Probudil jsem se brzy ráno, posadil jsem se na postel a pohled mi hned sjel na spícího Nicka, jen co jsem ho viděl vybavila se mi včerejší sprcha, ah tímhle mě štval.. Už párkrát po mě vyjel, chápu ho u Alexe na to byl asi zvyklý, ale já na to nejsem ready.
"hm.. Jsi v pohodě?.."
Řekl rozespale a já se na něj se škubnutím otočil.
"hm? Jo jsem, jen jsem měl blbý sen"
"vážně?"
"jo jsem v pohodě"
Na to už mi neodpověděl a sedl si vedle mě, ono celkově to ráno bylo takové tiché až do snídaně jsme si neřekli ani slovo.
"promiň za tu hovadinu včera.. Nechal jsem se unést, a chápu že nejsi připravený"
"v pohodě.. Jen mi dej čas.."
Políbil jsem ho na tvář a dál se hrabal ve svých vajíčkách, byla hrozná, nešlo mi pozřít ani kousek.
"ty asi nemáš moc v lásce koření co?"
Pousmál se.
"počkej chvilku zvednu ti chuť"
Vzal pepř a sůl a od všeho tam dal trochu, bylo to výborné, hned se to dalo jist, přišla dolů i máma s Lili.
"ježiš ahoj Nicky nevěděla jsem že tu spíš"
"jo bylo to na rychlo"
Pousmál se, a hodil pohled zase na mě.
Nick view
Pootočil jsem hlavou a viděl jak ujídá moje vajíčka.
"nechceš si je rovnou vzít všechny?"
"děláš si prdel kradený jídlo chutná nejlíp"
Zasmál jsem se nad tím a nechal ho ujídat. Po chvíli jsem stočil pohled na jeho záda měl tam velkou jizvu, kterou už měl dýl, ale teď mu z ní tekla krev, chvíli jsem se na to jen díval ale po chvíli jsem vstal a šel pro něco čím bych mu to zastavil, u něj v pokoji jsem našel nějaký obvaz, tak jsem ho vzal a šel zpátky za ním.
"stoupej a zády ke mě"
Tázavě se na mě podíval, a já ho znovu pobídl k tomu aby si stoupl, on tak udělal a já mu začal obvazovat hrudník.
"odkud to vůbec máš?"
"od Alexe, už je to staré jen jsem si to rozškrábal"
Jeho máma se na nás tázavě podívala.
"To jee jedna kočka "
Dal jsem mu pusu na tvář a až pak mi došlo že o nás jeho máma vlastně neví, Erik mě ostrčil a sedl si zpátky k už dávno prázdnému talíři, to mě hodně zabolelo. On se za mě u něj doma stydí ale ve škole mu je jedno kdo to ví.
Naštval jsem se a šel k němu do pokoje vzal jsem si svojí mikinu, jeany, boxerky a tričko, taky jsem si vzal batoh, boty a naštvaný jsem odešel z jejich domu.
"sereš mě Eriku, fakt mě sereš, co si jako myslíš hm.."
Šel jsem rovnou do školy, kde si mě hned odchytil Alex.
A: kde máš Erika?
"nech mě teď samotnýho"
Seděl jsem v lavici, a za pár minut přišel i Erik, sedl si vedle mě a chytl mě za ruku.