Part 3

1.8K 48 1
                                    

Amikor magamhoz tértem egy ágyban találtam magam. Hallottam ahogy az ajtó elõtt beszélnek, de oroszul beszéltek és nem értettem. Felkeltem és feltûnt hogy abban az átlátszó vékony hálóingben vagyok, amit fel kellett vennem. De legalább fehérnemû volt alatta. Ekkor abba maradt a beszélgetés. Lépteket hallottam távolodni, majd ajtó csapódás. A következõ percben nyílt az ajtó. A sötét szobából, világos térség lett. Elindult felém és az ágy szélére ült. Megfogta a kezem, majd az óráját nézte. Nemsokára felállt és kiment. Pár perc elteltével egy tálcával tért vissza. Letette az ágy melletti asztalra. Felemelte a kezét mire a kezemmel hárítani akartam az ütést.

- Kérlek ne!- remegtem. Mire kezével az államhoz nyúlt és felemelte. Egy rongyot tartott a kezében és a számhoz rakta finoman.

- Nem foglak bántani. De nem szeretném ha véres lenne az ágyam.- folytatta finoman a törölgetést. Amint végzett kimosta a rongyot.

- Elárulod a nevedet?- nem feleltem semmit csak néztem a barna szemébe lélektelenül. Várt egy ideig majd megszólalt.

- John vagyok és nem foglak bántani. Tudom hogy félsz, de én megvédelek. De úgy nem tudlak, ha nem tudom mi történt.- Gondolkodtam , majd sóhajtott és felkelt. Elindult kifelé. Az ajtóban volt amikor megszólaltam.

- A John nem egy tipikus orosz név tudtommal. - megfordult és vissza jött.

- Merre van a fürdõ szoba? -keltem fel az ágyból, de gyenge volt a lábam. Nem tudtam megtartani és összecsuklottam.

John oda sietett és segített felkelni. Amint kimentünk a szobából balra a következõ ajtónál bementünk és a mosdókagyló fölé hajoltam. Megnyitottam a csapot és megmostam a kezem, majd az arcom. Amikor bele néztem a tükörbe John-t láttam. Majd lenéztem.

- Amerikában tanulok jogot 3 éve. Pénteken délben fegyveres orosz katonák törtek be. Megölték a tanárokat és a fiúkat. A lányokat elkülönítették. Engem egy másik terembe vittek ahol levetkõztettek, megkötözték a kezemet és zsákot húztak a fejemre. A többiekkel nem tudom mi lett- fakadtam sírva. Felvittek minket egy kocsira és azt mondták hogy ha beszélünk meghalunk. Azán egy ágyra feltettek és lekötöztek, majd megnézték hogy szûz vagyok-e, aztán bedrogoztak. A következõ emlékem az volt hogy egy hideg földön fekszek. A következõ pillanatban egy kékszemû idõsebb férfit láttam. Aztán két katona elvitt egy szobába. Megvertek és az egyik meg akart erõszakolni de leszúrtam azán elvágtam a torkát. A másik után mentem és õt is megöltem. Felvettem a ruháját és futottam. A maga kocsija volt az egyetlen amelyik nyitva volt. És így kerültem ide.- fordultam meg.

- Szólíts John-nak. Oké?- jött oda hozzám.

- Nem vagy orosz. Ugye?

- Nem, teljesen nem. Csak félig. Apám orosz volt, anyám pedig amerikai. Életem elsõ 20 évét Amerikában éltem le. Aztán anyám meghalt. Apámmal pedig ide költöztünk üzleti dolgok miatt.

- Üzleti vagy családi dolgok miatt?- néztem rá.

- Az apám nagyon fontos ember.

- Szóval befolyásos. Talán politikus?

- Az orosz maffia feje.

- Ohh- nyeltem nagyot.- Értem. Megfordultam és el akartam indulni, de megbotlottam, mire elkapott. A szemébe néztem.

- Lili. A nevem Lili.- mosolyogtam. Egy pillanatra mint ha éreztem volna valamit

- John nekem egy kicsit ki tudnál menni?

- Miért? Vagyis persze.

- Köszönöm.

Kiment és becsukta az ajtót. Leültem a wc-re. Néhány perc múlva kinyitom az ajtót.

- Vissza fekhetek az ágyadba?

- Persze. Ha megkérdezhetem mit csináltál? Nem hallottam semmit.

- Megnéztem hogy meg van-e még a szûzhártyám.- ekkor kissé meglepõdött.

- És õ- zavarodott meg.

- Igen, még megvan.- erre csak sóhajtott egyet.

- Hány éves vagy?

- 20 éves vagyok, és te?

- Én 35.

- Sejtettem. Jó megfigyelõ vagyok.- erre elmosolyodott.

- Figyelj. Nem szeretnék a terhedre lenni - nem tudtam befejezni, mert közbe vágott.

- Addig maradsz ameddig szeretnél. Én megvédelek rendben?

- Hogy tudsz ennyire feltétlenül megbízni egy vadidegenben?

- Jó emberismerõ vagyok.- mosolygott majd segített lefeküdni az ágyba.

Betakart és kiment a szobából. Elaludtam majd amikor felkeltem és megfordultam John feküdt mellettem.

Orosz maffia [ Befejezett ] Where stories live. Discover now