Pov Monica.
Nadat Shawn is omgekleed pak ik mijn bikini uit één van de tassen, en loop naar de badkamer. Zodra ik hem aan heb, roep ik Shawn. 'Shawnie?' 'Zeg het eens, prinses.' 'Kan je me helpen met mijn touwtjes?' nog geen 5 seconden daarna komt hij binnen. Hij bekijkt mijn lichaam en ik zie zijn ogen twinkelen. 'Schat, je vangt vliegen.' Hij sluit zijn mond en komt achter me staan, en knoopt de touwtjes vast. Als hij klaar is, slaat hij zijn armen om hij heupen, en legt zijn hoofd op mijn schouder. 'Je bent zo mooi. Heb je dat zelf door?' 'Wat? Nee joh! Ik ben echt niet knap ofso!' 'Doe even normaal. Je bent mooi!' zegt hij. Ik haal mijn schouders op. Terwijl ik dat doe, draait Shawn me om. 'Geloof je me niet?' 'Nope. Ik ben echt niet knap. Ik ken veel knappere meiden dan dat ik ben.' 'Je bedoelt van die modellen zeker? Daar zou jij goed tussen kunnen lopen! Je bent perfect op jouw manier. En ik hou van hoe je bent. Zelfverzekerd en stoer, maar ook zo onschuldig en lief. Je hebt nog lang niet door hoe leuk ik je wel niet vind!' Zegt hij. 'Dankjewel Shawn. Dit doet me goed.' Hij plaatst zijn lippen voor even op de mijne. 'Kom, want anders is de zon weg.' Op naar het water!
Pov Shawn.
We leggen onze handdoeken bij de ligbedjes, en zetten de parasol goed. 'Wie als laatste bij het water is, moet koken!' roept ze en ze rent weg. Ik loop op mijn gemak naar het water en ga naast haar staan. 'Jij denkt zeker dat jij gaat koken? Dit is jouw verwen dag. Jij hoeft helemaal niks te doen, dan jezelf te vermaken. En af en toe wat aandacht aan mij te geven.' zeg ik tegen haar. Ze kijkt me glimlachend aan en loopt het water in. Ik loop achter haar aan en duw haar verder het water in.' Het is koud! Laat me even wennen.' zegt ze bibberend. Ik til haar op en ze slaat haar benen om mijn heupen heen. 'Waag het, en ik slaap vanavond op de bank.' dat houdt mij al helemaal niet tegen. Ik loop steeds verder en laat haar dan los. Ze gaat gelijk kopje onder. Zodra ze boven water komt, kijkt ze me boos aan. 'Ik zei nog, laat me even wennen.' 'Je bent nu in één keer gewend. Niet zo piepen.' mompelend zwemt ze een stukje terug. 'Wees alsjeblieft niet boos op me.' Ze zwemt verder terug en gaat zitten in het water. Ik neem naast haar plaats. Ze zwemt verder de zee in, met mij nog steeds achter haar aan. Als we nog net kunnen staan, stopt ze en kijkt ze me aan. Er zit ongeveer 20 centimeter tussen ons in. Haar hoofd komt dichterbij de mijne. Net wanneer ik mijn ogen sluit, gooit ze water in mijn gezicht. 'Hey! Dat is niet aardig!' zeg ik nep-boos en draai mijn rug naar haar toe. Ik voel hoe ze haar armen om mijn schouders legt. 'Sorry Shawnie!' zegt ze nep-verdrietig. Ik draai me om, en zoen haar. Ze slaat haar benen om mijn heupen heen, en zo blijven we even staan. Dit voelt goed.
Pov Monica.
Dit is het moment dat ik gelukkig ben. Ookal heb ik de laatste tijd niet echt leuke herinneringen, voel ik me nu goed. Hij laat me goed voelen. Hij maakt me gelukkig. Hij haalt zijn lippen van de mijne en kijkt me lief aan. 'Laten we teruggaan. Het begint al wat donkerder te worden.' en samen lopen we terug naar ons huisje. We gaan nog even op de bedjes liggen, die we tegen elkaar aan hebben gezet. Ik lig met hij hoofd op Shawn zijn borst, en hij heeft zijn ene arm om me heen geslagen, en met de andere hand, ligt hij met mijn vingers te spelen. Zo kijken we samen naar de zonsondergang. 'Ik heb nog nooit zoiets moois gezien.' Zucht ik. 'Ik heb iets veel mooiers gezien.' Zegt hij. Ik kijk hem aan, met een nieuwsgierig gezicht. 'Ik kijk er nu naar.' En hij geeft me een kus op mijn voorhoofd. Hij is echt veel te lief. Dit verdien ik toch niet? Hoe kan hij zo lief voor me zijn, terwijl hij me nooit heeft zien staan op school. Ik kan het nog steeds niet geloven dat ik hier met hem ben.
'Laten we gaan omkleden. Dan gaan we zo eten.' Zegt Shawn. Ik knik en loop naar boven. 'Samen douchen?' vraag ik aan hem. 'Wil je dat?' vraagt hij onzeker. Ik knik en loop de badkamer in. Zodra ik me heb uitgekleed, stap ik onder de douche. Na een minuut voel ik hoe Shawn achter me gaat staan. Ik ben nog best onzeker over dit soort dingen, maar ik vertrouw hem. Ik draai me langzaam naar hem om, maar sla mijn handen voor mijn borsten. Hij pakt mijn armen beet, en haalt ze weg. 'Ben alsjeblieft niet onzeker voor mij. Je bent prachtig.' Door die woorden, plaats ik mijn lippen op de zijne.(En wat er voor de rest gebeurd, mogen jullie zelf invullen.)
JE LEEST
She didn't knew...
FanfictionShawn en zijn vriendin Adriana zitten op West High School. Adriana is een model bij Victoria Secret, en Shawn is zanger. Ook zit Monica bij hun op school. Ze is een meisje, wat van haar af durft te bijten, maar niet echt populair is. Niemand kent ha...