Deel 6

65 6 1
                                    

Perspectief Nabil
We zijn weer thuis. Ik heb alles voor me zusje betaald, omdat het gewoon mijn zusje is. Ik hou van haar.

Ik wordt geappt door Mourad.
M: Ewa broerr
N: Jo
M: Je zusje js tbarkallah echt mooi.
N: Dankje neef, maar ze wist niets af dat je met dr wilde trouwen.
M: Jawel man, me ouders hadden t jou ouders gevraagd.
N: Ik denk dat ze aan me andere zusje hebben gevraagd.
M: Ewa fix voor mij dan.
N: Hahahaha komt goed broertje.

Ik loop naar de kamer van Romaissa en klop aan. "Kom maar!" Roept ze. Ik loop naar binnen en zie dat ze aan haar huiswerk zit. "Ewa zusje alles goed?" Vraag ik. Ze knikt. "Ik wil t weer met je hebben over Mourad." Begin ik. Ze kijkt me aan met gefronsde wenkbrauwen. "Wat dan?" Vraagt ze. "Hij wilt echt graag met je trouwen, hij vind je echt prachtig." Zeg ik. "Nabil, we kennen elkaar niet eens, ik weet niet hoe hij is." Zeg ik. "Ewa dan gaan jullie toch elkaar leren kennen?" Vraag ik. Ze haalt haar schouders op. "Zou kunnen, maar als ik het niet wil dan doe ik het niet." Zegt ze er snel achteraan. Ik glimlach "komt goed zusje." Ik geef haar een kus op haar hoofd en verlaat de kamer.

Ik loop naar mijn kamer en wil Mourad bellen. Ik word ineens geappt door Anas.

A: Ewa bro.
N: Jo, ik kom straks misschien naar buiten.
A: Nee wilde je wat anders vragen.
N: Wat?
A: Dat meisje dat met jou was net, wie is dat??

Spijt komt altijd achteraf.Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu