Erik view
Ještě jsem byl dalších pár dní u Nickyho a jeho rodiny, má vážně super tátu, ale pak přišel ten den kdy jsem musel zpátky domů.
Nick šel samozřejmě se mnou, trval si na tom.
ah je tak paličatý.Přišli jsme před dům, a já si stál za tím že on, na mě počká na ulici že jsem hned zpátky, on na to jen nuceně kývl, a já se vydal za samotným satanem.
Otevřel jsem dveře a na zemi jsem viděl sklo.
tohle nebude dobrý.Šel jsem k Lili do pokoje a viděl ji jak leží v posteli, ještě spí, sednu si k ní na postel a evidentně ji to vzbudilo.
"dobré ráno, je tu ještě táta?"
L: um ty si tu?..
"ano ale hned zase půjdu, jste s mámou v pohodě?"
L: uhm, ale táta se po tobě celí týden shání
takže je doma
"dobře tak mu vyřiď že nepřijdu dokud tu bude, mám tě rád a mámu taky, pa"
Ještě sem ji obejmul a šel si do pokoje pro věci, naházel jsem si do tašky učení a nějaké oblečení a šel zpátky k Nickovy. Už jsem stál u něj, když dveře otevřel ten magor a začal řvát na celou ulici ať se okamžitě vrátím, že si mě najde a podobně, já chytil Nickyho za ruku a dali jsme se k odchodu. On na nás ještě chvíli řval, já už to po chvíli nevidržel.
"už drž laskavě hubu, nikoho tu nezajímají tvoje kecy!"
Zašli jsme za roh a on byl už konečně zticha.
"to je u vás normálka?"
"jo, je takový co mě poprvé vyhodili ze školy"
"aaa proč tě vlastně vykopli?"
"kvůli takovým idiotům jako je Alex a protože jsem blbej"
Na to už jen pokýval hlavou a dál koukal před sebe, měli jsme ještě hodinu čas tak sme to vzali delší cestou. Před školou jsem si sedl na zábradlí a Nick si stoupl mezi mé nohy, byli sme tam sami tak jsem položil ruce na jeho krk, on mě chytil za pas a stáhl si mě do polibku, chvíli jsme se jen líbali a povídali si, a vůbec jsme si nevšimli že asi metr od nás stojí Alex a jeho partička.
Stál tam a čuměl na na nás, trochu sem se bál, ani ne tak o Nicka, ale o sebe. Díky bohu se nic nestalo jen prostě odešel, ale zůstal tam s námi Ben, ah to je asi tak stejný pako jako Alex.
"budeš tu stát jak debil ještě dlouho?"
B: ty drž hubu, tohle všechno je tvoje vina
"v tom případě nevidím důvod proč se do toho pleteš ty"
ah to Alex neumí nic vyřešit sám
Vstal jsem a byl připravený mu jednu vrazit, už se taky připravoval, jenže Nick mi chytl ruce.
"víš že nemůžeš prohrát že?"
"hm?"
"ah nesmíš z toho vyjít zraněný"
U toho jsem se zastavil a přemýšlel jak ho sejmout aniž bych se zranil.
"to zvládnu"
"Eriku silný si ale za námi ještě pořád stojí Alex a ti dva, proti Benovi silný si, ale proti čtyřem lidem ani omylem, a já ti pomoct nemůžu, taky mám pasťák za zády"
Podíval jsem se za nás, a on měl pravdu, ten budiš k ničemu tam stál a čekal kdy dám ránu, povolil jsem tedy ruce a nechal to na Nickovi, který mě vlekl kolem Alexe až ke skříňkám. Já si sedl na zem a opřel se o svou skříňku.