🧸19🧸

651 42 2
                                    

Jungkook szemszöge:

- Anya.. - mondta Tae, és megnyitotta a beszélgetést.

10 perc kín keserves néma csend után, Jimin megszólalt.

- Na mondjad már mit irt.

- Csak annyit hogy tovább marad ,,dolgozni" és nem tudja mikor tud haza jönni. - mondja szomorúan Tae.

- De akkor most jelen esetbe, senki nincs otthon veled? - kérdeztem, de remélem nem azt mondja hogy az apukája, mert szeretném ha végre átjönne hozzám. Nem azért hogy rögtön ágyba vigyem, jó majd azt is. Hisz az én türelmem is véges egy idő utána, és egyre jobban kezdem kívánni Taehyungot. De most Hoseok miatt semmi se lehet, hiába hogy nem emlékszik rá, minden erőmmel azon leszek ne is emlékezzen arra a borzalmas estére.

- Nincs... - mondta lehajtott fejel, hát én mindjárt megzabálom annyira aranyos.

- Ha gondolod, nyugodtan jöhetsz hozzám.. - mondtam kicsit félve, mert hát csak nem veszi tolakodásnak.

- Nem is tudom, terhedre lennék.. meg gondolom van egy csomó dolgod. - mondta mire értetlen fejjel néztem rá.

- Taehyung, ne is gondolj ilyenre. Szó szerint csak pár csepp vizet, meg amennyit ettél is a kiránduláson, tényleg csak minimálisan kell pár dolgot adnom. - mondtam.. ne hogy még egyszer gond ként gondoljon magára.

- R..rendben akkor h...haza mehetnénk pár cuccomért? - nézett rám boci szemekkel, és egy ilyet kár lenne vissza utasítani.

- Persze baba. - csókoltam rá homlokára, persze már senki nem volt aki ezeket láthatta Jiminnen és Yoongin kívűl.

- Borzasztó nyálasak vagytok. - fintorodott el Yoo.

- Aranyosak. - csapott a vállára amitől, hangosan fel aúzott hogy neki mennyire fáj.

- Bolondok. - mondta Tae, én pedig csak mosolyogtam raktuk.

- Nektek lesz mivel haza menni? - fordultam Yoongi felé.

- Igen itt a kocsim, haza dobjunk gyorsan titeket is? Mondjuk nem lakunk olyan messze..

- Először vigyél majd Taehez minket, el kell raknia pár cuccot.. igaz édes? - kacsintottam rá, mire rögtön elpirult.

- Nem a műfaszra gondolunk Tae... - ingatja a fejét Yoongi.

Oda léptem Tae mellé, és a fülébe suttogtam:

- De ha akarod el hozhatsz olyat is, nem tudom emlékszel-e a kicsit video chatunkra. - legszívesebben megünnepelném azt a napot, de úgy látom Tae most köpni nyelni nem tudd..

Taehyung piros fejjel Jimin mellet, ment a kocsihoz, mi még Yoongival nevetünk egy sort majd mentünk utánuk.

- Na öveket be, mert nem akarom hogy ha satu féket nyomok valaki kirepülne az ablakon.. - mondta Yoongi mi pedig nevetve, de be kötöttük magunkat.





- Rendben itt vagyunk Tae, segítsünk vagy megoldjátok? - kérdezte Yoo.

- Megoldjuk de Yoongi gyere már egy kicsit félre, valamit akarok kérdezni.. - igazából csak a kocsit akartam elkérni, meg akarom lepni Taet.

- Nagyon mesze laktok innen? - kérdezem.

- Nem kb még 2 utca.. de miért? -kérdezte amikor egy picit arrébb mentünk.

- Nem kérhetném el a kocsidat? El akarom vinni Taet valahova, de az enyém szervízbe van... holnap meg úgy is hétvége.

- Vigyed, de egybe hozd vissza. Ja és nincs benne dugás. - mutatta fel az ujjád.

- Ember még mindig én vagyok az idősebb, ja és miért pont a kocsiba? - néztem rá értetlenül, azért tudom a határokat. Na jó nem azt mondom nem izgató a tudat, hogy Taevel egy kocsiban.. De nem ott lesz VELEM az első neki.

- Mert kinézem, mind kettőtökből.. - mondta komolyan.

- Rendben akkor holnap este vissza adom a kocsit, na de akkor jó éjt. - mondtam és mentem vissza Taeékhez.

- Jimin, menj Yoongival.. Gyalog mentek, ne kérdez semmit mindent elmond az urad majd. - mondtam majd lökdöstem a párja felé, még egy értetlen fejet kaptunk.. utolsó ölelés, amit a birtoklási vágyam miatt egy morgással díjaztam de csak Tae hallotta. Nem is baj.

- Ne légy féltékeny apuci. - suttogta a fülembe amikor Jimin elment.

- Én??? Soha.. Na fogd a formás popsid és menny be ruhákért. - paskoltam meg menet közbe, istenem ilyen jó segget.

Taehyung lassan megközelítette a házat, majd a kulcsokat kivéve  kinyitotta az ajtót. Levette a cipőjét az elő szobába, amibe én is követtem. Majd mikor megvárt behúzott a nappaliba, ami szerintem nagyon aranyosan volt berendezve, inkább a halvány barack szín dominált. De kurvára illet Taehez.

- Gyönyörű házatok van. - mondtam majd forogtam még kettőt.

- Köszi de ez semmi, de otthonos. - rántott vállat.

- Enni, inni valamit kérsz? - fordult felém.

- Nem köszi inkább igyekezz, pakolj és mennyünk. - mondtam kicsit sürgetve, mert hamar ki kell nézni hogy hova viszem holnap.

- Oké főnök.. de gyere megmutatom a szobám. - mondta majd megint megfogta a kezem, majd elkezdett az emeltre húzni.

A lépcső melletti falon, felvoltak rakva családi képek. Inkább idéző jelbe családi, mert hát csak az anyja és ő volt rajta. Tehát nem sokáig volt apukája.

- Na itt vagyunk. - állt meg egy krém színű ajtó elött.

Amikor benyitott az hittem hogy minden rózsaszín és baba kék lesz, de kellemeset csalódtam. Sima normális szürke fal, majdnem fekete bútorok.. egyszóval minden fiús volt.

- Tudom nem erre számítottál, de nem lány vagyok.. attól hogy meleg, és apuci fétises. Na de bemegyek a fürdőbe elrakok pár cuccot és mehetünk. - mondta majd kiment.

Én addig gondoltam szét nézek, mi minden van itt eldugva. Először a szekrényét néztem meg, semmi.. normális ruhák, amik most is rajta voltak, majd szekrény tetején füzetek, néhány régi könyv. Semmi... baszki jól eltud rakni dolgokat, az már egyszer biztos.

Következő az ágy alá néztem, és talált süllyedt. Egy bordó bőröndöt találtam, siker.

Ahogy kinyitottam, igen azok voltak benne amik gondoltam. Csomó játék szer, szoknya, egybe ruha, comb fix szóval minden is.. Na válogassunk csak Tae babának.

Szeretlek (Taekook ff.) Where stories live. Discover now