5.

20 1 0
                                    

Erik view

Když jsem se ráno probudil, nebylo mi dobře, ale ani trochu. Sednul jsem si na kraj postele a chytil se za hlavu, cítil jsem bouli jak mě včera sejmul k zemi, mám pocit že mi ta hlava vybuchne, vstal jsem abych si vzal oblečení, ale toho jsem hned litoval, zamotala se mi hlava a já spadl na zem, měl jsem černo před očima tak sem je zkusil zavřít a po chvíli zase otevřít, lehnul jsem si na bok a snažil se to rozdýchat, pomalu vůbec nic jsem neslyšel, jediné co jsem rozuměl bylo otevření dveří a pak jsem asi omdlel.

Probudil jsem se, a ležel jsem v posteli s mokrým obkladem na čele, snažil jsem se zase posadit, ale něco, nebo spíš někdo mě donutil si znovu lehnout

E.m: Zůstaň ležet broučku

Řekla mi máma a já zůstal ležet jak mi řekla, podíval jsem se na ni.

"C-co se stalo?"

Zamumlal jsem.

E.m: Máš teploty, a omdlel jsi, dneska zůstaneš doma

Povzdechl jsem si, a máma odešla asi do práce. Zkusil jsem si znovu sednout pořád mě bolela hlava, ale i tak jsem se postavil, znova se mi zamotala hlava, ale teď už to bylo lepší tak jsem šel do koupelny, svlékl jsem se, do zrcadla jsem se raději nepodíval, pustil jsem vodu a vlezl jsem rovnou do vany opřel jsem se a počkal než se vana naplní vodou, když byla vana plná víc jsem se položil do vody a zavřel oči.

Nick view

Přes noc u mě byl Alex, byl nesnesitelný pořád se ptal na Erika a jestli s ním něco mám, že se k sobě tak máme, všechno sem mu zapřel s Erikem sme si ani neřekli, že jsme kamarádi natož aby jsme byli pár, a navíc pochybuju že je na kluky.

Ráno jsme spolu vlezli do sprchy, a po klasické ranní rutině jsme šli do školy, už cestou tam mi bylo něco divné, ale za boha jsem si nemohl vzpomenout co, tak to nechám být, u školy byla spousta lidí a my dva se mezi nimi úplně ztratili, taky jsem si všiml že nastoupili nový lidi na gympl. U skříněk jsme se rozešli a šli každý svou cestou. Chvilku jsem u skříňky čekal na Erika, ale ani po deseti minutách nic, napadlo mě otevřít jeho skříňku, nebylo to nic těžkého protože ten blb si ji nezamiká. Ve skříňce neměl boty

"takže tu není"

Znovu ji zavřu a jdu ke třídě, cestou pokecam s pár novýma lidma jsou starší než já jelikož šli na gympl místo střední, a pak jsem šel se zvoněním do třídy. Sedl jsem si do prázdné lavice a na chvíli jsem se ztratil ve svých myšlenkách ze kterých mě vyrušil učitel. Po poslední hodině jsme šli s Alexem a ještě pár kluky ze třídy, s Alexem jsme šli vedle sebe a před námi šli ostatní, bavili se o normálních věcech, jako hry, seriály a sem tam padla řeč o nějaký holce, jenomže pak padlo Erikovo jméno a já zpozorněl, začali se bavit o tom že mě s Erikem viděli ve čtvrtek venku na střeše.

A: je to pravda?

"jo, ale bylo to jen na půl hodiny, nechal jsem si u něj mikinu tak sme šli pak ven"

A: proč o tom nevím

Zastavil se a díval se na mě tázavým a naštvaným pohledem, šel jsem zpátky k němu a ukázal mu chat kde mu to píšu.

"říkal jsem ti to, a vám dvěma do toho nic není"

Řekl jsem trochu naštvaně protože jim není nic do toho s kým já chodím ven.
Kluci se od nás odpojili a já s Alexem jsme šli dál a u křižovatky jsme se zastavili.

(Ne)přítelKde žijí příběhy. Začni objevovat