🧸15🧸

780 43 9
                                    

Taehyung szemszöge:

- Mi van velünk? - kérdezte Jungkook és Yoongi egyszere. Na jó ez a mai nap, nem az én napom.

- Semmi. - mondtuk Jiminnel egyszer, de ezen nem csak mi még ők is meglepődtek.

- Miről beszéltettek ti itt ketten? És Yoongi te mit keresel itt? Tudtommal mindegyiknek az ágyba kéne lenni. - nézet rám különösen Jungkook.

- Szóval hallgatom mi volt az amit ennyire meg kellet beszélni, hogy nem várt holnapig? - kérdezte, én meg nagyot nyelve próbáltam valami hazugságot kitalálni, de Jungkook az baj kurva jó ember ismerő.. rá jön simán hogy hazudok..

Mikor látja hogy elégé hezitálok, oda jön mellém és a fülembe súgja..

- Baby ne merészelj hazudni, különben olyan büntetést kapsz amit egyhamar, a pici szűk feneked nem fog elfelejteni.. - mondta, engem meg teljesen kirázott a hideg..

- Jimin tudja.. - suttogtam én is. Ő csak kikerekedett szemekkel nézet rám.

- Mit? - kérdezte de szerintem tudatt alatt nagyon remélte hogy, nem az ami köztünk van..

Mivel kicsit sok ideig nem szólal meg, rá néz Jiminre:

- Mindent? - kérdezte.

Jimin aprót bólintott, Jungkook meg kicsit se gyengéden kapott a saját hajába.

- Úristen, te...te elmondtad Jiminnek? És ha kiderül... - kérdezte, de én megnyugtattam hogy Jimin lenne az utolsó ember aki elmondaná..

- Na jóó, elég.. elmondjátok mi a tököm folyik itt most már.. - kérdezte Yoongi.

- Én a tanárod va-

- Jajj fogd már be ember.. - mondja Yoongi majd Jimin felé fordul.

- Mi ez az egész, hallottam hogy rólam is beszéltek.. Sőt azt is hallottam. - itt felém fordult. - Hogy te kavarsz Jungkookkal.. - én azt hittem menten elásom magam.

- De..Ho..vagy mi? - dadogtam össze vissza..

- Jimin amikor kiment az ajtón, lelökött valamit. - mondta és hallottam Jimin halkan átkozza a hamutartót (???)..

- Na igen én felkeltem rá, és érdekel hogy hova megy.. aztán láttam hogy veled találkozik, és mindent hallottam.. Jungkook meg nem tudom mikor jött, csak akkor amikor egyszere jött a kérdés.. - mondta én meg nem tudtam hova bújjak, vagy Jungkook nyír ki, mert most már nem csak Jimin tud a viszonyunkról, vagy én magam ha Yoongi elszólja magát..

- Ácsi, egyáltalán engedtem hogy tegezettek Taen kívül? - kérdezte én meg ez a ,,ezalegnagyobbproblémád" fejjel néztem rá..

- Kavarsz az egyik osztálytársunkkal, aki a legjobb barátja a szerelmemnek.. - itt utalt Yoongi Jiminre, aki fülig pirulva piszkálta a pulcsija alját.

- Szóval minden mentség alól fel vagyok mentve hogy kimondja, bazdmeg jungkook ha ez kiderül állati nagy bajba lesztek.. - mondta én meg alig bírtam nem elnevetni magam, Kook nagyra nőt szemein.

- De nem mondom el, Taehyung meg Jimin miatt vagyok tekintettel mert, mondhatni ő hozott össze Jiminnel.. - mondta én meg közbe akartam szólni de folytatta:

- Tudom nem a legromantikusabb kijelentés, de hát... majd annak is eljön az ideje csak mennyünk haza innen és ígérem Minie hogy a legjobb párod leszek.. - mondta és most azért küszködtem hogy ne bőgjem el magam. Kicsit meglökdöstem drága barátomat hogy ölelje már meg szegényt..

- Tapló... - ütöttem meg gyengéden Jungkook mellkasát, aki ezt nem tudta hova tenni..

- Mi a...

- Te nem tudtál ilyen romantikus megkérdezni hogy a babyboyod legyek? Csak rám írtál az oldalon, egyébként most vissza gondolva hogy egy több millió emberből aki kö. - halkult el a mondatom végére, mert Yoongi kikerekedett szemekkel nézett engem. Basszus az oldal...

- Yoongi ne. - mondtam volna de késő volt.

- Te..te....TE VAGY A BIG.DREAMS OLDAL TULAJDONOSA.... MIND VÉGIG RÁD VER.. - fhujj az utóbbit nem akartam tudni.

- De halkabban már te állat mert oké, hogy most ti négyen tudjátok.. De mások kurvára nem, szóval fogd.be. - tagoltam neki le.

- Jó ez nekem egyszere, kurva sok információ... - fogta a fejét Yoongi, mire mi Minivel szembe röhögtük..

- Na nézd már a csajaink nem bírnak magukkal.. - hajolt oda yoongi Jungkookhoz, aki egy pöpet mérgesen méregette, mire azonnal elhúzódott. Na belőlünk tényleg ekkor tört ki jobban a röhögés.

Még maradtunk nagyjából mindent megbeszélni, hogy mi maradt köztünk..

Lassan vissza is kellett menni, a házba mivel nem sokat aludtunk mind a 4-en és holnap azért kelni kell, mert az lesz az utolsó napunk itt, és Jungkook valami meglepi bulit szervezett.. mondta hogy nem fogja túlzásba vinni, néhány pia, meg zenét tudod szerezni a tulajtól, de a lelkére kötötték hogy éjfél után mindet vigyen vissza, mert másnak is oda ígérte a a cuccokat.. Jungkook pedig nem tudom hogy de még dj-t is valahonnan szedett. Állítása szerint jó haverja, valami Hoseok.. azt hiszem, de azt mondja mocskosan jól reppel. Nem bánom, imádom a repp számokat..

- Na baba, mostmár tényleg aludj.. tudod holnap nagy nap lesz.. - sóhajtott fáradtan.

- Ennyire sok mindent szerveztél? - kérdezem aggódva, hiába nem olyan kapcsolatba vagyunk mint egy rendes pár, attól még figyelhetek rá néha, ha ő magára nem is.

- Hát a kaja, Hoseok, a kis rész ami itt lesz.. nem egy két perces munka, ja meg persze a pia... meg hogy néha téged kell elintézni. - mosolygott rám, de én piros fejjel a mellkasára csaptam.

- Na baba, majd az ágyba légy ilyen harcias, amikor tövig benned leszek, és a nevemet fogod sikítani.. - hajolt közelebb hozzám.

- Na jól van te perverz, aludjunk.. - nyomtam egy puszit az orrára.

🧸Hihi élek még🥲🎀

Szeretlek (Taekook ff.) Where stories live. Discover now