Pov Monica.
In plaats van even snel te douchen, hebben we bijna een uur gedoucht. Of nouja. Het douchen duurde hooguit een kwartier en de rest van de tijd hebben we staan zoenen of hebben we seks gehad. Het was mijn eerste keer, maar vond het heel fijn en vertrouwd. Het deed in het begin even pijn, maar daarna begon het te wennen. Als ik klaar ben met aankleden, loop ik naar beneden. Shawn staat te koken, en het ruikt heerlijk! Ik ga achter hem staan en sla mijn handen voor zijn ogen. Hij schrikt en draait zich om. 'Doe dat nooit meer. Ik schrok me rot!' zegt hij geschokt. Ik sla mijn armen om hem heen, en voel hoe hij ze om mij heen slaat. Na een minuutje laat hij me los, en gaat verder met het eten. Ik ga aan de tafel zitten, en bewonder hem. Hij heeft de radio aanstaan en zingt zachtjes mee met de muziek. Ik hoor Stay van Alessia Cara & Zedd, en begin ook mee te zingen. Shawn draait zich naar mij toe, en luistert aandachtig. Als het liedje klaar is, loopt hij naar me toe. 'Je stem is gewoon absurd goed! Je moet er echt iets mee gaan doen lieverd. Het is zo goed.' 'Ik kan juist niet wachten tot deze opdracht klaar is. Dan kan ik mijn stem weer besparen voor de tegels in de badkamer.' zeg ik lachend. Hij schudt lachend zijn hoofd, en loopt terug naar het eten. Hij pakt twee borden, en schept op. Daarna loopt hij terug naar mij, en neemt tegenover me plaats.' Eet smakelijk' zeggen we tegelijk. Het is echt heerlijk. Hij kan heel goed koken. 'Dit is zo lekker.' 'Ik kan nog wel iets!' zegt hij geschokt. 'Hoor je mij zeggen dat je iets niet kan?' 'Begin maar is te zeggen wat ik wel kan dan!' grapt hij. 'Is goed. Je kan goed zingen, goed gitaar spelen, goed auto rijden. Lekker koken, goed zoenen, en net onder de douche was je ook goed.' Dat laatste zeg ik met rode wangen. 'Nawhh! Word je nu onzeker?' zegt hij alsof ik een kleine puppy ben. 'Nou het is niet iets wat je vaak te horen zal krijgen.' 'Klopt, maar de bevestiging is wel leuk om te horen.' ik lach beschamend naar hem. 'Was ik je eerste?' vraag ik aan hem. Hij schud zijn hoofd. 'Voor Adriana had ik een andere vriendin. Mina. Ze is overleden na een ongeluk met haar ouders. En Adriana natuurlijk.' Ik knik. 'En was ik jouw eerste keer?' Ik knik weer terwijl ik naar mijn bord kijk. 'Dat wist ik niet! Je was zo goed net! Ik dacht dat je wel wist hoe alles moest.' ik schud mijn hoofd. 'Integendeel. Ik ben wel blij dat het gebeurd is. Ik ben blij dat jij mijn eerste bent. Met alles trouwens.' Hij kijkt me verbaasd aan. 'Je bent de eerste met wie ik heb gezoend, met wie ik samen heb gedoucht, en met wie ik seks heb gehad.' 'Dan voel ik me vereerd. Ik hoop dat je het fijn vond.' 'Ja. Anders had ik het wel gezegd dat ik niet meer wilde of niet verder wilde gaan.' hij knikt en zet onze borden op de aanrecht. 'Zullen we nog even een strandwandeling maken? Het is nog lekker buiten en door de maan wordt alles mooi verlicht.' vraagt hij. Ik spring van mijn stoel en doe mijn slippers aan. 'Ik neem het als een ja.' zegt hij lachend, en samen lopen we het huisje uit.
Pov Shawn.
Hand in hand lopen we langs het water. Soms blijft ze even stilstaan om te kijken hoe ver we van ons huisje zijn. 'Wil je terug?' vraag ik. 'Ik begin het een beetje koud te krijgen. Dus als je het niet heel erg vind, wil ik terug.' 'Tuurlijk niet. Anders vraag ik het toch niet?' zeg ik tegen haar. We draaien om en lopen terug richting het huisje. Na ongeveer tien minuten staan we bij de deur om naar binnen te gaan. 'Wil je binnen zitten, of buiten bij een kampvuurtje?' vraag ik. 'oeh! Kampvuur klinkt leuk!' zegt ze enthousiast. Ik pak hout uit de bak naast het huisje en maak een kuil in het zand. Ik steek het aan en al snel is het een lekker vuurtje. Ik pak een emmer en vul hem in de keuken en ga bij het vuurtje zitten. Monica komt naast me zitten en ik sla mijn arm op haar heen. Ineens krijg ik een idee. 'Wacht even.' en sta op. Ik loop naar boven en pak mijn gitaar, en loop weer naar beneden. Uit de koelkast pak ik een flesje wijn, en uit een kastje pak ik 2 glazen. Dan loop ik weer naar Monica die nog steeds bij het vuurtje zit. Ik neem plaats naast haar en geef haar een glas. Ik open de fles en schenk hem vol, en daarna zet ik hem achter me ergens neer in het zand. Ik pak mijn gitaar erbij en begin te zingen. (liedje staat vooraan)
Nadat ik klaar ben, kijkt ze me met open mond aan. 'Dit was ongelofelijk goed! Welk liedje is dit? Ik ken het niet!' zegt ze blij. 'Dit is mijn eigen liedje. Althans, ik heb dit zelf geschreven.' 'Je moet dit echt opnemen. Dit is echt heel goed!' 'Ik zal er over nadenken. Maar dit was speciaal voor jou. Het maakt me niet uit want anderen over ons zeggen. Zolang wij beter weten, vind ik het allemaal best. We maken er samen ons eigen feestje van.' na dit gezegd te hebben, druk ik zachtjes mijn lippen op haar mond. Zachtjes zoent ze me terug. Ik trek me terug en leg de gitaar ook achter ons neer. 'Maar ik wilde nog wel iets doen vanavond.' 'Wat dan?' vraagt ze. Ik pak haar hand beet, en begin te vertellen. 'Sinds ik weet hoe Adriana tegen je doet en de leraar ons samenbracht voor een opdracht, ben ik heel anders naar je gaan kijken. Je bent niet zoals iedereen denkt. Je bent super! Je vindt jezelf alles behalve goed, maar voor mij ben je perfect, en daarom wil ik je vragen of je mijn leven nog een stukje leuker wilt maken, en mijn vriendin wilt zijn?' vraag ik onzeker.
Pov Monica.
VROEG HIJ NOU OF IK ZIJN VRIENDIN WIL ZIJN? In mijn gedachten ben ik mezelf echt honderden keren aan het knijpen. Dit is echt onmogelijk. Ik wil natuurlijk niks liever, maar al die mensen die hun meningen over ons gaan hebben? En vooral, Adriana. Die gaat me echt levend begraven. 100%. 'Moon?' haalt hij me uit gedachten. 'Sorry! Ik wil niks liever dan je vriendin zijn!' en ik druk mijn lippen op de zijne. Nadat ik mijn lippen heb teruggetrokken, geef ik hem een knuffel. 'Deze dag kon echt niet beter. Bedankt voor alles Shawn.' 'Je weet het. Echt alles voor jou. Ik laat je niet zomaar gaan. Ik hou van je. Niet alleen nu, niet alleen dit jaar, maar voor de rest van mijn leven.' Echt. Deze jongen...
JE LEEST
She didn't knew...
Hayran KurguShawn en zijn vriendin Adriana zitten op West High School. Adriana is een model bij Victoria Secret, en Shawn is zanger. Ook zit Monica bij hun op school. Ze is een meisje, wat van haar af durft te bijten, maar niet echt populair is. Niemand kent ha...