Yoongi szemszöge:
Mikor Jungkookkal letettük a telefont hihetetlenül mérges voltam első sorba magamra, nem igaz hogy pont azt a dolgot felejtettem el amit Taehyung amióta modell hajtogat nekem, egy világi pöcs vagyok. De az a baj, most a nyakamba ugrott a came back, és még Jhopeval is beszélnem kell.
Mostmár biztos vagyok a dolgomba, és nekem még mindig Jimin kell. A Hobival töltőt idő, rá ébresztett de nem lettem volna hajlandó bevallani. Szóval most igen, beszélnem kell Hobival. Remélem nem fog nagyon haragudni, és megérti a helyzetemet.
Észrevétlenül próbáltam kimászni Jimin mellől, aki szorosan hozzám volt bújva. Viszont amint megmozdultam, jobban körém fonta a kezét, és lassan felnyitotta a pilláit.
- Yoongi.. - motyogta, Jimin miközben a karomra fogott.
- Jiminie... mennem kell. - suttogom én is, miközben szép arcára simítok miközben elő kerestem a földről az alsó nadrágomat.
- Ne menj... - nyújtotta felém azokat az ici pici kezeit, és pólómnál fogva húzott vissza az ágyra, hogy csak pár centi válaszon el isteni ajkaitól.
- De mennemh kell... - sóhajtottam, mikor apró csókot nyomot rá.
- Maradj még egy kicsit. - és még egy puszi. - Ebbe még senki nem halt bele, ha két percig nem váltja meg a világot. - mondta majd végleg egymásra tapasztottuk ajkainkat.
Annyira puhák voltak, hogy teljesen elfelejtettem hogy mit is szeretem volna.
Már öltözők fel, és a fürdést is gyorsan eltudtam még Jimin előtt, mert félő volt hogy ha ketten megyünk én mai nap se tudom lezárni ezt az ügyet Hobival.
Ma már harmadszorra kereset hogy jó lenne beszélni, és még a tegnapi üzenet számokat meg se néztem. Hát igen, haza hoztam Jimint, azon kívűl hogy lefeküdtem vele, és elmondta hogy szeret nem igazán történt más.
- Yoongi.. - jött ki szemet dörzsölve.
- Mielőtt elmész, muszáj megkérdeznem. - megy a kávéfőzőhöz, de már csináltam neki is, amit egy puszi társaságában el is veszi tőlem.
- Mondjad drága?
- Akkor mi is van köztünk? Mert oké hogy én tegnap bevallottam az érzéseimet, de te? Hogy érzel mond? - kérdezi Bambi nagyságú szemekkel. Hát nem hiszem hogy túl kecsegtető lenne ha benyögném, mennyire de mennyire meg akarok megint du..
- Hát elég perverz gondolatok lehetnek. - most olvass a gondolataimba, fasza lehet látni saját magad 5 féle helyen megrakva.
- Mi előtt kérdeznéd a fejedre van írva, vagyis inkább az arcodra. - mosolyog, én pedig kicsit megköszörülöm a torkomat.
- Jimin figyelj, én is nagyon szeretlek. Igaz szíven ütött amit azon a napon mondtál nekem, de megértem. - láttam hogy szóra nyitotta a száját, de inkább csak oda hajoltam hozzá és gyengéd puszit nyomtam rá.
- Viszont nekem el kell mennem, de vissza jövök ígérem. Hívtak a cégtől. - mondom a hazugságot. Mert most nem a céghez fogok menni, hanem Hobihoz, addig nem tudhatom Jimint teljesen magamnak amíg az előző kapcsolatomat itt és most le nem zártam.
YOU ARE READING
Szeretlek (Taekook ff.)
FanfictionKim Taehyung a Big.Dreams nevű instagram oldal tulajdonosa. Szerény kisfiús énje merőben különbözik a vad és szexy énjétől. Senki nem tudja hogy ki is pontosan az instagram oldal tudjonosa de az mindenki tudja hogy egy csodálatos fiú. Mr. Jeon egy...