Pov Monica.
We zijn aangekomen in Renesse. 'Ik heb nog een verrassing voor je' zegt Shawn als hij me uit de auto laat stappen. 'Oh god. Wat nu weer? Je verrast me al met zo veel. Dit is niet nodig.' 'Alles voor jou. Dat is iets wat je moet onthouden.' waar heb ik deze jongen ineens aan verdient? Als je me dit een half jaar geleden verteld had, had ik je vierkant uitgelachen. 'Draai je om, en vertrouw me.' beveelt hij. Ik doe wat hij zegt, en wacht geduldig af. Opeens zie ik niks meer. Hij heeft me geblinddoekt. Ik hoor hem nog wat spullen pakken en de auto op slot doen. Hij pakt mijn hand, en voorzichtig volg ik hem. Het zand onder mijn voeten brandt heel erg. Ineens voelt het wat kouder aan. 'Ben je er klaar voor?' fluistert hij in mn oor?' Ik knik en wacht nog steeds geduldig af. Ineens schijnt er fel licht in mijn ogen, wat me laat schrikken. Zodra ik een beetje gewend ben aan het licht, kijk ik voor me. We staan voor een klein huisje aan het strand. 'Vind je het iets?' vraagt hij zacht. Ik geef hem een knuffel. 'Je bent de beste.' en laat hem los. Nog steeds staan we hand in hand naast elkaar naar het huisje te kijken. 'We blijven hier tot morgenvroeg. Dus we eten hier, zwemmen hier, en kijken samen naar de zonsondergang.' zegt Shawn. 'Maar ik heb geen spullen bij me. Hoe gaan we dat doen dan?' vraag ik wat nerveus. 'Dat is allemaal geregeld. Ik en Aaliyah hebben wat spullen ingepakt wat je aan kan doen, zoals een setje kleding, een vestje voor als je het koud krijgt, een bikini en andere schoenen.' Ik geef hem een kus op zijn wang. Dit is het allerliefste wat hij voor me kan doen, en het belangrijkste is dat hij er voor me is.
Pov Shawn.
Samen lopen we het huisje binnen. Er is een woonkamertje met 2 banken, een TV, een eettafel met 4 stoelen, en een klein keukentje. Boven is een slaapkamer met 2 tweepersoonsbedden. Ik weet natuurlijk niet of ze apart wilt slapen, vandaar deze keuze. Ook is er een klein badkamertje, met een ligbad en douche in één. Buiten staat een picknicktafel, twee ligbedjes en een parasol. Prima voor een nachtje. Als ik onze spullen boven heb gebracht, zoek ik Monica weer op. Ze was beneden op de bank op haar telefoon bezig. Ze kijkt nogal bezorgd. 'Is er iets, prinses?' vraag ik aan haar. 'Adriana is weer bezig.' zegt ze. Ughhhhh kan het nou niet stoppen met haar gedrag? Ze draait haar scherm naar me toe.
ADRIANA
Ga iemand anders aflebberen in plaats van MIJN FIX. HIJ WAS VAN MIJ. JE KRIJGT HIER SPIJT VAN!!!!'Negeer haar maar. Laat je dagje weg niet door haar verpesten.' zeg ik en leg mijn hand op haar schouder. Ze kijkt me glimlachend aan. 'Denk je nou echt dat het me wat boeit dat ze iets zegt over ons? Ik bedoel, als wij deze opdracht niet hadden gehad, hadden we waarschijnlijk nooit met elkaar gesproken. En zeker niet in deze situatie.' zegt ze.
Pov Monica.
Shawn kijkt me aan, en knikt. 'Je hebt een beetje gelijk. In ieder geval over de situatie. Ik had je anders ook wel gesproken door Cameron en Sabrina. Dus dat is zeker niet waar. En je bent duizend maal mooier dan Adriana. Van binnen en buiten.' zegt hij. Mijn hart smolt heel eventjes. 'Weet je wat ik doe?' zeg ik tegen hem. Hij kijkt me aan. Ik stuur snel nog 1 berichtje, en druk daarna de knop aan de zijkant van mijn telefoon in. 'Ik zet mijn telefoon de rest van de dag uit. Dan kan niemand me lastigvallen, en heb ik al mijn aandacht op jou.' 'Dat is geen gek idee.' Hij doet hetzelfde en pakt mijn telefoon en legt ze in een keukenla. 'Zo. En nu omkleden. Dan gaan we zwemmen!' zegt hij.
JE LEEST
She didn't knew...
FanfictionShawn en zijn vriendin Adriana zitten op West High School. Adriana is een model bij Victoria Secret, en Shawn is zanger. Ook zit Monica bij hun op school. Ze is een meisje, wat van haar af durft te bijten, maar niet echt populair is. Niemand kent ha...