Už to je skoro měsíc co spolu s Erikem chodíme, už to ví velká část třídy jen, protože se ten idiot prořekl když mu nějaká holka vyznala lásku.
V tuhle chvíli jsem doma a on je zase u sebe, během toho týdne co tu byl se stalo hodně věcí, Erikova tátu vzali cajti za rušení nočního klidu, takže Erik teď tráví většinu času doma, a já se nudím, a tím myslím že se kurva fakt hodně nudím."ahh to je nuda!..."
Hodil jsem s destičkou na které jsem skládal nějaké staré puzzle, Zvedl jsem mobil a volal Erikovi, zvedla to nějaká holka, hádám že to byla jeho ségra.
"čauko ty si Lili? Dáš mi bráchu?"
Chvíli bylo ticho a pak jsem jen slyšel jak Lili zařvala.
"Erikuu! Volá ti tvá láskaa!"
To mě trochu zaskočilo, nevěděl jsem že o nás ví.
"dej to sem a drž hubu!?? Něco jsem ti o tom říkal!??"
"ahoj"
"no čau koukám že máte veselo"
Zasmál jsem se a on taky.
"jo je tu bordel a nevím co dělat, neumím hlídat děcka"
"tak mám přijít?"
"mohl bys? Jsem z ní zoufalí"
"ok hned jsem u tebe"
"a vem mi prosím cíga Nicky"
"jojo tak zatím"
Položil jsem to a co nejrychleji se oblékal, přišel jsem dolů a šel za mámou.
"ahoj mami dala by jsi mi stovku prosím?"
N.m: na co?
"jdu s Erikem ven a chceme si koupit něco k jídlu"
N.m: dobře ale doufám že je neutratíš za cigára a chlast
"neboj však víš že jsem přestal"
Trochu nejistě jsem se usmál.
N.m: no právě, poslední dobou cítím z tvého oblečení kouř
"joo on Erik trochu kouří, ale snaží se to na mě nefoukat"
Jop moje lhaní o cigaretách a chlastu nikdy neomrzí, vždy to sveď na to že někdo jinej kouří ale hlavně ne ty.
Ona mi tedy podala peníze a já šel, šel jsem přes centrum protože tam je jediná trafika ve městě ve který mají jeho cíga, koupil jsem je a byl na cestě k němu, když v tom jsem cítil jak si někdo stoupl vedle mě, ohlédl jsem se na něj.
"ah čau Alexy"
A: kupuješ si cíga? To už tě stáhl až tak ke dnu?
"kouřím protože chci, ne protože mě do toho nutí"
Rozešel jsem se rychlím krokem k Erikově domu, stál jsem přede dveřmi a přemýšlel co asi tak řeknu, poprvé uvidím jeho sestru, začal jsem trochu panikařit, tak jsem tedy po chvíli zaklepal, nějakou dobu nic a pak se otevřeli dveře z nich vyšel Erik a hned zase zavřel.
"Ahoj"
Políbil mě a já mu to trochu překvapený oplatil, pozdravil jsem ho na zpátky a podal mu cíga hned si jednu vytáhl a zapálil si.