Normálně jsem ležel u sebe v pokoji čuměl do blba a poslouchal písničky, v tom mě ale vyrušila mamka a řekla že by mě chtěl někdo vidět. Bylo mi to divné Nick to nemohl být ten by šel rovnou sem, že by táta? Otráveně jsem, vstal a šel dolů kde už sestra výtala tátu.
"už si se uráčil po skoro týdnu přijít domů?"
Řekl jsem podrážděně a hodil na něj vražedný pohled.
On ke mě došel a chytil mě za bradu.E.t: taky tě rád vidím Eriku
Trhnul jsem hlavou a stočil pohled do země, aby nebyli vydět ty podlitiny pod očima co mi zůstali od monoklu. Zatáhl mě za vlasy aby mi viděl do obličeje, já jen zatl zuby a zavřel oči.
E.m: Joshy! Nech ho být!
On si mě jen přitáhl k obličeji a díval se mi do očí, zorničky se mi klepali strachem. nemám ho rád, je to hajzl.
E.t: ukaž mi co máš pod tím trikem Eriku!?
Hrklo ve mě, však mám do hajzlu obvázané celé břicho.
Nasucho jsem polkl a dál se mu díval do očí, neměl jsem v plánu mu to ukázat a už vůbec nemám v plánu bejt hajzl a hodit to na Nicka, ale v tom případě to musím svést na někoho jiného, na Alexe? Nenene, mohl bych, je to jeho vyna, ale neudělám to.
Pustil mi límec trika a zvedl mi ho, stál přede mnou a civěl na mé obvázané tělo.E.t: od koho to máš?
"od spolužáků"
Podíval se na mě pohledem že chce vědět i důvod.
"provokoval jsem tak mi to vrátili, ale už je to dobrý"
Podíval jsem se do země a on mi pustil tričko, oddychl jsem si, byl klid, ale ten moc dlouho nevidržel, praštil s lahví piva co měl v ruce a ta se rozbila, ostrou část namířil na mě a špičkou ostrého konce mě řízl do tváře, chytil jsem se za ní a z očí mi sjela první slza.
E.t: takže tobě nestačili ty dvě stěhování!? Kvůli tobě jsme museli vypadnout už z dvou měst protože tě nechtěli na škole! Ale neee ty se nepoučíš hajzle co!? Dál budeš všechny srát aby tě vyhodili z další školy! Tohle bylo naposled, ještě jednou a sám tě odvezu do pasťáku na hodně dlouho!
"ty zrovna máš co říkat! Chlastáš jak úplná píča! Za dobu co tu bydlíme si byl doma jen desetkrát! Kde se celou tu dobu taháš hm? V klubech a kurvama!"
Když jsem do řekl poslední větu máma se na tátu podívala, jestli to je pravda, ten rychle vystřízlivěl a začal všechno vysvětlovat, já se mezitím vypařil do pokoje vzal si mikinu, jeany, klíče, peněženku a mobil. Šel jsem zase dolů, odstrčil jsem otce z cesty a šel ke dveřím, nazul jsem si boty, otevřel.
"dneska se mnou už nepočítejte!"
Zabouchl jsem dveře a šel někam do tmy. Měl jsem v očích slzy a rychlou chůzí jsem pokračoval v cestě. Už jsem stál na křižovatce, v hlavě mi něco řeklo že mám jít za Nickym, zašel jsem teda do vedlejší ulice a šel rovnou k jeho domu, před jeho domem mě chytil záchvat breku, i tak jsem zazvonil a čekal než někdo otevře.
Nick view
Hrál jsem hry, když jsem uslyšel zvonek.
Byl jsem doma sám takže jsem se rozešel ke dveřím a otevřel, hned co jsem otevřel spadl mi na hruď Erik.
on brečí?Zvedl jsem ho na nohy a podíval sem se mu do obličeje, vypadal jako troska, z očí mu tekly proudy slz a na tváři měl krev.
Hned co jsem uvolnil ruce pevně mě obejmul a dál mi brečel do ramene, obejmul jsem ho na zpátek, a začal ho hladit ve vlasech ani nevím proč, ale když jsem byl menší a brečel jsem tak mě v nich vždy hladila máma.