9.

83 15 1
                                    

Minulý kapitole: ,,To by bylo nádherné, ale sotva si to dovedu představit.....
Copak naše seznámení někdo zaranžoval?"
Sebastian se zasmál: ,,Jasně, člověk si chce vždycky všechno rozumově zdůvodnit, ale občas se dějí věci, které daleko přesahují náš horizont. Člověk pak sám sebe nepoznává!"
,, Myslíš tím sebe?" Zvedl hlavu a se zájmem si ho prohlížel.
,,Myslíš, že ses po setkání se mnou změnil?"
Zašklebil se a lehce ho zatahal za nos. ,,Ano, myslím, že ano. Mám pocit, že jsi pro mě něčím velmi cenným, co bych chtěl chránit a rozhodně si udržet."
,, To je úžasné!"  vzdychl Ciel a znovu si na něj položil hlavu.
,, Mohl bych se tě na něco zeptat?" Po paži mu přebehl mravenec. Zašimral ho a on ho odfoukl.
,, Jasně..."
,, Když se dva skoro neznají, a přesto se spolu vyspí - co si o takových lidech myslíš?"
Něžně ho pohladil o vlasech: ,,To se nestává zrovna výjimečně, Cieli. Otázka je, jestli takové vztahy vydrží - a jestli vůbec vydržet mají. Něco takového dělá spousta lidí jen proto, aby ukojili sexuální pudy."
,,A ty už jsi něco takového udělal?
Sebastian krátce zaváhal. Pak se sklonil a políbil ho na špičku nosu.
,,Musím se přiznat, že ano. Neznamenalo to ale nic ani pro mě, ani pro toho dotyčného!"
Ciel se trochu narovnal. Jak to může nic neznamenat, když se spolu dva milují, říkal si nechápavě v duchu a svraštil čelo. Nedovedl si to představit. Člověk si přece s někým nevyspí jen tak pro zábavu. Sebastian si ho soustředěně že strany prohlížel. ,,Věř mi, občas existují vztahy, které nemají pro muže ani může nějaký význam, jde v nich opravdu jen a jen o sex. A pak jsou vztahy, které mají úplně jiné dimenze. To jsou ty, které zasáhnou celého člověka. To pak ti dva o sobě chtějí všechno vědět, jak ten druhý myslí, jak se cítí, proč se směje, o čem sní, proč je smutný... "
Ciel mlčky pozoroval párek labutí, který se k nim pomalu blížil.
,,A myslíš, že my patříme do té druhé kategorie?" zeptal se potichu.
,,Co se mě týče, ano," zasmál se. ,,Například by mě teď zajímalo, proč pořád tak pokukuješ po těch labutích."
Ciel si vzdychl. ,,Bojím se, že jim tu překážíme. Třeba jim blokujeme cestu k hnízdu..."
,,Vidíš," přikývl Sebastian a sevřel ho v náručí, ,, přesně to si myslím také. Proto navrhuju, abychom zátoku zase přenechali jejím obyvatelům!"

Láska na koni Kde žijí příběhy. Začni objevovat