Büyükbaba?
Raphelion gözlerini genişletti ve başını yana eğdi.
"Evet, evet, bana Büyükbaba deyin," dedi Baron Prosier küçük çocuğa mutlu bir şekilde gülümseyerek.
Dörtlü birlikte yemek yiyorlardı. Geçtiğimiz iki gün içinde yeni ortama uyum sağlayan Lapel, baron ve barones için belirlediği sınırları kaldırdı. Lizelle ile benzer bir atmosfere sahip olan baronun karısı önemli bir rol oynadı. Uzun zamandır küçük, sevimli bir çocuk tarafından silahsızlandırıldılar.
Bu çocuk. Sanırım gençken Lizelle'imize benziyor. "1
Lizelle, annesinin beklenmedik sözlerine şaşırdı.
Sen ne diyorsun? Farklı saç ve göz rengimiz var, şirin ve sevimli olmasına rağmen Lapel'den tamamen farklı görünüyorum.
Ebeveynlerimin gözlerinde başka bir filtre var mı? Lapel değilsin gibi görünüyorum.
Ebeveynlerinin beklentileri aşan tepkileri karşısında çok utandı.
Ona torununmuş gibi davranıyorsun.
"Öyle görünüyor ki. Oh! Lizelle'imiz o zamanlar çok küçüktü. Ne zaman bu kadar büyüdün? "
Baron Prosier sanki eski bir anıyı hatırlamış gibi gözlerindeki yaşları sildi.
Kızının genç bir çocuğa iyi davrandığını ilk kez gördüğü için huzursuz hissediyordu. Kızının çocukları sevdiği de onun için yeni bir gerçekti.
Süslü ve pahalı eşyaları hep sevmişti ...
Her nasılsa bugünlerde kızının yaşlandığını hisseden baron, hissettiği nostalji ve yalnızlıktan kurtulamadı.
Lizelle bu saçmalıkta ağzını açtı ve baronun aniden durmadan ağladığını gördü.1
"O, bebeğim."
Rosalie, yanından bir mendil çıkardı ve baronun gözyaşlarını sildi.
“Kızımın sağlıklı büyümesini gördüğüm için minnettarım. "
Baron aceleyle gözyaşlarını sildi ve üzgün bir ifadeyle Lizelle'e baktı.
Lizelle buraya geldiğinden beri babasının sevgisine nasıl cevap vereceğini bilmiyordu, ki bu onun imkânlarının çok ötesindeydi. Kızının savurgan yaşamını borç alarak finanse eden bir barondu.
Bu, uzun süredir yanlış yönlendirilmiş bir yetiştirme görüşüydü, ama sonuçta, sevgili kızı için bir sevgi gösterisiydi. Baron'un dolup taşan aşkı konusunda biraz tuhaftı.
Çocukluğumdan beri ilk kez kayıtsız şartsız sevildim.
Ona ölen ailesini hatırlattı ve kalbi sertleşti.
"…"
Üzgün müsün büyükbaba?
Merak ederken cevap veremeyen Lapel, derin bir bakışla barona sordu. Baronun gözyaşlarının üzüntüden kaynaklanıp kaynaklanmadığı konusunda endişeli bir yüzdü.
"Bunlar sevinç gözyaşları."
"Bu da ne?"
"Çok mutlu olduğum için döktüğüm gözyaşları."
Baron dostça bir gülümsemeyle Lapel'in başını okşadı.
"Mutluysan ağlarsın ve üzüldüğünde de ağlar mısın?"
Yaka beş yaşında ve meraklıdır. Çok meraklı olduğu ve her şeyi merak ettiği yaşta.
"Çok mutlu ve üzgünsem, evet olur."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
kötü kadın olmam lazımdı ama şımdı herkes bana köle
Romantik#GÜNCEL✨✨Ailesi tüm paralarını savurganlığı ve lüksleri için kullandı ve bir iflas krizi getirdi. Borçlarını nasıl ödeyeceğini bulmaya çalışırken, dükten kayıp bir çocuğu arayan bir broşür buldu. Ödül o kadar çok para ki, borçlarınızı ödedikten sonr...