
'Ik wil nog niet gaan,' zeg ik terwijl ik een pruillipje trek en de twee jongens aankijk. 'Hey, het is echt niet de laatste keer dat we jullie zien hoor. En trouwens, de rest van de mensen in de groepsapp wilde ook met jullie afspreken. Ik weet zeker dat hun veel leuker zijn dan ons,' zegt Kian terwijl hij even naar me knipoogt. 'Dat lijkt me sterk,' antwoord ik.
We lopen met onze tassen richting de deur en ik kijk nog even snel of ik mijn laptop wel heb ingepakt, het belangrijkste van alles. Hij staat in ieder geval niet meer op tafel dus ik zal hem vast wel bij hebben. We lopen door naar buiten en zetten de achterklep van de auto open, leggen onze spullen erin en richten ons vervolgens weer op de twee jongens. 'Hopelijk spreken we jullie weer snel,' zegt Amber en we zetten allebei een stapje dichter naar de jongens toe.
'Bedankt dat we mochten komen, ik zou het echt niet hebben willen missen,' geef ik eerlijk toe. Kian zet een stapje dichter naar me toe en trekt me in een knuffel, Joe doet hetzelfde bij Amber. Ik doe mijn armen ook om Kian heen en ik voel de warmte van zijn lichaam afkomen terwijl we elkaar vast houden.
We laten elkaar na een tijdje weer los en vervolgens trekt Joe me in een knuffel. Kian doet hetzelfde bij Amber. 'Doei jongens,' zegt Amber en we zwaaien allebei naar de jongens voordat we in de auto stappen. 'Hopelijk zien we jullie weer snel!' zegt Joe. 'En als er iets is kunnen jullie ons altijd bellen of sms'en he?' vult Kian hem nog aan. Ik knik en glimlach nog een laatste keer, dan stappen we in de auto en rijden we aan richting huis.
Het is al aardig donker aan het worden en we moeten nog een redelijk lange tijd in de auto zitten. 'Ik vond het echt leuk,' zeg ik terwijl ik Amber glimlachend aankijk. 'Ik kan niet geloven dat we zenuwachtig waren om hun te ontmoeten, ze waren echt geweldig,' zegt Amber en ik knik instemmend. 'Zou dit echt de laatste keer zijn geweest dat we ze hebben gezien?' vraagt Amber met een sip gezicht. 'Nee joh, ik denk echt niet dat dit de laatste keer is hoor. Ik hoop het in ieder geval niet want het was onwijs gezellig,' zeg ik.
Eenmaal thuis besluit ik even te gaan douchen. Ik pak een lingeriesetje en een joggingsbroek met shirtje uit mijn kast en loop ermee naar de badkamer. Ik kleed me uit en stap vervolgens onder de douche. Ik voel het warme water over mijn lichaam heen stromen waardoor ik even een rilling krijg.
Zouden Kian en Joe nog iets van zich laten horen? Zouden hun het net zo gezellig hebben gevonden als Amber en ik? Zouden we ze ooit nog zien?
Ik schiet op uit m'n gedachte wanneer ik Amber voor de deur hoor roepen. 'Sam, ben je bijna klaar? Ik wil ook nog in de douche en ik wil vroeg gaan slapen, ik ben namelijk nogal moe?' hoor ik haar roepen. 'Ja, bijna klaar,' is mijn antwoord en ik was snel mijn haren en mijn lichaam. De crèmespoeling laat ik nog even in mijn haarpunten trekken en vervolgens spoel ik het uit.
Na een minuut of tien sta ik weer in mijn eigen slaapkamer, aangekleed en afgedroogd. Ik sta voor de spiegel mijn haren te kammen en hoor even later mijn telefoon gaan. Ik vlieg er naar toe en zie op het scherm dat Kian belt. 'Hoi met Samantha?' zeg ik in de telefoon terwijl ik wacht tot ik Kian's stem hoor. 'Hey Sam, met Kian,' zegt hij en ik hoor aan zijn stem dat hij moet glimlachen waardoor ik ook moet glimlachen.
'Is er iets?' vraag ik omdat ik de reden wil weten dat hij belt. 'We hebben echt nog nooit zoveel kijkers gehad op de video's van mij en Joe. We zijn jullie daar echt heel dankbaar voor!' zegt hij blij. 'Meen je dat? Ik ben zo blij om dat te horen!' zeg ik terug. 'Wacht, ik haal Amber.'
Ik loop naar de badkamer waarvan ik weet dat Amber die nooit op slot doet. 'Amber!' roep ik blij waardoor ze begint te gillen omdat ze ziet dat ik mijn telefoon in mijn hand heb. 'Rustig Am, ik ben echt niet aan het filmen hoor,' zeg ik lachend. 'Oh,' zegt ze droog terwijl ze wacht totdat ik mijn verhaal ga vertellen. Ze had voordat ik binnen kwam, haar lichaam al bedekt met een handdoek dus het is niet dat ik hier naast aan naakte Amber sta hoor.
'Kian en Joe hebben nog nooit zoveel kijkers gehad op hun video's! Onze kijkers kijken ook de video's van hun Amber!' zeg ik blij. 'Hallo?' hoor ik de stem van Kian in de telefoon zeggen. 'Ohja, sorry,' zeg ik een beetje beschaamd omdat ik helemaal ben vergeten dat ik Kian nog aan de telefoon had. Amber pakt de telefoon van mij over en schreeuwt er zowat in. 'Kian, meen je dat serieus!' roept ze blij.
Kian en ik blijven nog een tijdje praten over het weekendje dat we samen hebben gehad met z'n vieren, over de hoeveelheid kijkers die Kian en Joe nu op hun video's hadden en over wanneer we misschien weer iets af kunnen spreken. Hij zei dat Joe en hij het de komende tijden nog drukker gaat krijgen dus dat ze niet veel tijd hebben om af te spreken. Na een tijdje hangen we weer op en ik staar een beetje bedroeft voor me uit. Wanneer gaan Amber en ik die twee jongens weer zien?
_______________________
Thanks for reading,
Sorry voor het kleine hoofdstukje, ik had geen inspiratie en dit vond ik wel een mooi einde van het hoofdstuk.
Wanneer er fouten in staan, meldt het dan okay? Thanks
love you guys.
xx
JE LEEST
We are 2Passionate {K.L. & J.S.}
FanfictionDe twee meisjes Amber en Samantha zijn en paar jaar geleden een YouTube account begonnen. Tot op de dag van vandaag maken ze nog iedere week een video op het account en ze hebben al best veel fans. Door de jaren heen zijn ze steeds populairder gewor...