Jungkook szemszöge:
Ki is választottam Taenek olyan ruhákat, ha már csak arra gondolok hogy ez rajta lesz, na jól van.. Nem álló farokkal kéne majd haza vinni Taet. Mert ma nem lehet semmi, így van.. Tegye rendbe hogy Hoseok olyat csinált vele... Undorító. Óvatosan eldugtam olyan helyre, hogy Tae ne vegye észre, és pont időbe mert akkor jött ki a fürdőből.
- Ne haragudj hogy ilyen sokáig voltam, tetszet az epres és a vaníliás tusfürdő ezért mind kettőt hozom. - mosolygott én meg azt hittem menten meghalok, ez a fiú tudd olyan perverz is lenni.. nem hiszem el addig amíg nem látom.
- Semmi baj baba, de akkor indulhatunk? - kérdezem mikor már az utolsó dolgokat is berakta a táskámba.
- Igeeeen. - mondta, majd mint egy kisgyerek rohant ki a kocsihoz, és vágódott be az anyós ülésre.
- Ennyire várod cica? - kérdeztem miután elindítottam a kocsit.
- I..igen. - dadogott, egyem meg zavarba van.. Miket beszélek?
Csak kuncogtam rajta egyet, majd már csak tényleg az útnak szenteltem a figyelmemet.
Mikor megálltunk egy piros lámpánál, Tae keze feltűnően át csúszott a combomra. Egy ideig nem is szenteltem neki sok figyelmet, de egy idő után már kezdett beljebb is menni a keze.
- Taeh... hol a kezedh? - kérdeztem egy kicsit akadozva, nem akarom elhinni hogy direkt izgat.
- Nem tudom, miért hol van? - kérdezte bambi nagyságú szemekkel, ezt nem hiszem el.
- Ha nem akarod, hogy itt egy sikátorba vegyem el, az ártatlanságod, akkor jobb ha vissza teszed oda ahova való. - mondtam fenyegető hangon, de már nem is éreztem magam annyira stabilnak.
Tae nagyon lassan, rásimított az ágyékomra, amit muszáj volt úgy levezetnem azt a feszültséget, amit ezzel a kis tettel okozott hogy erősen meg markoltak a kormányt.
- És ha én ezt szeretném? - kérdezte, vággyal és egy kis pimaszsággal a hangjába.
Még jó hogy megint piros lámpánál vagyunk, gyerünk Jungkook.. kibírod. De basszus nem a legkönnyebb úgy ha Tae még hergel is..
- Taeh.. - kezdtem volna bele, de félbe szakított.
- Büntess meg apuci.. - mondta csupa kéjjel, a fülembe suttogva, na most elég.
Nyomtam egy satu féket, mert szerencséje van hogy pont haza értünk. Tae erre a tettemre kuncogott egyet, aha jól van. Ki pattantam a kocsiból, át szaladtam Tae oldalára, őt is kiszedtem. Cuccát nagyon gyorsan, kezébe adtam és szinte rohanva, tettem meg ezt a pár métert a bejárati ajtóig..
Kulcsot elő kaparva, villám sebességgel léptem be az ajtón, Taehyungnak ideje se volt feleszmélni, mert behúztam az ajtón és rögtön ajkaira tapadtam.
Durván az ajtónak szorítottam, amikor is felvezette a kezét a hajamba, amitől egy morgást el kellet hagynom.
- Jungkookhh.. - lihegett mikor a számmal, már a nyakát kényeztettem.
- Légy gyengéd, tudod én még soha... - húzogatta a ruhája alját.
- Óvatos leszek baba. - mondtam majd tovább, szívogattam a nyakát, mire egyre kéjesebb, és hangosabb nyögések hagyták el a száját.
Elváltam a nyakától, hogy megnézem a művem, nem csalódtam, remekül nézet ki.. igy már mindenki tudja TAEHYUNG HOZZÁM TARTOZIK.. vagyis mint persze babyboy, vagy nem tudom.
Kiváncsi voltam, mit váltott ki belőle a nyak izgatás ezért egy kicsit, neki toltam a térdemet, és nem kellet csalódnom. Az én Tae babám, úgy áll mint a cövek..
- Áhh, apuciih. - nyögte ahogy, elkezdtem kör körösen mozgatni a lábam.
Egyszerűen nem bírtam levenni róla a szemem. Csodálatos piros pofi, nyáltól és harapás nyomoktól nedves ajkai, arca el van torzulva a kéjtől. Egy szó:
- Gyönyörű vagy Taehyung. - mondtam neki, mire kinyitotta azt a szép csoki barna szemeit.
- Apucihh... miért csillog a szemed ennyirehh? - kérdezte akadozva, mert még mindig izgattam, de egyszerűen erre a kérdésre most nem tudnék neki választ adni.
Mivel már kezdem elveszíteni a fejem, ezért tudatosan már terelem az ágy felé, közbe újra ajkára hajoltam. Taehyung mint egy engedelmes kiscica, tette azt amit jeleztem neki, hogy tennie kell.
Annyira gyönyörű volt, hogy muszáj volt mindenhol végig simítani rajta.
- Taehh.. muszájh abba hagynunk. - mondtam akadozva, el se tudjátok képzelni mennyire kívánom.
- Dehh..miérthh.. - kérdezte majd utánam kapva, rántott magához egy csókra.
- Mert..Tegnap..Miatt. - mondtam csókok között.
- Mi a faszom történt tegnap? - ült fel hisztisen.
- Tae.. ez nem könnyű. - mondtam de mivel, nem volt most az a türelmes lélek, és egyszer úgy is túl kell esni rajta. Lehet most ezzel egy kis időre elbaszom, de muszáj tudnia.
Taehyung szemszöge:
Ha azért fél, hogy még mindig fáj a fenekem, megnyugtatom már nem fáj, szóval nyugodtan csinálhatjuk.
- Ha attól félsz hogy még mindig fáj a f..fenekem, akkor biztosítalak hogy már nem. - mondom zavarba.
- Nem az Tae, ahjj.. na jól van, egyszer túl kell esni. - sóhajtott, majd szembe fordult velem, és a kezemre fogott.
- Tae.. nem tudom pontosan hogy mi történhetett. Annyit tudok hogy, egy kicsit elhúzódott az, hogy figyeltem a többiekre, és kezdtél hiányozni. Ezért úgy döntöttem megkereslek, amit nyilván Jiminnéknél kezdtem. Megkérdeztem hogy hol vagy, mert mellettük se voltál, itt már kezdtem sejteni hogy egy kicsit van baj. - mondta majd lehajtotta a fejét, és úgy folytatta.
- Mondta Jimin, hogy a wc-re mentél el, ezért gyorsan oda mentem, ha rosszul vagy ott legyek veled. Ám amikor nyitottam volna be, nem tudtam mert vagy be volt zárva, vagy be volt ragadva.. - mondta majd újra felnézett rám, és kezdett egyre jobban megijeszteni.
- Ezért kicsit erősebben berúgtam de ott ami fogadott.. - mondta, mi a faszom volt velem.
- Mi volt? - szólalok meg, sok idő után most.
- Hoseok rajtad te meg, ájultan alatta. - mondta de csak elég volt ennyit mondania, hogy rá jöjjek, engem..
Megerőszakolt.
ESTÁS LEYENDO
Szeretlek (Taekook ff.)
FanficKim Taehyung a Big.Dreams nevű instagram oldal tulajdonosa. Szerény kisfiús énje merőben különbözik a vad és szexy énjétől. Senki nem tudja hogy ki is pontosan az instagram oldal tudjonosa de az mindenki tudja hogy egy csodálatos fiú. Mr. Jeon egy...