Ciel se probudil, protože se nemohl pořádně nadechnout. Na hrudníku mu těžce spočívala nějaká paže. Trh sebou, ale pak se usmál. Sebastian! Ležel na břiše, zabíral víc než polovinu postele a ještě měl roztažené nohy. Ciel ležel přitisknutý na zeď, poslouchal jeho pravidelný dech a zkoumal rysy jeho obličeje v ranním světle. Má řecký profil, napadlo ho, zatímco se snažil uvolnit ze sevření.
Konečně se mu podařilo se narovnat. Pokusil se rozluštit na budíku, kolik je hodin. Na tu dálku se mu to ale nepodařilo.
Šest?
To by mohlo být.
Má ho probudit? Teď by se mu ještě mohlo podařit nepozorovaně proklouznout. Ačkoliv - motorka dělá pěkný kravál - a stejně stojí na parkovišti, které má každý na očích.
Ale co - Grell se přece taky nastěhoval do hotelu. Nejspíš ani do hostinského pokoje.
Můžou se ale jen tak z ničeho nic spolu objevit na snídani?
A proč vlastně ne?
Nic se nestalo a navíc už není malé dítě. Klidně se může mazlit s přítelem.
Něžně naladěný se snažil vštípit si do paměti Sebastianovy rysy. Nejradši by je objel prstem, ale měl strach, že by ho tím probudil.
Má tak teplé a pevné tělo. Sklouzl trochu blíž k němu. Překážela mu jeho levá noha, položil tedy přes ni svou pravou a přitiskl se k němu. Zhluboka nasával jeho vůni. Jestlipak taky voním tak hezky, když spím, říkal si a prsty mu přejížděl po jednotlivých obratlích.
Pak nasáhl lopatky a pod prsty zaznamenal nepatrný hrbolek. Rozhodl se, že se musí podívat za světla, jestli je to nějaké mateřské znaménko, nebo co. Pak ho hladil dál. Pas měl pevný, ani stopy po zbytečném tuku, ačkoliv měl postavu spíš mohutnější než hubenou. Pomalu mu přejížděl po hýždích, tak lehounce, že se ho skoro nedotýkal, a pečlivě zkoumal přechod mezi zaobleninou a stehnem. To místo se mu dost zalíbilo, a protože ležel s nohama od sebe, měl průzkum snazší. Ze spaní sice dvakrát zabručel, pak se ale znovu zabořil do polštáře a dál pravidelně oddechoval.
Ciel na okamžik přibrzdil, ale za chvíli už zase pokračoval v expedici. Má chlupatá stehna, všiml si pobaveně a trochu za chlupy zatahal. Když se odvážil pokračovat ještě dál, náhle se Sebastian vymrštil, popadl ho a položil vedle sebe na postel. Přišlo to tak náhle a nečekaně, že Ciel zůstal ležet jako zkoprněle.
,, Co to tu se mnou provozuješ za hrátky?" zeptal se tiše a klouzal rty k jeho prsním bradavkám, na které ještě ze včerejší noci zbyly kousance.
Ciel zavřel oči a zabořil mu prsty do vlasů.Pokračování příště......
Moc se omlouvám všem za tuto krátkou kapitolu ale moc učeního do školy.
ČTEŠ
Láska na koni
FanfictionCiel se konečně dočkal. Ve stáji slavného parkurového jezdce Aloise Trancyho pilně trénoval a nyní může s hřebcem Démonem nastoupit do své první závodní sezony. Za odpočinkem se vydají na statek strýčka Maxe. Zde Ciel potká svou velkou lásku.......