🧸1🧸

1.8K 59 7
                                    

Taehyung szemszög:

Nagyon fárasztó egy több milliós insta oldal vezetőjének lenni de nem panaszkodhatok, jó testem van ez tény, tudom most ez nagyon nagyképűen hangzott, de ez az igazság és ezt az insta oldalam is mutatja. Senki nem tudja hogy én vagyok a Big.Dreams nevű oldalnak a tulajdonosa. Suliba mindenki egy angyalnak hisz, mondjuk a másik oldalam csak az insta meg a 4 falra tartozik, vagyis még anyám tudja de ő nem szégyell meg örül a sikeremnek.

Na szóval mint említettem a suliba egy angyal vagyok, viszont sokkan követik az oldalamat, és mindig olyan vicces hallgatni, (főleg legjobb barátomat Jimint) az elméleteket, hogy ki szerint vajon ki a titokzatos ember. Végül is szerintem elégé meglepődne mindenki ha megtudná. Mert az ártatlan fiúcska miért csinálna ilyet? Jó szűz vagyok igen, de érdekel a téma, meg egy Apuci is nagyon kéne. Igaz volt sok jelentkező, de egyik se tetszett az elvárásaimnak.

Holnap végre a suli utolsó napja, most kivételesen nem Jiminnel fogok menni, mert ő valahol dokinál van, ne kérdezzétek.

Reggel 7:30 van hát nem vagyok a korán reggelek királya mit  ne mondjak, de muszáj oda érnem minél hamarabb suliba.

8:10 van és a suli előtt vagyok, futok be a terembe, teljes erővel rontok be és hát igen amit nem kellet volna, valakit véletlen fejbe találtam az ajtóval.

- Jésszusom én a-anyira s-sa-sajnálom.. - Ahogy felált az illető a levegő belém rekedt, egy 22-23 éves férfit találtam fejbe az ajtóval. De ciki...

Ahogy láttam mindenki meglepődött, de miért van itt ez a férfi? Gyorsan a helyemre rohantam, és próbáltam elvegyülni. Rögtön utánam jelent meg az osztályfőnök.

- Sziasztok gyerekek ugye akkor ma fogtok kapni egy új osztályfőnököt, mert a 10.c-hez jött egy új lány és csoport bontás, ilyenkor már kötelező és én kaptam meg, szóval fogadjátok sok szeretettel Jeon Jeonggukot. Mr. Jeon lesz az új tanárotok. - Hát mit ne mondjak teljesen ledöbbentem.. Jimin persze ilyenkor nincs itt. És én szépen be is mutatkoztam neki, hogy telibe megfejeltettem vele az ajtót szép kis első találkozás Kim Taehyunggal. Éppen csengettek be következő órára, mert most ugye nem osztályfőnöki lenne hanem tesi és hát igen, itt jövök a képbe én aki szinte soha nem tesizik. Anyám megengedte és hát a testemet se láthatja senki jó igen ezt jó sok hazugsággal értük el, de végül is nem is gondoltam volna hogy néhány orvos mit meg nem tesz pár 100.000 ezer plusz pénzért.

Na mindegy is megyek rögtön a torna terembe, ahogy oda értem nyitottam volna ki a tornaterem ajtaját de megint valakit fejbe találtam.. Látom ma nálam ez rutin

- Az istenbe ma már ez a második komolyan jó kezdés - kezdte el egy mély hang rögtön oda kaptam a fejem.

- Már megint? - kérdeztem meg meglepetten.

- Igen megint mert egy kék hajú fi. -nem tudta befejezni mert tudtam kiről beszél, és már ő is meglátott engem.

- J-jézusom é-é-én nagyon s-sajnálom m-m-egint - Te jó isten ez rohadt ciki helyzet, Kim Taehyung csak te lehetsz ilyen komolyan...

- Semmi baj de tesizni ne tesiz mert közvezsélyes vagy.- Mondta nevetve.- Én is elmosolyodtam

- Jaj tessék megnyugodni soha nem tesizek.- mondtam amire meglepődött

- Miért nem?

- Hát igazából itt van a papír amiért nem tesizek, megmutathatom. - nyúltam is a táskámba a papírok miatt.

- Azt megköszönném mivel én leszek az új tesi tanárotok is, jó az ilyennel tisztába lenni. - mosolygott mit egy nyuszi.

Meg is mutattam a papírt, de mintha olyan mindent tudom nézése lett volna. Jajj istenem még csak az kéne hogy rájöjjön.


Már itthon vagyok és azon gondolkozok hogy felkéne rakni egy új képet az insta oldalamra, mert már elég régen raktam fel. Meg Jiminnek is írni kéne, szegény még azt hiszi leszarom.

Na csapjunk bele.

@Big.Dreams

Milyen napotok volt babák?☺️

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Milyen napotok volt babák?☺️

79875610 ember likeolja.

Kommentek:

@bigdreamsfan: VISSZA TÉRT💜💜💜😍😍😍😍

@YoongiMinx: de jó vagy😍😍😍😍😍

@NamKim: ki lehet ez?😺

@Jm_mochi: Hát nem olyan jól, de most már tökéletes, olyan gyönyörű vagy😍

@Taemin_Cute: Úristen Sexy😳

@sugardaddy: de megbasznál istenem🤤

@mrjeonDaddy: wowww🤤😳

@Hatedreams: kurva🤬
|
@dudva: Te😬
|
@nemtudom: anyád 🤭
|
@mrjeonDaddy: Hmm, mondj még ilyet 🌝🔪

@wife23: lesz facereal? 🥺

12003 hozzászólás

@mrjeonDaddy követni kezdett téged és további 100k ember.

Az utálkozó kommenteken már meg se lepődők, az elején is sokat kaptam. Mostanára már meg se látom, meg akik támogatják az oldalt azonnal szét szedik, szóval ezzel se kell aggódnom. Valahonnan nekem ez a mrjeonDaddy nagyon ismerős, már csak a neve is. Na de még Jiminnnek írnom kell, mert engem felakaszt ha nem mondom el mi volt ma.

Uhh basszus, majdnem itt írtam Jiminnek egy kicsit szerintem meg is lepődött volna, hahh.

Jm_mochi + Tae~Tae

Tae~Tae

Jimiiiin SOS.... OLYAN AZ OSZTÁLYFŐNÖKÜNK HOGY BESZARSZ

Jm_mochi

Na ennyire jó pali?

Tae~Tae

El se tudod képzeli mennyire....


Naa hakikaa...

Ugye nem lett olyan rossz?😅 Végül is nem tudom hogy tetszeni fog a nektek, nem rutinom ilyeneket írni... Olvasni könnyebb.. De ígérem megpróbálom minél, élvezetesebbre megírni..

Pénteken tala❤️

Szeretlek (Taekook ff.) Where stories live. Discover now