Reggel amikor felébredtem, mindenem fájt. De nem úgy mint elõször, ez viselhetõbb volt. John ott feküdt mellettem és lágyan szuszogott. Olyan ártatlan volt, hogy nem tudtam felkelteni. Rá néztem az órára, ami negyed 8-at mutatott. Felkeltem és elmentem a fürdõbe megmosni a fogam és az arcom. A nyakam olyan lila volt, mint ha megvert volna, de mégis olyan jó érzéssel töltött el, mert az éjszakára emlékeztetett. Mi után megmostam az arcom és kicsit fel ébredtem, akkor gondoltam bele, hogy valami ruha szerûséget is fel kellene vennem, nehogy megfázzak. Halkan bementem a hálóba és random felkaptam az elsõ ruhadarabot a földrõl, ami egy fehér ing volt. Tökéletes volt, mármint úgy lógott rajtam, mint ha egy gyerek felhúzta volna az apja ruháit. A combom feléig leért, ami jelenleg nekem elég volt. Papucsba bújtam és lementem a konyhába. Elõ vettem az alapanyagokat és neki álltam gofrit készíteni. Gyorsan kisütöttem és fõztem hozzá egy adag kávét Johnnak és egy bögre teát magamnak. Már az utolsó adagot raktam be, amikor kinyitottam a hûtõt, hogy megnézzem van-e itthon valami gyümölcs. Találtam epret és áfonyát, ami tökéletes volt a reggelihez. Kiraktam az asztalra õket és amikor becsuktam a hûtõ ajtaját, ott ált mögötte John. Az ijedségtõl kissé megrezzentem és egy lépést hátra léptem. Johnon egy fekete farmer nadrág volt és egy papucs.
- John, megijesztettél.
- Jó reggelt szépségem! - jött oda és két kezével közre fogta az arcom, majd megcsókolt. - Mit csinálsz? - nézett körül a konyhában.
- Reggelit. Remélem szereted a gofrit eperrel és áfonyával.
- Mindent szeretek, amit te készítesz!- mosolygott rám és leült velem szembe a pulthoz. Fejét megtámasztotta a kezén és csak bámult rám.
- Készítettem neked kávét is.- helyeztem elé a kis csészét.
- Hmm... - vette fel és bele kortyolt.- Isteni. - küldött egy puszit a levegõbe nekem. Elkészítettem a reggelit és elé helyeztem, majd oda ültem mellé és elkezdtem enni. - Jól aludtál? - nézet rám.
- Igen. Nagyon kényelmes a mellkasod.- helyeseltem.
- Sejtettem, ugyanis pillanatok alatt elaludtál és mondhatom csodás.- mosolygott. Kérdõn néztem rá mire folytatta. - Ahogy alszol, olyan mit egy angyal...- ábrándozott.
- Pedig álltalában csorgatom a nyálamat- nevettem el magam.
- Olyan gyönyörû vagy és önzetlen. Nem is tudom mit keresel mellettem.- nézett maga elé.
- Mert sosem mondtál le rólam. Te mindig hajtottál értem és hittél bennem. Ezért! Na meg aztán, elég jó pali vagy mit ne mondjak.- kaptam be mosolyogva egy falatot. Megrágtam és lenyeltem majd a teámba kortyoltam. Õ csak nézett, míg felém nem fordult.
- Szóval jó pali vagyok?- erre felnéztem. Le szállt a székrõl és elindult lassan felém. Ahogy a szemébe néztem, mint ha lángolt volna. Felé fordultam a széken.
- Uhumm- bólintottam. Oda állt közvetlenül elém.
- Van valami az ajkaidon.- mondta miközben hüvelyk ujjával elkezdte törölgetni a számat szép lassan. Vártam mi lesz a következõ lépés, mire egyik ujját a számba dugta. Édes volt, juharszirupos. Nyelvemmel lenyaltam ujjáról az édes nedvet, majd még egy ujját a számba dugta. Azt is lenyaltam, mire kihúzta a számból õket. Fel álltam és elvettem a tányérját, majd az enyémet is és a mosogatóba helyeztem. Amikor megfordultam John ott ált mögöttem. Átkarolta a csípõmet és magához húzva megcsókolt. Megfordult velem és feltett a pultra. Ujjai a combjaimon haladtak felfelé, közben nyelve hevesen járt a számban. Két ujját belém vezette és elkezdet vadul ki-be járni bennem. Abba hagyta és le vette a nadrágját, a rajtam levõ ingét pedig le tépte rólam. Felfektetett a pultra és fölém mászva belém nyomta méretes farkát. Felnyögtem, mire rám feküdt és vadul elkezdett bennem ki-be járni.
- Ez nagyon mély! - kiáltottam amíg még volt levegõm. Meg se hallotta és nyomta még tovább.
- Ahh... tövig benned vagyok!- erre kikerekedtek a szemeim. Szinte teljesen kihúzta, majd hirtelen tövig vissza nyomta. A gyors ütem egy eszméletlen csattogó hangot adott a csöndes házba.
- John, ez túl mély!- sikítoztam, mire megállt, felegyenesedett felettem és egy laza mozdulattal felpofozott. Fájni nem fájt, csak nagyot csattant, mégis az arcomhoz kaptam. ellökte a kezemet és megragadott a torkomnál, és nagyon közel hajolt.
- Minek neveztél?- nézett idegesen. Elõször nem értettem aztán rá jöttem.
- Bocsánat uram.- kaptam észhez.
- Legközelebb nem leszek ilyen kegyes. Megértetted?
- Igen uram, többet nem fordul elõ.- hunytam le a szemem.
- Ajánlom is.- lökött egy erõset rajtam, de keze még mindig torkomon volt. Lassan és mélyen folytatta, miközben a keze a nyakamon volt. Olyan volt felnézni rá, mint egy alávetett. Végül is neki az vagyok ilyenkor. Azt tesz velem amit csak akar és én élvezem. Gyorsabb lett. Lassan de növelni kezdte a tempót. A végén ismét elõ jött e gyors csattogás és én az édenben érzetem magam vele. Keze lassan a nyakmaról a mellemre vándorolt, amit ujjaival elkezdett csavargatni és masszírozni, majd oldalamon lejjebb csúsztatta. Két kezével felemelte a csípõm és magára húzott még jobban.
- Gyerünk baby! Ahh.. igen.
- Ahhh...- nyögtem amilyen hangosan csak lehetett.- El fogok élvezni!- kiáltottam
- Baszki, baszki, baszki...- mordult fel mélyen és éreztem ahogy egyszerre élvezünk el. Éreztem ahogy kifolyik belõlem édes nedve, ami keveredett az enyémmel. Kifújtam magam és õ is. Le másztunk a pultról és elmentünk lefürdeni, olyan volt mint egy tökéletes romantikus pár. Sminkkel tökéletesen el lehetett fedni a foltokat a nyakamon, szóval elmentünk és vettünk egy csomó korrektort, púdert és alapozót. Ha már elmentünk vettem új ruhát a másnap este tartott ünnepségre.
STAI LEGGENDO
Orosz maffia [ Befejezett ]
Mistero / ThrillerLili egy fiatal szép lány épp egyetemen van barátnőivel amikor orosz katonák törnek rájuk és elrabolják őket prostituáltnak. Elkábítják, de az utolsó percben megszökik és egy orosz maffia főnök fiánál talál menedéket. Dolgozni kezd a maffiánál, de r...