4.

16 1 0
                                    

><

Nick view

Hned co jsem přišel domů, zalezl jsem si do teplé postele, zavřel oči a začal si promítat v hlavě vzpomínky na dnešní večer s Erikem, byla to sranda. Chtěl bych s ním jít zítra zase ven, ale přijde Alex takže půjdu někam s ním.
Vstal jsem z postele a šel k zrcadlu, sedl jsem si před něj a prohrábl jsem si své vlasy

" ah už je mám dost dlouhé "

Znovu jsem vstal a šel se převléknout do kraťasů, šel jsem k počítači zapl discord a připojil se.

Nick: čau lidi

Ben: Čau

Alex: čauko

Nick: hej kluci nechcete něco hrát?

Ben: joo klidně

Tak jsme teda zapli CS-GO, a asi po půl hodině hraní mi zvonil telefon, rychle jsem koukl kdo to je, a viděl jsem že mi na mess volá Erik, sundám si sluchátka a ztlumim se a zvednu mu to.

Erik: um čau hele nechtěl bys zítra po škole na.. co já vim kebab?

Nick: he od kdy mě zveš na jídlo?

Erik: ale nic jen potřebuju zabít čas a tak nějak nemám s kým

Nick: ah promiň ale zítra už jdu ven s Alexem takže ..

Položil to dřív než jsem stihl cokoliv říct a já se opět napojil do hry.

Erik view

Položil jsem to, a na telce jsem si pustil anime, sedl jsem si na postel přikryl jsem se a opřel se o zeď, sakra co se mnou je, řekl jsem si v duchu, co se mnou ten bastard udělal během pár hodin,ani jsem nevěděl proč jsem mu volal chtěl jsem ho slyšet, podíval jsem do stropu. Zkončila další epizoda Naruta a hned na to se spustila další nechal jsem ji běžet ani jsem ji nijak nevnímal jen jsem přemýšlel co je se mnou špatně.

"ah bože ne!? Tohle už znova ne"

Tenhle pocit nesnáším, ale mohlo mi to dojít, nikdy jsem z něj nemohl spustit zrak, už od poloviny osmičky...ne teď se od něj musím držet dál.
Zase jsem vypnul noťas a šel do koupelny, zamknul jsem a podíval se na modřinu na zádech, kterou jsem měl z toho jak mi Nick podkopl židli a dál jsem se zaměřil na ty modřiny pod žebry.

"um bolí to jak prase"

Trochu sem to zmáčknul a syknul bolestí, nechal jsem to být a šel do kuchyně kde seděla sestra s mámou a něco řešili, došel jsem k nim a vypil sestře čaj co měla před sebou.

L: hej ten byl můj!

Dal jsem hrníček na linku a ze skříňky jsem vyndal balení sušenek a z mrazáku led, led jsem si dal na záda a sedl si na židli vedle mámi.

"táta se ještě nevrátil?"

E.m: ne, zlatíčko ještě tu není, potřebuješ něco?

"nee jen jsem chtěl vědět jestli už se uráčel po dvou dnech otevřít dveře domu"

Po těchto slovech jsem si strčil do pusy ještě sušenku a odešel k sobě. Lehnul jsem si na břicho a na záda jsem si položil led, zhasl jsem lampičku, přikryl si alespoň nohy a usl.


Ráno

Nick view

Vztal jsem celkem brzy aby Alex nemusel čekat, vzal jsem si boxerky, roztrhaný černý jeany, tričko a moji bílou mikinu.
Rychle jsem vyletěl dolů abych se najedl ale to už mi volal Alex, tak jsem si jídlo vzal jen tak do ruky, běžel jsem a když už jsem ho viděl na křižovatce tak jsem trochu zpomalil, spolikal jsem poslední kousky jídla a doběhnul k němu skočil jsem mu kolem krku, on mě chytil za pas a dali jsme si polibek, v koutku oka jsem viděl Erika jak vychází z jejich domu, ale šel na druhou stranu.

A: Dobré ráno, tak můžeme jít?

Usmál se na mě a oba sme šli naší obyčejnou cestou do školy. Přišli jsme ke skříňkám u kterých jsem už viděl i Erika jak si bere věci na tělák, došel jsem k němu a odemkl tu svou.

"čauko"

"čau"

Nevím proč ale objal jsem ho, a evidentně mu to nevadilo protože mi objetí oplatil. Zavřel skříňku a odešel, zato přišel Alex a vzal mi věci.

A: Co to bylo to objetí?

"nic jen sme se objali na pozdrav"

Nic neřekl, jen protočil očima a šel k šatnám. Dohnal jsem ho a vešli jsme do našich šaten všichni už byli převlečení, tak jsme se taky převlékli, Alex ještě šel na záchod takže jsem šel s ostatními ven sám, všiml jsem si Erika jak stojí v zadu, v sportovních kalhotách a šortkách, má na sobě i tu jeho klasickou dlouhou černou mikinu. Šel jsem za ním a začali jsme si povídat, třeba o škole a podobně.
Přišel k nám Alex a strčil do něj.

"co děláš!?"

A: "vystřel blbe"

"naser si"

Do řekl a strčil do Alexe zpátky, ten se udržel a dal Erikovi pěstí, a ten spadl na zem. Alex si na něj sedl a začal ho škrtit, Nick se ho od něj snažil odtrhnout, ale marně, on byl silnější než Nick takže ho jen ostrčil loktem a stoupl si nad Erika, ten se nějak seskládal do sedu, a v tu chvíli do jeho břicha vletěla Alexova noha, Erik opět dopadl na zem, ale tentokrát se praštil do hlavy a vyrazil si dech.

Hned co z něj Alex slezl jsem běžel za učitelem a řekl mu že se spolu ti dva porvaly, když jsme k němu doběhly už seděl na zemi jak hromádka neštěstí. Učitel mi řekl ať ho vezmu do šatny a ať si dá na tu tvář led, tak jsem ho pomalu zvedl a dovedl jsem ho do šatny, vzal jsem mu led a podal mu ho.

Vzal si ho a držel si ho na tváři, sedl jsem si vedle něj a snažil se navázat konverzaci, ptal jsem se ho jak mu je a tak, ale na všechno mi řekl že dobrý, a když už jsem myslel že půjdu zpátky, tak si opřel hlavu o mé rameno, trochu jsem se začervenal, ale nechal jsem ho, blížil se už konec hodiny a já si řekl že už se převléknu, tak jsem tedy vstal a šel se převléct rychle jsem si převlékl tričko a hodil na sebe jeany, a nabídl jsem mu jestli se nechce taky převléct že už bude konec hodiny a nemá cenu tam už chodit.

Erik view

Můj pokus o to ho ignorovat nevišel. Řekl, že už je skoro konec hodiny a jestli se nechci převléct. Nic jsem neřekl, stoupl si a začal si sundávat mikinu s tričkem, on si sedl za mě, a já si navlékl své čisté tričko a převlékl si kalhoty. Podíval jsem se z okna a v odraze jsem si všiml že na mě Nick čumí jak na zjevení, musel jsem se nad tím pousmát.
A přesně v moment kdy jsem si sedl zpátky vedle něj zazvonilo a všichni včetně Alexe přišli do šaten a pak šli do svích tříd. Zbytek dne byl normální a nudný, s Nickem jsme sem tam prohodili pár slov jinak nic krom vražedných pohledů směřujících od Alexe.

〰️

(Ne)přítelKde žijí příběhy. Začni objevovat