Written by QueenBWrites
Kian's POV
Op de een of andere manier verbaasd me Joe's reactie. Hij doet zo raar, alsof hij iets achterhoudt of zo. Ik kan niet plaatsen wat er is of op welke manier hij zich anders gedraagt, het valt me alleen op dat er iets is. 'Wat is er?' vraag ik nieuwsgierig terwijl ik hem met opgetrokken wenkbrauwen aankijkt. Hij haalt zijn schouders op en kijkt me verbaasd aan 'Niks,' is zijn antwoord. Toch ben ik nog niet helemaal overtuigd van zijn antwoord maar ik besluit het er maar bij te laten zitten.
We besluiten even later toch maar te gaan slapen omdat we anders morgen tot middag op bed liggen. We poetsen onze tanden en ik ga vervolgens op het matras liggen die Joe en ik net hebben klaargelegd. Niet veel later komt ook Samantha op haar bed liggen en we praten nog even over van alles en nog wat. Over waarom Amber en zij een YouTube kanaal zijn begonnen, over alle haters die het met zich meebrengt en over veel andere dingen. Na een lang gesprek vallen we allebei in slaap.
De volgende morgen wordt ik wakker en als ik mijn ogen open, ligt Samantha niet meer langs me. Waar zou ze zijn? Ik douche, kleed me vervolgens aan, doe mijn haren en loop dan naar beneden. Op de gang kom ik Joe tegen, die is ook pas net wakker volgens mij. Hij heeft zich ook al aangekleed en we lopen samen naar beneden, zonder iets te zeggen.
We komen we woonkamer binnen, waar de meiden al op ons zitten te wachten. Ze kijken ons met een glimlach aan en ik zou niet weten waarom. 'Wat is er?' vraag ik nieuwsgierig. 'We hebben een idee voor een video!' zegt Samantha blij. Mijn wenkbrauwen schieten omhoog en Joe en ik gaan bij de meiden op te bank zitten. 'Vertel,' zeg ik en ik kijk de twee nieuwsgierig aan.
'We vertellen het jullie straks, wij gaan eerst naar de winkel om de spullen te halen die we nodig hebben voor de video,' zegt Amber met een grote glimlach op haar gezicht. 'Oké?' zeg ik vragend, niet helemaal wetend wat ik ervan moet denken.
'Waar heeft het mee te maken?' vraagt Joe om een idee te krijgen wat ze van plan zijn. Samantha haalt lachend haar schouders op omdat ze niet van plan is om daar antwoord op te geven. Na een aantal minuten lopen ze de deur uit en gaan ze op weg naar de winkel.
Samantha's POV
'Dit wordt zo grappig,' zeg ik tegen Amber terwijl we eindelijk in de auto zitten. 'Inderdaad, zouden de jongens het ook leuk vinden?' 'Ja dat denk ik wel hoor,' zeg ik terwijl mijn ogen op de weg gericht zijn. Na een tijdje gezocht te hebben, komen we eindelijk bij de winkel aan. We lopen naar binnen en pakken een mandje om het eten in te doen.
'We hebben toch alleen die donuts nodig?' vraagt Amber terwijl ze 4 zakken donuts uit het rek pakt. Ik knik en kijk haar blij aan. 'Oké, dan hebben we alles,' zegt ze met net zo'n grote glimlach op haar gezicht als op die van mij.
We rekenen af en zitten na ongeveer vijf minuten in de winkel te zijn geweest, alweer in de auto terug naar het huis van Joe. Daar zijn we binnen een paar minuten omdat we nu de weg niet meer hoeven te zoeken. We lopen naar binnen en gooien de donuts op tafel.
'En wat gaan we daar moe doen?' vraagt Joe terwijl hij ons vragend aankijkt. We gaan opnieuw op de bank zitten met z'n vieren en Amber en ik beginnen ons plan te vertellen. 'We hebben op internet een challenge gevonden die ons erg leuk leek,' begint Amber te vertellen. 'Dit zijn van die bepoederde donuts die je niet makkelijk door kan slikken. De challenge is om vijf van deze kleine donuts binnen anderhalve minuut naar binnen te werken,' ga ik verder. 'Dat is toch niet moeilijk?' zegt Kian. 'Wanneer je drinken hebt is het niet moeilijk nee, maar wij moeten het zonder drinken doen,' antwoordt Amber terwijl ze met haar wenkbrauwen wiebelt. 'Laten we dan maar meteen beginnen,' zegt Joe.
JE LEEST
We are 2Passionate {K.L. & J.S.}
FanfictionDe twee meisjes Amber en Samantha zijn en paar jaar geleden een YouTube account begonnen. Tot op de dag van vandaag maken ze nog iedere week een video op het account en ze hebben al best veel fans. Door de jaren heen zijn ze steeds populairder gewor...