Taehyung szemszöge:
Kicsit megizzadva léptem be a cégre, de ezen már az utóbbi időkbe senki nem lepődött meg. Igaz időbe elindulok, de a reggeli forgalom, és a kávém miatt sokszor van hogy elkések és inkább akkor már nem siettek annyira, mint kéne. A cégbe ezt elnézik mivel tudják mennyire elfoglalt személy vagyok, meg hát miattam a olyan itt minden mint most.
- Tae egy kicsit spurizz fel mert mindenki ott van. - sürget egy kicsit a portásunk, én pedig bólintva rohanok a lifthez.
Nincs az az isten hogy én most neki álljak lépcsőzni is, de ez is rá tesz a fél órás késésemnek. Lihegve rontottam be az ajtón, mire mindenki felém kapta a fejét.
- Azt hittem most az egyszer majd sikerül időre, de úgy látszik ettől nem kell félni hogy ezt a szokásodat meg tartod. - sóhajtózik Taemin.
- Mi lenne ha egyszer törődnél is a magad dolgával, idegesítő vagy. - dobom le a cuccaimat, és egy kicsit meg is rezzenek mivel valaki megfogta a vállam.
- Ennyire harap a cica kora reggel? - hallom meg Jungkook perverz hangját.
- Ja elfelejtettem hogy te is itt leszel, tanár úr. - mondom a végére nyávogós hangon ami vissza gondolva lehet nem volt a legokosabb ötlet. Tekintette elködösült közbe a kezével közelebb húzott magához, hogy a mellkasa és a hátam teljesen össze érjenek meg más lenti terültek is. Egyszóval éreztem azt is hogy neki dél tájékon némi gond akadt.
- Cica lehet nem vagyunk olyan kapcsolatba, de nem sok tart vissza hogy behúzzalak téged egy kis terembe, és erősebb megdugjam a pici feneked. - csúsztatja az említett területre a kezét, mire a fejem ha lehet ennél pirosabb.
- Jungkook viselkedj. - csapok a kezére, mire azonnal elenged.
- Nekem ez itt a munka helyem, nem dugni járok ide, hanem hogy megéljek. Téged se azért vettem fel, hogy ezt csináld itt. - bökök a mellkasára, és faképnél is hagyom őt, mivel szóltak hogy pár perc és kezdenünk kell.
Jungkook szemszöge:
Tényleg nem tudom mi üthetett belém, ha vissza akarom szerezni akkor semmiképpen nem itt kéne elkezdeni, rögtön letapizni és elmondani hogy meg mint dugnám meg.
Idegesen ment Tae az öltözőbe, engem meg ott hagyott, így tudtam azon gondolkozni hogy tudnám kibékíteni. Illatából viszont egyértelművé vált hogy még mindig oda vissza van az eperért, ezért is fogom szünetbe elrángatni sütizni, egy jó kis epres csokis tortának csak nem fog nemet mondani, csak ha diétázik na akkor szarba leszek. Miközben Tae még szerintem màr csak sminkel, ér be Jisung oldalán pedig Taeminnel. Nem tudom, miért de nekem valamiért nem szimpatikus egyik se.
- Mikor jön ki Taehyung? - lép mellem Taemin, ami miatt egy kicsit ki zökkent a gondolatimból.
- Nem tudok semmit. - rántom meg a vállam, viszont akkor nyílik az ajtó és Taehyung lép ki, teljesen felöltözve és olyan szinten vonzotta a szemem hogy nem is vettem észre hogy tátott szájjal nézem.
- Áh Taehyung. - pattant hozzá Taemin. - Mr. Han fia itt van. - mutatott az illetőre, aki illedelmesen meg is hajolt és Jisung is mosolyogva fogata. Ám utána hirtelen rám kapta a fejét, és elkuncogta magát.
- Csukd be a szádat Kookie. - tátogta, amit most le tudtam olvasni, én pedig érzetem hogy a nyálam is egy picit kifolyt.
Mikor megfordultam, mert lehet hogy most még az arcomon is egy pici pír van, a megszólitás is eljutott a tudatomig, ami most ebbe a pillanatba hatalmasat dobbantott a szívemen.
- Na. - csapta össze főnök a kezét, mire a pici infarktus végig futott rajtam. - Taehyung kamera elé, Taemin hívd a fotóst... többiek munkára. - parancsolgat, de ahogy látom mindenki mint a kis angyal csinálja is.
Miután a fotózásnak vége lett teljesen le voltam nyűgözve, Taehyung ténylegesen a kamera mögé volt születve. A pózok amiket tanult és hogyan is csinálta, bármelyik tapasztalt női modell el bújhat mellette. Most éppen a gép előtt vagyunk és nézzük a képeket, de nagyon gondolkozok hogy elfogok kérni pár példányt.
- Mit szól hozzá uram? - kérdezi Tae egy kicsit felénken, mert már egy jó ideje nézi a képeket, de nem mond rá semmit.
- Hát.. őszintén. - dörzsöli meg az állat. - Én sokkal jobbat vártam tőled Taehyung. - hagyja el az a mondat a száját, ami az egész terembe a fagyott hangulatot és a frusztráltságot generálta.
- H..hogy tessék? - akad meg a hangja, és bármennyire is pöcs vele Taemin, még az ő hangja is elakad.
- Tehát oké, ez mind helyes igaz a beállítás, de nem eléd bele magad. Fagyos vagy, és semmi érzelem nem jön át. - mutogat a képen. - Aztán itt a lábad teljesen máshogy áll, meg hát a sminked is lehetne gyengédebb. - kritizálja tovább szerelmemet, benned meg jobban felmegy a pumpa.
- Uram, ne haragudjon hogy ezt mondom, de nem várhatja el hogy az összes fogam ki legyen. Ez az egész egy elég nívós helyre fog menni. - szól még mindig cincogos hangon, de rögtön befogja ahogy Jisung rácsap az asztalra.
- Én vagyok itt a főnök az istenbe is, pontosan tudom hogy hova fog menni ezek a képek. Jungkook kamera elé. - mondja hirtelen én pedig köpni nyelni nem tudok, és ahogy a többiek se.
- Tessék?
- Jól hallotta, öltöző utána azonnal a kamera elé. Ha már mindent nekem kell csinálni.
De én nem akarom elvenni Taehyung munkáját.
YOU ARE READING
Szeretlek (Taekook ff.)
FanfictionKim Taehyung a Big.Dreams nevű instagram oldal tulajdonosa. Szerény kisfiús énje merőben különbözik a vad és szexy énjétől. Senki nem tudja hogy ki is pontosan az instagram oldal tudjonosa de az mindenki tudja hogy egy csodálatos fiú. Mr. Jeon egy...