Café

652 20 2
                                    

Dziś obudziłam się wyjątkowo rano. Do szkoły miałam dopiero na 9:45 więc nie musiałam się spieszyć. Jednak dziś postanowiłam ze pójdę do mojej ulubionej kawiarni. Kocham to miejsce, zawsze tam przychodziłam po lekcjach. A z racji tego ze długo mnie tu nie było postanowiłam ze tam pójdę. Jak powiedziałam tak zrobiłam.

Gdy byłam już na miejscu, siadłam przy małym stoliczku i poprosiłam kawę oraz małe ciasto jabłkowe. Czekając na moje zamównienia nagle ktoś się do mnie dosiadł. Był to nikt jak Louis.
Czego chcesz?- odpowiedziałam nie miło.
W tym momencie przyszło moje zamówienie a Louis jak gdyby nigdy nic, wziął moją kawę i zaczął ją pić.
Co ty robisz?!- odpowiedziałam już wyższym tonem.
Pije- odpowiedział łagodnie.
Jezu czy ty serio musisz być taki irytujący.- odpowiedziałam.
Nie jestem, nie znasz mnie. Nie wiesz jaki jestem.-odpowiedział.
Jak to nie? Znam cię 18 lat i dobrze wiem jaki jesteś.-odpowiedziałam przewracając oczami.
Ale nigdy nie spędzałaś ze mną czasu. Nie poznałaś mnie. Nie wiesz jaki jestem naprawdę.- Powiedział ze małym smutkiem.
No super, nie znam cię i co związku z tym?- odpowiedziałam.
To mnie poznaj. Będziemy spędzać każdą wolną chwilę razem.- odpowiedział z lekkim uśmiecham.
Co mi to da?- odpowiedziałam sucho.
Poznasz mnie. Kto wie może mnie polubisz. A może i pokochasz.- odpowiedział z jeszcze większym uśmiechem.
Czekaj pokochać cię? Błagam cię. - odpowiedziałam z irytacją.
Chwilę się zastanawiałam ale po chwili powiedziałam .
Okej niech ci będzie.- odpowiedziałam z nie chętnie.
Mam trochę lepszy pomysł.- powiedział z uśmiecham a ja tylko podniosłam brew.
Kto pierwszy się zakocha przegrywa. Jeśli ty się zakochasz we mnie ja wygrywam, jeśli ja w tobie ty wygrywasz.- powiedział.
Okej, zgadzam się.- powiedziałam sucho.
Naprawdę?- powiedział z zaskoczeniem.
Tak, bo wiem ze ty się pierwszy zakochasz. -odpowiedziałam.
Jeszcze zobaczymy.- powiedział i wyszedł z kawiarnii.



Hey. Szczerze ten rozdział jak narazie najbardziej mi się podoba hah. Inspiruje się książką illinois_ 🥰
Miłego dnia/nocy.💐

Maybe...||Louis Partridge Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz