Riddick felmutatott egy mutatósabb darabot a bugyijaim közül.
- Fúúú ha. Nagyon szexi.- vigyorgott rám. - Itt már jobban tetszik?- vigyorgott tovább.
- Mi?- néztem rá értetlenül, aztán leesett. Elmosolyodtam abba hagytam a pakolást és oda sétáltam hozzá. A kezeimet a nyaka köré fontam és felugrottam rá. Két kezével megfogta a fenekemet és megcsókolt.
- Nekem a fal is tetszett. De nem utasítok vissza semmit. - Ekkor az ágyhoz vitt és rádobott. Kicsatolta az övét és az ágy szélére húzott. Lehúzta a nadrágomat és a bugyimat. Megfogta a két lábamat és terpeszbe tartotta. Ekkor behelyezte és elkezdett vadul mozogni bennem. Megint túl hangos voltam ezért egy párnát nyomott az arcomba. Nagyon jó érzés volt. Meglepõen jó. Tetszett hogy nem tudtam mi lesz a következõ mozdulata. Addig dugott amíg el nem ment bennem. Utána kihúzta és eltette. Megcsókolt, de hívták telefonon.
- Mennem kell, ha végeztem találkozunk. John keres, muszáj felvennem.- adott egy puszit a számra és kiment. Kifolyt belõlem a nedve ezért elmentem letusolni. Utálok ragadós lenni. Fürdés után ruha nélkül bebújtam az ágyba és abban a percben elaludtam.
Reggel amikor felébredtem sötét volt, elfelejtettem hogy nincs ablak a szobámban csak ajtó. Nagyon meleg volt ezért elmentem fürdeni. Nagyon jól esett. Sajnos azok közé a nõk közé tartozok akik 40 fokos vízben fürdenek és minimum fél óráig nem számít hogy mínusz 20 vagy plusz 40 fok van. Én télen nyáron forró vízben fürdök. Sajnos nagyon sok vizet fogyasztok, de legalább rendszeresen fürdök. Szóval éppen hogy csak elkezdtem a fürdést, amikor zajt hallottam. Nah tessék, velem is az lesz mint a Pszicho címû filmben amikor a csajt leszúrják fürdés közben. Szóval eléggé be voltam parázva, a legnehezebb tárgy ami ott volt a tusolóba az én voltam. A függönyön keresztül láttam egy sötét alakot, így hát azt tettem, amit a leghülyébb ember tenne. Megvártam amíg elég közel jön és a zuhanyfüggönyt magammal rántva ráugrottam, de túl erõs volt és a földre tepert letépte az arcomról a zuhanyfüggönyt én meg automatikusan bevertem neki egyet, aztán megláttam hogy Riddick az. A szám hoz kaptam. Nyitva maradt a szám.
- Én annyira sajnálom. Nem tudtam hogy te vagy az.- abban a pillanatban egy picit féltem Riddick-tõl. Ahogy nézett, nem tudtam eldönteni hogy mérges, ideges vagy semleges arcot mutat.
- Meg kell hagyni nem ütsz kicsit.- nézett rám, de mint ha tetszett volna neki.
- Még szerencse.- húztam fel a szemöldököm. Elmosolyodott, majd végig mért és vissza tért a szememhez. Megharapta az alsó ajkát.
- Tudtad hogy álmodban csikorgatod a fogaidat?... Szexi!-jelentette ki. Ahogy a kezeivel tartotta magát fölöttem, megfeszültek az izmai, amiken végig folyt egy csepp izzadság.
Felkeltünk és vissza akasztottam a zuhanyfüggönyt, majd oda mentem Riddick-hez. Lehúztam a pólóját és eldobtam. Kicsatolta az övét, mire elindultam a zuhanyzó felé. Riddick hirtelen eltûnt, majd vissza. Kicsit furcsáltam, de nem ellenkeztem. Bejött a tus alá, a szivacsot már benedvesítettem és tusfürdõt nyomtam rá. Felhabosítottam és elkezdtem vele megmosni Riddick testét, már nagyon koszos volt. Mindenhol megmostam, majd õ mosott meg engem. Fura volt, de kellemes. Amikor végzett a víz alá álltam hogy lemossam a habot a testemrõl. Megéreztem Riddick kezeit a csípõm körül, magához húzott és megcsókolt. Elkezdtünk csókolózni a víz alatt. A kezét végig vezette a testemen miközben leguggolt, megfogta a combomat és felvett. A lábaimat a csípõje köré tekertem hogy megtartsam magam. Elindult nekem háttal amíg a fajnak nem ütköztem. Amikor a falhoz nyomott, belém rakta mire felnyögtem. Most nem fogta be a számat. Elkezdett bennem mozogni, amit nagyon élveztem, de ez az új szituáció még jobban feldobta a szexet. Miközben dugott, a melleimet is kényeztette, ami csak még közelebb vitt az orgazmushoz. Amikor látta rajtam, lassított és elengedett. Lemostuk a testünket és kilépve a zuhanyzóból, a törölközõért nyúltam. Én az egész testem, Riddick pedig csak az alsó testét csavarta törölközõbe, majd amikor kimentem a fürdõbõl az ágyamon egy tálca volt lefedve. Az ágyra ültem és levettem a tetejét. Ekkor finom illatok szálltak fel a levegõbe. Amerikai palacsinta, nutellával, eperrel, banánnal és egy csésze kávéval. Egy szál vörös rózsa is volt a tálcán. Riddick-re néztem aki mosolyogva rám nézett.
- Riddick Ez mi?
- Egy kis ajándék. Csak hogy tudd mennyire szeretlek.
- Ohh ez annyira gyönyörû. De tudtommal nem vagy ilyen romantikus típus.- néztem rá boldogan, de furán.
- Egyszer annak is kell lenni.
- Ahjj.. Olyan cuki vagy!- ugrottam a nyakába, majd leültem az ágyra és elkezdtem enni. Riddick lefeküdt elém és csak nézett. Nagy majszolásom közepedte eszembe jutott hogy kérdezni akartam tõle valamit.
- Az elõbb, amikor a fürdõben voltunk eltûntél.
- Igen. Kimentem szólni a fiúknak hogy igyanak egy kávét mert itt vagyok és vigyázok rád. Szerinted miért nem fogtam be a szád amikor hangos voltál?- nézett rám.
- Ohh szóval most csak ketten vagyunk?- ekkor felkelt és az ajtóhoz ment. Bele nézett a kulcslyukba és vissza jött.
- Most már nem. De nyugi nem hallanak semmit. Vastagok a falak.- elvett egy epret és bekapta. - És miért van az hogy neked 20 évesen én vagyok az elsõ?
- Miért fura ez? Te hány évesen vesztetted el?
- 16.- ezen nagyot néztem.
- Mi?- erre bólintott. Majd kérdõn nézett rám.
- Meglep? Igazából engem te jobban megleptél. Miért vártál eddig?- nézett rám
- Úgy voltam vele hogy ha majd szeretni fogok valakit, akkor majd azzal elveszítem.
- És egyik pasidat se szeretted igazán vagy mi?- nézett rám.
- Egyiket se szerettem igazán. - néztem le. - Mind ugyanolyan volt. Beképzelt, nagyszájú és hülye! És az se mellékes hogy csak meg akartak dönteni! Szeretni egyik se szeretett volna! Így meg nem kell a szerelem.
- Igazad van. De tudod mi az érdekes? sok ember szemébe néztem már bele, és ilyenkor általában meg ilyednek tõlem.- nézett rám.
- Bejött hogy a falnak nyomtál. Izgalmas volt és én adrenalin függõ vagyok!
- Hmm.. Aranyos. Még nem találkoztam olyan lánnyal mint te! Te különleges vagy, kemény és veszélyes. Haláli kombó meg kell hogy mondjam.- mosolygott. Oda hajolt és megcsókolt.
YOU ARE READING
Orosz maffia [ Befejezett ]
Mystery / ThrillerLili egy fiatal szép lány épp egyetemen van barátnőivel amikor orosz katonák törnek rájuk és elrabolják őket prostituáltnak. Elkábítják, de az utolsó percben megszökik és egy orosz maffia főnök fiánál talál menedéket. Dolgozni kezd a maffiánál, de r...