Jungkook szemszöge:
- Hogy mi?? - nyílik hatalmasra a szemem. - M..Melodyval? - kérdezek vissza, hátha csak rosszul hallottam.
- Igen vele. - mondja de a szeme egész másról árulkodik. Mintha megbánná hogy ezt mondta, most akkor San sajnál?
- Mivel eredetileg úgy volt örökös kell helyettem, de mivel te erre a jelen állás szerint nem vagy képes, ezért Melodynak meg neked kell egy kisfiú. - hol vagyunk? Mi ez kényszer együtt lét, basszus ez a nem az a korszak.
- Ezt nem csinálhatjátok velem, nem fogok egy kurvával össze állni. - teszem karba kezem.
- Hát ha azt szeretnéd hogy ici pici Taehyungnak egy csepp haja szála se görbülne, akkor bizony csak ez a megoldás. - fenyegetnek hát ez kész, nem elég hogy ide jöttem és még vissza is jövök, én biztos nem nyúlok hozzá ahhoz a kurvához.
- Nem fogok lefeküdni Melodyval. Te is tudod hogy össze vissza csalt, sőt még jó hogy nem veled le nem feküdt. - kicsit átment a vége hisztérikusba, de ha egyszer igazam van. San csak lehajtotta a fejét, most ezt mi lelte?
- Mi az? - megyek oda hozzá, lehet rosszul van.
- Semmi Khmm.. - köszörülte meg a torkát, én aggódva rögtön oda mentem mert egy kicsit tovább kezdett el köhögni, lehet ténylegesen rosszul van.
- Na meg ne megfulladj. - ütögettem a hátát.
- Jól vagyok. - mondja már miután nem jön rá több köhögő roham.
- Na akkor ma még kibököd mint akartál mondani? - idegeskedek egy kicsit.
Csoda hogy még nem lettem idegbeteg az utóbbi hónapokba, pedig nem vagyok a legtürelmesebb emberek egyike.
- Jó talán egyszer-kétszer Melodyval, de túl könnyen kapható volt és na. Jisooval se olyan volt a kapcsolatunk, gyereket akart nekem meg ez már nem megy te is tudod. És hát igen. - hadarta. Most nem tudom csalódott legyek, ugráljak örömömbe hogy nincsenek már együtt vagy itt helybe menjek neki.
- Már tudod meg sem lepődök ezen a részén, gondoltam amúgy. - mosolyogtam. Fáj hogy a saját ,,bátyám" tette ezt velem, de hát senkibe nem lehet mostanság bízni.
- Akkor Jungkook.. mi a válaszod? - teszi fel újra a kérdést, persze tereld a témát.
- Miért nekem kéne azt a kurvát felcsinálni, tudod jól hogy meleg vagyok és nekem csak Taehyung kell. - jelentettem ki.
- Más választásod igazából nagyon nincs Jungkook, vissza jössz a bandába és egy együtt leszel Melodyval. - mondta elent mondást nem tűrő hangon.
- Rendben. - néztem oldalra.
- Tessék? - kérdezet vissza vigyorogva.
- Vissza jövök a bandába, és le fekszek Melodyval hogy legyen egy gyerekünk.
Taehyung ha ezzel nem mentelek ki, tényleg nem tudom mit csinálok magammal.
Taehyung szemszöge:
Ma egy teljes hónapja hogy elraboltak. Igazából attól függetlenül hogy egy ujjal nem nyúltak még hozzám, és kaját meg inni valót napi rendszerességgel kapok, ahhoz képest elégé lefogytam, és magamba is fordultam. Mélyen legbelül igazából Jungkook gondolata bántott a legjobban, tudom hogy nap mint nap azon van hogy megmentsen, de a másik hang a fejembe az hogy nem és most is Melodyval fekszik össze.
YOU ARE READING
Szeretlek (Taekook ff.)
FanfictionKim Taehyung a Big.Dreams nevű instagram oldal tulajdonosa. Szerény kisfiús énje merőben különbözik a vad és szexy énjétől. Senki nem tudja hogy ki is pontosan az instagram oldal tudjonosa de az mindenki tudja hogy egy csodálatos fiú. Mr. Jeon egy...