Jungkook szemszöge:
16+
- Mutatom.. - leheltem ajkaira. Majd óvatosan megcsókoltam.
Eleinte lassan csókolóztunk, de utána felvetünk egy sokkal vadabb tempót, ami neki is tetszet. Készültem elmélyíteni a csókot, így rányaltam kicsit az alsó ajkára, hogy nyissa egy kicsit szét amit meg is tett, igy a nyelvem nyugodtan táncba hívhatta az ő édes nyelvét.
Mikor már alig volt levegőnk lassan elváltam tőle, és apró nyálas puszikat adtam a nyakára, mire halkan felnyögött.
- Babah.. hol a gyenge pontod? - kérdeztem, mondjuk nem sok esélyt láttam arra hogy tudja a választ, mivel azt mondta soha nem volt senkivel.
- Nemh..tudhom. - próbálta rendezni a légzését. - De az minek? Vagy az mibe fog segíteni? - kérdezte nagy szemekkel, én meg akaratlanul is elmosolyodtam, kis tapasztalatlanom..
- Tudod édes, mindnekinek van.. azzal azt éri el a partnere hogy hamarabb fel izguljon, valakinek a nyakán van.. - itt vissza hajoltam és lassan egy ponton megszívtam, és haladtam egyre befelé, viszont egy pontnál ahol erőteljesebben szívtam ott egy nagyobb nyögés hagyta el kívánatos ajkait..
- Ez a gyenge pont édes.. - mondtam majd lassan az ujjaimat, pólója karcához tettem, és vissza néztem a szemébe, de a kezdeti csillogás mellett a félelem jele is megjelent.
Igy benyúltam a pólója alá, és lassan simogatni kezdtem, de Tae fogta magát és arrébb ment..
- Baba most ez? - kérdeztem mert nem tudok mire gondolni, ennyire rossz lett volna?
- Ennyire rossz volt? - kérdezem kicsit csalódottan..
- Nem csak ne fogdoss inkább egy olyan hájas disznót mint. - itt befogta a száját.. óhh baszki Tae.
- Baba.. nem vagy dagadt, nem tudom miből gondolod hogy az lennél. Az alakod lányokat megszégyenítő, hidd el néhány hetero pasi is utánad néz.. mondjuk azt nem dijaznám. - morogtam a véget, de Tae elmosolyodott.
- Szóval nem vagy dagadt, sőt ahhoz képest elég vékony is.. ettél te rendesen az elmúlt napokba? - kérdeztem de féltem a választól, hisz feleslegesen csinálta.
- N..nem igazán. - mondtam lehajtott fejjel..
- Édesen... ezt nem kellet volna. Hisz igy beteg is lehet, és én meg nem bírnám elviselni ha a babám nem lenne jól.. ilyet többet ne csinálj mert nagy bünti lesz, felfogtad? - mondtam egy kicsit ingerülten.
- Igen apuci. - mondtam majd egy puszit nyomot a számra, amit én gyorsan csókká formáltam..
- Na szóval baba, vedd le a felsődet.. - mondtam majd oda nyúltam hogy segítsek neki ennyibe, majd mellkasánál vissza döntöttem és most a kulcsontját leptem el apró puszikkal..
Tae folyamatosan nyöszörgött, hol néha néha édesen felnyögött.
Mindenhol végig pusziltam, amikor leértem nadrágjához, vissza felnéztem rá mire hátra vetett fejjel nyögött fel..
Óvatosan lehúztam a nadrágját, de éreztem hogy befeszül, így boxeren keresztül kezdtem lassan izgatni, mire felnyögött. Mikor érzetem hogy nincs annyira befeszülve akkor, lassan levettem róla a boxert is.
YOU ARE READING
Szeretlek (Taekook ff.)
FanfictionKim Taehyung a Big.Dreams nevű instagram oldal tulajdonosa. Szerény kisfiús énje merőben különbözik a vad és szexy énjétől. Senki nem tudja hogy ki is pontosan az instagram oldal tudjonosa de az mindenki tudja hogy egy csodálatos fiú. Mr. Jeon egy...