11

777 60 1
                                    

Usta."

"Ne var?"

Chester durakladı. İşleri tek başına idare edebilen Lohan onu aradıysa, bir şey olduğu anlamına geliyordu.

Chester, uşağa bakmak için kararlılıkla başını çevirdi.

"Lizelle kazandın!" diye bağırdı Lapel, sanki bekliyormuş gibi. Lizelle ayrıca kalbine neşeli bir şarkı söyledi.

O anda Chester kaşlarını çattı.

Lohan neden bu sefer onu aradı? Ancak yüzünü gösteren duyguları sildi. 2

Sakince, Bir an için özür dilerim, dedi.

Kayıtsız gibi davrandı ama içi kaynıyordu.

"Evet. Elbette, ”dedi Werazel rahat bir yüzle, zaferin gülümsemesiyle.

Kazanan gibi bir tavırdı.

Chester arkasını döndü ve sanki onu görmek istemiyormuş gibi, Lohan'la oturma odasından çıktı.

Ve ilk buluşmaları böyle geçti.

Bir yere yaz!

"Kazandın!"

Evet, Lapel'in desteği sayesinde.

İki kişi birbirine baktı ve güldü.

"Hehehehe," Raphel utangaç bir şekilde gülümsedi, hoş övgü karşısında yanakları kızardı. 2

Werazel kanepeye düştü.

Beklenmedik bir kavgada zihnim 'yıprandı'.

Ellerini elleriyle gözlerinin etrafına ovuşturdu ve sırtı mindere gelecek şekilde kanepede dinlenmeye karar verdi.

2. Tur için hazırlık olarak Chester geri döndüğünde.

***

Bir dahaki sefere tekrar kaybedemezdim. Salondan çıkan Duke Chester koridorda durdu ve Lohan'a baktı. 2

"Neler oluyor?" Ses tonunun sertliği ne kadar sinirlendiğini gösteriyordu.

Eğer Lohan beni aramasaydı, bir dolandırıcı ve gösterişle dolu o bayanı yenebilirdim.1

Soğuk kalpli olduğu için bir üne sahip olan Chester, soğukkanlılığını kaybetmiş ve çocukça bir kavgaya yakalanmıştı.

Lohan, efendisinin ilk kez böyle olduğunu görünce biraz utandı.

Şimdiye kadar, zahmetli işi görmezden gelen ve onu kızdırınca insanları kesen kararlı ve mantıksız bir ustaydı.

Bir kişi yüzünden kükrediğine inanamıyorum. Bir erkek bile değil, kırılgan bir kadın.

Tuhaf bir manzaraydı.

"Üzgünüm. Bütün panzehir şişeleri kırıldı. "

"Ne?!"

Sakin bir şekilde konuşan Lohan'ın aksine, Chester derin bir şekilde kaşlarını çattı.

"Bu ne saçmalık?"

Raf aniden çöktü. Üzgünüm, zaten bir sipariş verdik, ancak malzemeleri temin etmek zor olduğu için bir ay içinde temin edebiliriz. "

Durum ona bir baş ağrısı verdi. Chester elini kabaca saçlarının arasından geçirdi.

Hiçbir şey kalmadı mı?

"Evet, üzgünüm."

Bana getirdiği çocuğun panzehirini hemen kullanmak zorunda kaldım.

kötü kadın olmam lazımdı ama şımdı herkes bana köleHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin